Çok kısacık bir zaman atlaması var. Olaylara birazcık hız kazandırmak adına. Bölümde çok azıcık da küfür ve açık dil var. Rahatsız olur musunuz bilemedim, uyarayım o yüzden. Oy sınırına +80 diyelim de hayalet okuyucular bir silkelensin😔 öptüm💕
☁️☁️☁️
Taehyung, Jungkook ile fazlasıyla yakınlaştıkları o malum akşamdan bu yana aklında dönüp duran düşüncelere sahip çıkamıyordu. En başından beri bu fikrin kendisine ait olduğunun farkındaydı. Jungkook'la bir tür deneme sürüşüne çıkmak ondan nasıl bir partner olduğu konusunda geri dönüşler almak tamamen Taehyung'un fikriydi. Bol bol fiziksel temas içeren bu silsileyi ise Jungkook, keyifle sürdürmüştü. Önce onu anlaşma dışı buluşmalarından sonra eve bıraktığında arabada öpmüş sonra da belki de kötü öpüştüğü için hayatına giren insanların onu terk etmiş olabileceğini söylemişti. Sonrasında epey inatlaşmışlardı bu konuyla ilgili ve geçen zamanda Taehyung'un emin olduğu tek şey Jungkook ile girdiği her temasın aklını başından aldığıydı. Kıyafetlerini çıkarmadan, sadece birbirlerine sürtünerek boşaldıkları şehvet dolu anlardan masum günaydın ya da iyi geceler öpücüklerine kadar hepsi onu mahvediyordu.
Üstelik Jungkook, geride kalan üç haftalık süreç boyunca hiç olmadığı kadar edepsizleşmeye başlamıştı. Sonunu asla gerçek bir seksle bitirmediği fazla cüretkar ve baştan çıkarıcı davranışları vardı. Taehyung ne zaman kızacak gibi olsa onu ateşli bir öpücüğün içine çekerek aklını başından alıyordu.
Taehyung'un itiraf etmek istemeyeceği kadar iyi öpüşüyordu.
Çok, çok iyi.
Sadece öpüşmekle kalmıyor, dili Taehyung'un ağzını talan ederken dövmeli, ince ve uzun parmaklarıyla kucağına çektiği güzel esmer çocuğun ensesini okşuyor, tüylerini havalandıran bir yavaşlıkla ellerini koluna ve beline kaydırıyor, en sonunda da kalçalarına indirerek tam dilini gırtlağına dayamışken Taehyung'u çıldırtacak bir yavaşlıkla okşamaya başlıyordu.
Jimin'in de söylediği gibi tüm bu olanların rayından çıktığının farkındaydı Taehyung. Jimin'in uyarısı ise delicesine aşık olduğu adamın manevi kardeşi olarak gördüğü çocuğun kalbini kırmaması yönündeydi. Taehyung ve Jungkook tüm kampüsün dilindeydi zaten. İnsanlar yılın çifti olduklarını konuşuyorlardı ve Taehyung bundan rahatsızlık duymak bir yana sabahları onu fakülteye bırakan, ayrılmadan önce amfinin önünde dudaklarına ve yüzünün her köşesine kelebek öpücükleri bırakan çocukla ne yapacağını bilmiyordu. Ona kendini fazla kaptırmamasını söylemeli ve buna göre davranmalıydı ama ya kendisi?
Taehyung, birkaç akşam önce Jungkook ile birlikte salondaki koltuğa oturmuş, Doğu Avrupa sinemasından bir festival filmi izlerken yaptığı şeyi unutamıyordu. Jungkook'un üzerinde gri bir eşofman altı ve kaslı üst bedenini saklamaya yetmeyen bol bir tişört vardı. Taehyung'un evindeydiler ve bu sebeple üzerine rahat kısa bir şort ve uzun siyah bir tişört geçirmişti. Evdeyken çok özenmez, rahat takılmayı severdi. Kendi kıyafetleri ile ilgili bir sorunu yoktu zaten ama Jungkook eve adımını attığı ilk andan beri gözlerini ondan alamamıştı. Üzerine geçirdiği deri ceket kaslı kollarını ve omuzlarını olduğundan daha iri gösterirken Taehyung'un üzerine diktiği hayran bakışlardan bir haber, siyah kısa saçlarını karıştırarak uykulu gözlerle içeri girmiş ve kendini koltuğun üzerine atmıştı.
Jungkook'u akşamın bu geç saatinde film izlemek için çağırmak Taehyung'un fikriydi. Nedenini kendi de bilmiyordu. Sadece eline telefonu alıp cilveli bir ses tonuyla onu gelmeye ikna ettiğini hatırlıyordu ve bunun için hiç mi hiç pişman değildi elbette.
Filmi açtıkları ilk dakikalarda Jungkook, sıkıcı bir sanat filmi izledikleri için söylenmiş, her zaman yaptığı gibi bir Marvel filmi açmaları için epey yalvarmıştı. Onu susturan şey ise Taehyung'un kucağına uzattığı ayaklarıydı. Taehyung'dan iki yaş küçük olan ama az önceye kadar bir bebek gibi mızmızlanan genç, kucağındaki çıplak ayaklarla birlikte çenesini kapatmıştı ve bu Taehyung'u neredeyse güldürecekti. Jungkook'un renkli bir yatak odası hayatı ve ilginç zevkleri olduğuna emindi ancak bir çift ayağın onu uslu bir yavru köpeğe dönüştüreceğine hiç ihtimal vermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moth to a flame : taekook
FanfictionTaehyung terk edildiği onlarca ilişkiden sonra fakültenin en popüler ismi Jungkook ile bir anlaşma yapar. Jungkook ile bir ay takılacak, sonrasında ise neden sevilmediğini öğrenecektir. Gördüğü ilk andan beri Taehyung'a aşık olan Jungkook için ise b...