Ο Λάμπρος ξύπνησε και αντίκρισε μια εικόνα που είχε ονειρευτεί χιλιάδες φορές,όλα εκείνα τα χρόνια που ήταν μακριά της.Η γυναίκα του ήταν στο παράθυρο με το μωρό τους στην αγκαλιά και του χάιδευε το μικρό του κεφαλάκι,κάτι που ήταν βάλσαμο για τη ψυχή του.
Εκεινη τη στιγμή,η Λενιώ αντιλήφθηκε έναν μικρό ήχο στο κρεβάτι και του χάρισε ένα φωτεινό χαμόγελο,ενώ ταυτόχρονα ο Λάμπρος άρχιζε να τη πλησιάζει.Στάθηκε δίπλα της,έπιασε το χεράκι της μικρής τους, πέφτοντας ένα δάκρυ ευτυχίας από τα μάτια του.Τοποθετησε τα χέρια γύρω από τη μέση της και η Λενιώ γαληνεψε.
«Δεν θέλω να μας αφήσεις ποτέ μόνες μας»του αποκρίθηκε και ο Λάμπρος της χάιδεψε το μάγουλο της απαλά.
«Δεν θα γίνει ποτέ αυτό,αγάπη μου.Θα σας προστατεύω για πάντα.Το ακούς;Για πάντα!»της αναφώνησε μαλωνοντας γλυκά.
Αυτά τα λόγια ήταν αρκετά να κάνουν το μωρό,το οποίο ήταν κοιμισμένο,να δώσει στους γονείς του ένα αχνό χαμόγελο...το χαμόγελο που έκανε τη Λενιώ να δακρύσει από χαρά.Ακουμπησε η Λενιώ το πρόσωπο της στο στήθος του Λάμπρου και άκουγε τον ρυθμο της καρδιάς τους.Εκει ένιωθε ήρεμη, προστατευμένη!
«Μεχρι και το νεραιδακι μας το κατάλαβε »ψελλισε και γέλασαν μαζί αγκαλιά.
«Με το φιλί σου ανασαίνω, αγάπη μου.»της ψυθιρισε, ενώνοντας τα χείλη του με τα δικά της.
«Σ'αγαπαω, Λαμπρό!»του αποκρίθηκε, δίνοντας το μωρό στα χέρια του.
«Και εγώ,ψυχη μου!Και εγώ!»της φώναξε δυνατά και τη φίλησε γλυκά.
«Κατσε, γιατί το παιδί μας θα αρχίσει να ζηλεύει.»ειπε ο Λάμπρος παιχνιδιαρικα και χάρισε ένα φιλί στο μέτωπο της μικρής.
2 μήνες μετά...
Όλο αυτό τον καιρό,το ζευγάρι δεν είχε έρθει κοντά ερωτικά.Οσες φορές,ο Λάμπρος έκανε κίνηση,η Ελένη τραβιόταν πίσω.Του είχε εκμυστηρευτεί ότι μετά την αποβολή,δεν είναι έτοιμη.Εκεινος δεν ήθελε να τη πιέσει και άφησε τη Λενιώ να γίνει όταν θελησει και είναι έτοιμη.
Το βράδυ η Ελένη είχε πάει στο δωμάτιο της μικρής να την κοιμήσει, ενώ ο Λάμπρος ετοιμαζόταν για ύπνο.Οταν τακτοποίησε και έκλεισε τη ντουλάπα, ακούστηκε ο ήχος στη πόρτα.«Κοιμηθηκε το μωρό;»της αποκρίθηκε,εκείνη ένευσε καταφατικά και ένωσε τα χείλη με τα δικά της
YOU ARE READING
Ελπίδα
FanfictionΤι θα αποφασίσει να κάνει η Ελένη με αυτό που έμαθε;Πως θα το αντιμετωπίσει μόνη της; Άραγε θα γυρίσει πίσω ο αγαπημένος της Λάμπρος; Φτάνει μια χαραμαδα ελπίδας,για να ζήσουν μετά από τόσα εμπόδια την απόλυτη ευτυχία;