1

9.9K 222 93
                                    

דייגו:
״אני נשבעת לך שאני פאקינג אדקור אותך!״ סול צעקה כשעלינו לטיסה חזרה לאיטליה.
חייכתי אליה ואיזבלה הביטה בנו וצחקה.
״תעלי.״
״אני לא טסה איתך.״
״אני לא שואל אותך.״ אמרתי אבל היא לא זזה, היא רק שילבה את זרועותיה על החזה שלה והסתכלה עליי.
״כדאי לך להזיז את התחת שלך או שאני אזיז אותו.״
היא לא זזה.
אוקיי.
התקדמתי לעברה והרמתי אותה על כתפי, ״דייגו!!! תוריד אותי עכשיו!!!״ היא צעקה ובעטה בגבי.
הורדתי אותה עוד קצת והיא שמה ידיים על מותניי כדי לא ליפול, עלינו למטוס וידיה החליקו מה שגרם לה להוריד את המכנס שלי קצת למטה.
חייכתי כשפרצופה היה בדיוק בגובה של הזין שלי.
״הזין שלך בפרצוף שלי!״
״אני מודע לכך.״
״תוריד אותי! אידיוט! חולה נפש!״
הנחתי אותה במושב והיא נשפה, השיער שלה עף והיא סידרה את החולצה שלה.
ליתר דיוק היא משכה אותה קצת מטה והבליטה את החזה שלה.
סול חייכה בנועם אל הדייל והוא חייך אליה גם כן, קנאה דקרה את גופי והבטתי בו. הוא מחק את חיוכו וסול התעצבנה.
״אני פשוט שונאת אותך.״
חייכתי אליה והיא עשתה אצבע שלישית לעברי.

סול קמה ממקומה והלכה ל׳שירותים׳.
אחרי חמש דקות שהיא לא חזרה קמתי והלכתי אל עבר השירותים, אחד מהחדרים היה נעול ואז הדלת נפתחה.
היא יצאה ממנה ושיערה היה מבולגן, היא סידרה את בגדיה וחייכה אליי.
הדייל המזדיין.
נכנסתי לחדר והדבר הראשון שעשיתי היה להעיף לו אגרוף לפרצוף, ״אני נשבע לך עוד פעם אחת אתה מתקרב אליה אני אכרות לך את הזין.״ אמרתי והוא הנהן.
חזרתי לשבת מול סול והיא מזגה וויסקי וחייכה, לקחתי גם כן כוס וויסקי ושתיתי את כל התכולה בשלוק אחד.
הדייל חזר והגיש לנו עוד משקאות, סול ניסתה לפלרטט איתו אבל הוא התעלם ממנה.
״אתה פשוט קרצייה. מה אכפת לך?״ היא שאלה ואני הבטתי בה.
״אכפת לי.״
״אני מעירה לך שאתה מדבר עם בנות?״
״את מאיימת עליהן...״
״לא, לא אני לא.״
״כן את כן, את זוכרת את הפעם במועדון?״
״זה היה חד פעמי והייתי שיכורה.״
״אממ אני לא חושב שזה מצדיק את זה...״
״לא עשיתי משהו חמור.״
״את כן. את הלכת לזאת שרקדתי איתה ותפסת לה בשיער, משכת אותה לבר ושפכת עליה בקבוק וודקה. אחר כך את קיללת אותה ואמרת לה להתרחק ממני אחרת את תתני לה מרפק לציצי...״
״אין סיכוי שעשיתי את זה!״
״יש מצלמות מותק.״
״אל תקרא לי מותק.״
״בטח מותק.״ אמרתי בחיוך מתגרה והיא גלגלה את עיניה.

דיילת הפעם הגיעה ואני חייכתי אליה, היא חייכה בחזרה והלכה.
הלכתי אחריה וסול התעצבנה.
בינגו.
בדיוק כשנכנסתי לחדר עם הדיילת והתחלתי להוריד לה את הבגדים דפיקה נשמעה על הדלת.
״דייגו! תפתח לי!!! אני רוצה לישון...״
״עוד מעט.״
״אני אלך לישון עם הטייס, תפתח עכשיו!״
גלגלתי את עיניי והוצאתי את הדיילת החוצה, ברגע שסול נכנסה היא חייכה ונשכבה במיטה.
המצעים הוחלפו והיא הורידה את החולצה שלה, סול חשפה חזיית תחרה שחורה. היא חלצה את נעליה ונכנסה מתחת לסדינים.
״את ישנה תמיד בלי חולצה?״
״כן, רוב הפעמים.״
״מממ״
נכנסתי אחריה למיטה והיא קמה, ״מה?״
״תקום.״
״למה לי?״
״אני אמרתי שאני עייפה קודם, אז תלך לישון במיטה אחרת או על הרצפה.״
״זה המטוס שלי להזכירך...״
״תישן על הרצפה!״
״אממ לא.״
״אתה כזה קרצייה.״ היא אמרה ולקחה כרית, סול ישנה על הרצפה ואני גלגלתי את עיניי.
הלכתי לכיוונה והרמתי אותה חזרה למיטה, שיערה היה מונח על פניה העדינות. עיניה היו עצומות וגופה היה רפוי.
יצאתי מהחדר וניגשתי עם הדיילת לחדר אחר, הורדתי את חולצתה והרמתי את החצאית שלה.
היא פתחה את רוכס מכנסיי והפשילה אותו למטה, לבשתי קונדום והזזתי את התחתונים שלה מהכוס הנוטף.
רגליה נפתחו לרווחה ואני חדרתי אליה, היא זעקה בקול והרגשתי את הכוס שלה נסגר על הזין שלי. יצאתי ממנה כמעט עד הסוף ונכנסתי שוב.
חדרתי אליה מהר וחזק והיא גמרה סביבי בגניחות חזקות, ״אלוהים דייגו.״ היא צעקה ואני גמרתי בתוך הקונדום.
יצאתי ממנה ושלפתי את הקונדום מהזין שלי, קשרתי אותו וזרקתי לפח. החזרתי את מכנסיי למקום והיא סידרה את בגדיה.

