~ 06 ~

134 13 0
                                    

„- Sikerült elkapnotok a senseit? – fordult a három gyerek felé, akik nemlegesen rázták a fejüket – Megpróbálhatjuk? Az összeszokás miatt – nézett a nőre újfent."



- Természetesen. Ez egy nagyon jó ötlet Kurama – mosolygott a maszkosra Kurenai – Én arrébb megyek, ti pedig kaptok tíz percet. Gyere Harumi – intett a lánynak, aki csalódottan indult meg edzője felé.

- Sensei – szólította meg a nőt Kurama – Szerintem mindenki számára hasznos lenne Harumi részvétele, hiszen neki a gyakorlati résszel van baja, nekünk pedig jól jön az ész a csapatba – magyarázta.

- Igazad van – biccentett a jonin – Szeretnél maradni? – kérdezte meg a boldogan ugráló lányt – Ezt igennek veszem – kuncogott a nő, és otthagyta őket.

- Rendben, akkor kérlek mondjátok el a tapasztalaitokat az első fogócskáról – szólította fel a hármast, akik egymás szavába vágva magyaráztak a genjutsuról, klónokról és szaltókról – Oké állj – kiáltott fel nevetve a maszkos gyerek – Tehát, a sensei először a specialitásával elhitette veletek, hogy a közelébe kerültetek, aztán egy-két klónnal is becsapott titeket, majd amikor az eredetihez értetek közel képtelenek voltatok elkapni, mert folyton elugrált előletek – összegezte a hallottakat.

- Hát ez elég szánalmasan hangzik, – mondta Ryota lehajtott fejjel – de igen.

- Oi, ezzel nincs semmi baj – emelte fel a hangját Kurama – A sensei egy jonin, ti pedig csak kezdő geninek voltatok – magyarázta – Most, fél évvel és jó pár küldetéssel később nagyobb esélyetek van. Csináljuk meg! – buzdította őket. Hatásosan.

- Arra gondoltam, – lépett kicsit előrébb a fiatalabb Akimichi – hogy valószínűleg most is ugyan azokat fogja használni, tehát célszerű lenne két csapatban menni.

- Jó ötlet Haru, de hogy legyenek a párok? – kérdezte testvére.

- Szerintem Kuramának és nekem külön csapatban kéne lennünk – mondta a lány az eszükre utalva.

- Akkor Hideo jön hozzám, Ryota megy Harumival. Ez így jó? – döntötte el gyorsan a sárga hajú maszkos.

- Igen – vágták rá hárman egyszerre, és Kurama mintha látta volna ahogy a lány elpirul mikor az Uchiha fiú mellé állt.

- Oké, akkor mondom mit találtam ki – dugták össze a fejüket, a maszkos pedig ismertette a tervet – Mehet? – kérdezte három perccel később.

- Mehet – bólogattak mindhárman.

Ebben a pillanatban megjelent előttük Kurenai-sensei. Kurama tudta, hogy ez csak egy klón, de a többiek láthatóan nem, így amikor a nő jelezte nekik, hogy mehet a menet, egyszerre ugrottak rá. A klón egy kézmozdulattal eltűntette magát mielőtt megérinthették volna, a róka maszkos fiú pedig elnevette magát a másik három arckifejezésén.

- Na gyertek. Menjünk be a fák közé – szólt a Kurenai-csapatnak.

Elsétáltak a legközelebbi fás részhez, és a megbeszéltek alapján Kurama létrehozott négy klónt, majd ebből három felvette Harumi, Hideo és Ryota alakját. A klónok elmentek felderíteni, a sárga hajú pedig leült törökülésbe.

- Mint említettem, a chakrám kiterjesztésével érzékelni tudok mindenkit, – magyarázta tettét felnézve rájuk – de a chakrám... nos, elég erős – jelezte nekik, mire kapott tőlük egy-egy furcsálló, kíváncsi és kérdő tekintetet.

KuramaOnde histórias criam vida. Descubra agora