אפילוג 2

2.4K 167 36
                                    

סול:
החתונה שלי ושל דייגו הייתה מדהימה, כל האנשים שאהבנו היו שם.
אנחנו כבר שבוע וחצי אחרי החתונה ואני סידרתי את הבית שלו שעכשיו היה גם הבית שלי.
השמלת כלה שלי הייתה תלויה בארון ואני חייכתי לעצמי.
הלכתי עם אורורה ועם אנג׳לינה לקניות, איזבלה הצטרפה אלינו במהלך היום כי היא התלוננה ללוקאס שאין לתינוק שלהם מספיק בגדים.
אנג׳לינה רצתה לקנות עוד חצאיות לבלט ואורורה רק רצתה לקנות לרפאל ולה דברים חדשים.
הרגליים שלי התחילו לכאוב ודייגו התקשר ושאל לשלומי, נכנסתי לחנות של שמלות ומצאתי כמה שמלות מהממות.
כשניגשתי לקופה אורורה חייכה אליי ואני ראיתי שאנג׳לינה עוזרת לה לבחור שמלות חדשות.
״מה השם שלך?״ הקופאית אמרה בזלזול ואני גלגלתי את עיניי,
״סול מנצ׳יני.״ אמרתי והיא השתנקה.
״לא נכון. את אשתו של דייגו? איזה כיף לך. אלוהים איך באלי להיות במקומך. כולן אומרות שהוא אליל במיטה.״
״כן, הוא בהחלט אליל במיטה. תעשי לי את החשבון בבקשה.״
״בסדר...״
הקנאה אכלה אותי גם כשידעתי שדייגו יבחר בי ולא באף אחת אחרת.

כשהגעתי הביתה חיבקתי את דייגו והוא נישק את שפתיי, ״אני צריכה ללכת לעשות משהו אז אני תכף אחזור.״ אמרתי והוא חייך אליי והנהן לאישור.
נכנסתי לאמבטיה והוצאתי את הבדיקת הריון, אני ודייגו ניסינו להיכנס להריון כל כך הרבה זמן אבל כל הזמן הבדיקות יצאו שליליות.
לא פיתחתי ציפיות כי ידעתי שהתשובה של הבדיקה תצא שלילית, כל פעם שעשיתי בדיקה זה הסתיים בכך שבכיתי.

הנחתי את הבדיקה בצד וישבתי באמבטיה בשקט, ידיי רעדו ואני הבטתי בקעוקע שיש לי על הזרוע.
״אל תיתן לי לטבוע.״ זה הקעקוע שאני עשיתי והקעקוע של דייגו זה
״אני לא אתן לך לטבוע.״
עברו כמה דקות ולקחתי נשימה עמוקה לפני שהבטתי בבדיקה, פתחתי את עיניי והבטתי אל ידיי.
חיובי.
דמעות עלו בעיניי וגופי היה חלש. זה חיובי.
הבדיקה חיובית.
״דייגו!״ צעקתי בקול צרוד ושמעתי את צעדיו מתקרבים אליי במהירות.
״מה קרה מותק? למה את בוכה?״ הוא שאל אבל כשהוא הביט בקופסה של הבדיקה הוא בא אליי וחיבק אותי.
״הכל יהיה בסדר אנחנו ננסה שוב.״
״זה חיובי.״ לחשתי והוא קפא בזרועותיי, ״מה?״
״הבדיקה חיובית דייגו.״
״אלוהים, זה מדהים סול. עשית את זה.״
״אנחנו עשינו את זה.״
״אני קובע לנו תור לרופא בשביל לוודא את זה בסדר?״

ברגע שנכנסו לרופא הלחץ בגופי רק גבר, הוא עשה לי בדיקת דם ואכן יצא חיובי.
״את בהריון מותק.״ דייגו אמר ואני חייכתי כשדמעות זולגות במורד פניי.
״אני אוהבת אותך דייגו,״
״אני גם אוהב אותך סול,״
אחרי שדיברנו עם הרופא על מה צריך לעשות בגלל שלקחתי זריקות בשביל להיכנס להריון.
כשסיימנו הלכנו אל הדירה של רפאל, ברגע שסיפרתי לאורורה ואיזבלה הן צווחו בהתרגשות ואני חייכתי אליהן.
״זה מדהים!״ הן אמרו ואני הנהנתי, רפאל ולוקאס באו ודיברו איתי. הם בירכו אותי על התינוק ואמרו שאם אני אצטרך משהו אני יכולה לפנות אליהם והם יעזרו לי.
״אתה הולך להיות אבא דייגו.״
״אתה הולך להיות אבא?!״ מייקל ואנג׳לינה צעקו ודייגו חייך אליהם,
״יש לך תינוק בבטן!״?אנג׳לינה רצה אליי והצמידה את אוזנה אל בטני, אורורה חייכה בהתנצלות ואני חייכתי לכך שהכל בסדר.

הבטתי בדייגו שהביט בי וחייך אליי את חיוכו המקסים.
הוא הזיז את אנג׳לינה והיא צעקה עליו.
״אני גאה בך כל כך מותק, ואני אוהב אותך.״ הוא לחש לאוזני ואני חיבקתי אותו ונרגעתי כשהוא החזיק אותי בזרועותיו.
״אני אוהבת אותך גם שפריצר.״
הוא נישק את ראשי והייתי כל כך מאושרת, לא חשבתי שאני אוכל למצוא אושר. לא אחרי מה שקרה לי.
והוא לא וויתר עליי, הוא לא וויתר עליי כשאני רציתי לוותר עלינו.
הוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה אותו יותר מהכל, הבנתי שיש עוד בן אדם שאני מוכנה למות בשבילו. ועכשיו יש שניים.
אני אמות למענו ולמען התינוק שלנו.

His Game (3)Where stories live. Discover now