~ 01 ~

262 15 0
                                    

      A sárga hajú kisfiú magányosan üldögél Konoha egyik, lakásához viszonylag közel lévő játszóterének hintáján. Az eső nemrég kezdett rá, a gyerek viszont úgy döntött őt ez nem zavarja és még marad egy kicsit. Nem kellett sietnie sehová. Nem várta őt otthon senki. Nem foglalkoztak vele az emberek. Vagyis még is. Megvetették, sőt, volt aki egyenesen gyűlölte őt. Ez tisztán látszott a felnőttek arcán, gyerekeiket pedig próbálták minél távolabb tartani tőle. Nem értette miért, kérdezni pedig nem tudott, lévén, hogy szülei nincsenek és eddigi életében is egyedül volt. Ez után a hat magányosan töltött év után kezdte megszokni az egyedüllétet. A kérdések, és természetesen azokra a válaszok azonban nagyon is foglalkoztatták, így hát azon az esős napon, amelyiken betöltötte a hatodik életévét, elhatározta, hogy elkezd kutatni és tanulni. Meg akarta tudni az utálat okát és kideríteni kik voltak a szülei. Ez a két dolog foglalkoztatta a legjobban. A harmadik pedig az volt, hogy miért érzi úgy, mintha nem lenne egyedül...

Leszállt a hintáról és elindult hazafelé. Az eső még mindig nagy cseppekben esett. Illett a magányos kisgyerek hangulatához. Végig sétált az utcákon, majd elérve emeleten lévő lakása épületéhez, a földszinti ajtóval nem is törődve az erkélyeket használva kapaszkodónak, felugrált a harmadikra. Előkapta zsebéből kulcsait, majd azok segítségével kinyitotta ajtaját és beoldalazott a házba. Nem volt nagy. Nem is tehette volna meg, hogy nagy legyen. A Harmadiktól kap havonta élhetési pénzt, ebből fizeti a lakást, az étkezést és néhanapján a ruházkodást. Az előszobából jobbra nyílik az aprócska fürdőszoba, ő viszont egyenesen indult meg a nappali-konyha-hálószoba kombóba. Ez egy konyhapultból hűtővel és mosogatóval, egy alacsonyan lévő, kör alakú asztalból, és egy keskeny, de szerencsére jó puha ágyból áll. Az ágy végében van egy komód, mellette pedig egy kisebb szekrény a ruháinak. A fiú most e felé lépdel. Kitárja az ajtaját és szétnéz benne. Nincs sok ruhája. Télire pár melegebb dolog, egy fekete és egy világosszürke melegítő szett, egy sima fehér és két narancssárga póló amiknek a hátulján ott van az a piros kör alakú csiga ami a jelenleg rajta lévő ázott narancssárga melegítőn is. Ha jobban belegondol, nem is tudja ez minek a jele. Azokat a narancssárga ruhákat a Harmadik adta neki, a többit viszont ő vette. Azt valószínűsítette, hogy valamelyik klán jele, úgyhogy elhatározta, ez lesz az első dolog amit holnap a könyvtárban kiderít. Megfogta a fekete melegítő alsó részét és az egyik narancs pólót, majd elvonult a fürdőbe. Nem áztathatta magát túl sokáig, mert a víz drága dolog. Ezt hamar megtanulta, s nem is szerette ha valaki pocsékolta. Fürdés után gyorsan átmosta, kicsavarta és a ruhásszekrény nyitott ajtajára lógatta a narancs melegítőt. Ekkor azonban kiszúrt egy könyvet a ruhák alatt. Vajon hogy került oda? Ő bizony nem vett könyvet magának. Talán a Harmadik lehetett. Ezzel a gondolattal nyúlt a könyvért. Mikor felemelte vette csak észre, hogy az első könyv alatt még van három, így mind a négyet kipakolta asztalára. A könyvek mellé letett egy pohár vizet, egy almát és egy papírt tollal, hátha jegyzetelni támad kedve. Kényelmesen elhelyezkedett, majd kezébe vette azt az olvasmányt amit legelőször látott meg a ruhakupac alatt. Elolvasva a könyv címét azonban nagyon meglepődött.

'Konoha klánjai' ez állt a könyvön. A sárga hajú első gondolata az volt, hogy akárki is rakta oda a könyveket, gondolatolvasó kellett legyen. A második, hogy megfigyelik, a harmadik pedig, hogy ezek szerint még se ezzel fog kezdeni holnap a könyvtárban. A legutóbbit megmosolyogta és felcsapta a könyvet az első oldalon. Abc sorrendben voltak leírva, így az első klán amelyikkel megismerkedhetett az Aburame volt. Részletesen írtak róluk. Alapítás ideje, helye, alapító személy, a klán jele, képességek, segítők (állatok, bábok), jellegzetességek, és a többi. A következő az Akimichi klán volt. Ekkor a fiúban felmerült, hogy mindegyik klánhoz leírhatná a véleményét. A klán erősségeit és gyengeségeit, valamint legyőzési lehetőségeket. Az Aburamek ellen például hatásos lehet a víz, a tűz, és a rovarirtó mérgek. Az Akimichik ellen jó ha mozgékony és fürge, vagy erős vagy. Így hát az újdonsült hatéves előkapart még pár lapot, és addig fel sem állt az asztaltól míg nem végzett az összes klánnal.

KuramaWhere stories live. Discover now