כשיצאתי מהחדר סול ישבה בכיסא והביטה בי, קנאה הופיעה בעיניה ואני חייכתי.
״את תמיד יכולה להיות היא...״
״על גופתי המתה אנחנו שוכבים.״
״אם זה מה שאת אומרת.״
היא גלגלה את עיניה והלכה אל הטייס, תפסתי במותניה ומשכתי אותה חזרה אליי.
״תעיף את הידיים שלך ממני!״
״תחזרי לשבת אנחנו נוחתים...״
״אמן שנתרסק.״
״ונאמר. אמן.״
ברגע שהדיילת נכנסה שוב סול ירתה עליה חצים בעיניה והדיילת חייכה אליי, ״תרצה משהו אדון מנצ׳יני?״
״לא, כבר קיבלתי את מה שרציתי.״ אמרתי וקרצתי אליה, היא צחקה אבל לעומתה סול ישבה שם בפנים זעופות.
״אין בעיה.״ היא אמרה ואני לא הבנתי את כוונתה.
סול קמה ממקומה ואני תפסתי אותה שוב והושבתי אותה על ירכיי, ״מה אתה עושה?!״
״דואג שלא תמותי.״
״ובכן אני לא צריכה את הדאגה שלך, עכשיו תזיז את הידיים שלך מהמותניים שלי ותיתן לי לקום.״
״למה?״
היא הזיזה את מותניה והזין שלי נהיה קשה יותר, פאק.
״כי אני מרגישה את הזין שלך.״
״זה דבר רע?״
״אני, כן. זה דבר ממש רע.״
חייכתי אליה והיא נאנחה ונשארה במקומה, היא הזיזה את מותניה וחיוך זדוני נפרש על פניה.
כמעט גמרתי במכנסיים מהפעולה שהיא עשתה, אחזתי במותניה חזק וריתקתי אותה כך שלא תזוז.
״מה קרה דייגו?״ היא שאלה עם מבט משועשע על פניה.
״כלום.״
סול פלטה צחוק ואני נאנחתי, ישבנה זז שוב פעם על הזין שלי שממילא היה קשה כמו אבן בגללה.
החלקתי את ידי במעלה יריכה מתחת לחצאית שלה, החצאית שלה הייתה מאוד קצרה ונתנה לי גישה מושלמת לכוס שלה.
היא לא עצרה בעדי, לא בהתחלה.
ידיי המשיכו ללטף את גופה, הגעתי לקו תחתוניה ונישמתה נעצרה, סול הלכה אחורה עם גבה והניחה את ראשה על כתפי.
התחלתי להוריד את התחתונים שלה והעברתי את אצבעותיי בפתח הרטוב שלה, היא נשמה עוד פעם ואז הרחיקה את ידי ממנה.
סול קמה במהירות ונעירה את גופה, היא ידעה שהיא לא הייתה בשליטה על הגוף שלה עכשיו.
היא התיישבה מולי ושתתה עוד וויסקי, עיניה נעצמו לשנייה והיא קמה באמת לשירותים.
״אדון מנצ׳יני אני חשבתי-״
״לא.״
״אבל-״
״לא. אני לא הולך לזיין אותך שוב פעם.״
״אני-״
״הוא אמר לא אז תשתקי.״
״אוקיי,״ היא הסתובבה אל סול ושניהן הביטו אחת בשנייה כאילו הן הולכות לרצוח אחת את השנייה.
כחכחתי בגרוני וסול הביטה בי, ״תזוזי, אני רוצה לשבת.״ היא אמרה אבל הדיילת חייכה והתיישבה במקומה.
״את רוצה מכות בכוח?״
צחקתי וסול הביטה בי ברצינות, היא הקימה את הדיילת וישבה במקומה, ״תלכי.״ היא אמרה לה והדיילת עמדה שם עם דמעות בעיניה.
אלוהים זה היה משעשע.

His Game (3)Where stories live. Discover now