Κεφάλαιο 7ο

106 4 0
                                    


"Ελένη!"φώναξε ο Λάμπρος όσο ήταν λιποθυμη στα χέρια του και την ξάπλωσε στο κρεβάτι της κυρά - Δέσπως.

"Ελένη, είσαι καλά;"τη ρωτουσε επίμονα η Ρίζω προσπαθώντας να τη συνεφέρει.

"Τι έπαθε έτσι στα ξαφνικά;"απόρησε η κυρα-Δεσπω.

Ο Λάμπρος άρχισε να φιλάει το χέρι της αγαπημένης του αγχωμενος και φοβισμένος και η Ελένη άρχισε σιγά σιγά να ανοίγει τα μάτια της.

"Τι έγινε;"ρώτησε η Ελένη.

"Λιποθυμισες, κορίτσι μου..."της είπε ο Λάμπρος και τη βοήθησε να συνέλθει εντελώς.

"Πως νιώθεις τώρα,κοκονα μου;"είπε η Ρίζω.

"Είμαι καλύτερα,απλώς ζαλίζομαι."της αποκρίθηκε η Ελένη.

"Θέλεις να πάμε μέσα να σε εξετάσω,Ελένη μου;"τη ρώτησε η Ρίζω, καθώς κάτι άρχιζε να καταλαβαίνει για το τι έχει πάθει.

Εκείνη τη στιγμή,ο Λάμπρος κοιταχτηκε με την Ελένη και εκείνος της μίλησε με ένα θετικό νεύμα.Πηγε μέσα με τη Ρίζω για να την εξετάσει,ενώ ο Λάμπρος ήταν με τη Δέσπω και περίμενε να μάθει τι έπαθε η γυναίκα του.Η ώρα δεν περνούσε με τίποτα και ο Λάμπρος είχε αγχωθει παρά πολύ.Ειχε πάρει αγκαλιά τη κόρη τους και περίμεναν να δουν και οι τρεις τους τι έχει συμβεί.
______________________________________

"Τι έγινε, Ρίζω;Τι έπαθε η Ελένη;"τη ρώτησε χαμένος από αγωνία και εκείνη τη στιγμή άρχισε να κλαίει η μικρή Ελπίδα στην αγκαλιά του,σαν να είχε την ανάγκη να δείξει ένα σημάδι από τη χαρά της για το αδελφακι της.

"Είναι έγκυος, Λάμπρο!"του αναφώνησε χαρούμενη για εκείνους και τον αγκάλιασε.

"Συγχαρητήρια, Λάμπρο!Το θαύμα θα σας ξαναχτυπήσει τη πόρτα!"του είπε δακρυσμένη από συγκίνηση η κυρα Δέσπω.

Ο Λάμπρος είχε σοκαριστεί.Δεν ήξερε πως να αντιδράσει... Πιστεύε όπως και η Ελένη πως δεν θα καταφέρουν ποτέ ξανά να γίνουν γονείς και δεν θα αποκτήσουν άλλο ένα παιδί.Δεν ήξεραν όμως τι έχει επιφυλάξει η μοίρα για εκείνους...Δεν είπε λέξη...μόνο βλέμμα.Ετρεξε αμέσως μέσα στο δωμάτιο να δει την Ελένη!

"Ελένη..."της ψυθιρισε και έκατσε κοντά της.

Η Ελένη δεν είπε τίποτα,τον κοιτούσε.Πηρε το ελεύθερο χέρι του και το ακούμπησε στη κοιλιά της,η οποία έκρυβε μέσα άλλο ένα πλάσμα που θα του προσφέρουν όση ευτυχία και αγάπη νιώθουν.

"Ελένη...θα έρθει άλλο ένα μωράκι στις ζωές μας.Ο Θεός μας χάρισε για κόμη μια φορά το καλύτερο δώρο και θα τον ευγνωμονούμε για πάντα !Θα δημιουργησουμε μια οικογένεια με δύο υπέροχα παιδιά,τα οποία θα τα γεμίσουμε αγάπη και τρυφερότητα! "της είπε με δάκρυα ευτυχίας στο πρόσωπο του.

ΕλπίδαWhere stories live. Discover now