~ 05 ~

156 13 1
                                    

„Belekezdtek."



- Harmadik-sama – nyitott be az iroda ajtaján kopogás után.

- Szervusz Naruto. A két nap múlva esedékes chunin vizsga miatt hívattalak – mondta, mire a fiú szeme összeszűkült – Találtam neked egy csapatot.

- Huh, már azt hittem nem tudok részt venni rajta – fújta ki a levegőt – Kik lesznek a bajtársaim? – nézett kíváncsian az asztal mögött ülőre.

- Ők – nyújtotta ki a kezét amiben három papír volt – Úgy értem a felső kettő. Azért tudsz indulni, mert a harmadik tagjuk nem érezte magát biztosnak, így ő kihátrált a vizsga elől – magyarázta – Kurenai-sensei és Asuma beszélgetését csíptem el amikor az előbbi erről panaszkodott...

- Köszönöm – biccentett a férfi felé – A papírokat megtarthatom? – lobogtatta meg a leendő társai információit tartalmazó iratokat.

- Természetesen. Van belőlük plusz példány – legyintett az öreg – Nos. Ezzel kapcsolatban... Gondolkoztál a tegnapi kérdésemen? – tekintett a gyerekre fürkészően.

- Kurama – vágta rá határozottan, mire a Harmadiknak összeszaladt a szemöldöke.

- A kyuubi neve? – kérdezte bizonytalanul.

- Igen – nézett rókaszemet a shinobival – Nekem ez egyértelmű volt. És Ő is beleegyezett – mutatott a pulcsitól nem látható hasára amin ott feketéllett a Kurama chakráját lefogó pecsét.

- Rendben – szakította meg a szemkontaktust – Akkor mostantól a titkos énedet mindig és mindenhol így fogom szólítani. Ha a Narutot használom, akkor a hétköznapi énedre van szükségem.

- Hai – szalutált játékosan, de az öreg tudta, hogy a fiú komolyan veszi minden szavát.

- Nos, Kurama – ejtette ki a fél év alatt először a bijuu nevét, azaz most már Narutoét is – Gondolom reggel megcsináltad a szokásos futó, erősítő edzést – pillantott újra a kék szemekbe, mire egy bólintást kapott válaszul – Délután még lesz velem egy fegyveres edzésed, de holnapra szabadnapot kapsz – erre a fiú szemei felcsillantak – Úgy értem tőlem szabadulsz meg aznapra, azonban Kurenai-senseihez menned kell, hogy a két chunin vizsgás társaddal összeszokhassatok – jelentette ki, mire Naruto ajkai le is görbültek.

- Pedig kicsit pihenni akartam a vizsga előtt – játszotta a búskomort.

Az igazat megvallva nagyon gyorsan beleszokott ebbe a kettős életmódba, és szerette is. Az öreggel azt beszélték meg még a legelején, hogy mint Uzumaki Naruto, ő lesz a falu rosszcsontja. Ez lesz az álcája. A Hokage teljes mértékben vállalja érte a felelősséget, ő pedig azt csinálhat, természetesen határok között, amit szeretne. Ezzel biztosítja azt, hogy ha elér odáig, ne hozhassák párhuzamba anbus énjével. Ebben az a két chunin akik az első napon, a chakrája fajtájának kiderülése napján rájuk nyitottak, csak segítették őt. Azóta többek közt összefestékezte a Hokagek arcmásait, fogócskázott egy jót Iruka-senseijel, és az Akadémiára is behatolt párszor. Az őt kergető vagy éppen elkapó emberek arcán titkon mindig jót nevettek a Harmadikkal.

Az öreg shinobitól rengeteg mindent tanult a fél év alatt. Kuramával való külön edzésein ugyancsak. Büszkén elmondhatja magáról, hogy az összes, Konohában ismert D, C és B szintű szél és víz jutsut képes használni, de tanult már A és S szintűeket is, amiket úgyszintén tökéletesen tud alkalmazni. Ezek mellett, az utóbbi fél hónapban a Hokage elkezdte tanítani a villám elemre is.

KuramaWhere stories live. Discover now