סול:
״מה אתה עושה דייגו?״ שאלתי בשקט.
״הולך לישון כמובן.״
״אז למה איתי?״
״כי אני לא יכול לישון בלעדייך.״ הוא אמר וחיוך עלה על פניי, בטני התהפכה ואני נשכבתי לידו.
הייתי כל כך צמודה אליו והוא הריח כל כך טוב, נרדמתי לשינה עמוקה ואני בטוחה שלאחר מכן הוא נרדם גם כן.קמתי במהלך הלילה והלכתי בשקט אל כיוון המטבח, פתחתי את האור הקטן והוצאתי כוס.
מזגתי לתוכה מים והרגשתי ידיים גדולות עוטפות את מותניי, סובבתי את ראשי הצידה וראיתי את דייגו.
הוא קבר את ראשו בצווארי ואני שתיתי מים כשפרפרים משתוללים בבטני, לאחר שסיימתי את כוס המים מזגתי עוד קצת תכולה אל הכוס וכששיתי דייגו תפס בפניי, סובב את פניי אליו ונשק אל פי.
מים היו עוד בפי וכשהוא נישק אותי הוא פתח את פי ושתה את מה שהיה לי בפה, הוא חייך ואני הבטתי בו בגועל.
״זה מגעיל דייגו.״
״לא זה לא.״ הוא אמר ונישק את שפתיי שוב פעם, שמתי את הכוס בכיור והסתובבתי אליו.עיניו הביטו בעיניי וידיו טיילו במורד גופי, חמימות הצטברה בין רגליי ואני הצמדתי את הירכיים שלי זו לזו.
חיוך ענק הופיע על פניו של דייגו ואני כחכחתי בגרוני והתרחקתי ממנו, ״אני לא נושך... אלא אם כן תרצי.״ קולו היה מחוספס והעביר בי צמרמורת בכל גופי.
חזרתי אל המיטה ונשכבתי, ידיו של דייגו עטפו אותי וחיבקו אותי.
החמימות בין רגליי לא נעלמה, היא רק גברה.
״דייגו...״
״כן מותק?״ הוא אמר אל אוזני והרגשתי את ירכיי נרטבות אפילו יותר, ידו נשלחה אל בטני והיא ירדה לאט לאט לכיוון איברי.
בדרך כלל אני עוצרת אותו, עונה לו, עוקצת אותו. הפעם רציתי שהוא יעשה את זה מבלי מריבות.
רציתי אותו.״את לא עוצרת אותי מותק?״ הוא שאל ואני לא עניתי.
ידו החליקה אל תוך התחתונים שלי והאצבע שלו עברה בין קפליי, גניחה שקטה נפלטה מפי ושמעתי את נשימתו באוזן שלי.
הבטתי בתקרה בזמן שידו ממשיכה ללטף אותי, הוא הוציא את ידו ממני ואני נאנחתי בסתכול.
״תחכי שנייה מותק.״ הוא אמר ואני שמתי לב שהוא מוריד את הטבעות שלו ושם אותן בשידה לידו. לאחר מכן הוא הכניס את ידי בחזרה לתוכי והוא החדיר אליי אצבע אחת.
גנחתי בקול וגיחוך נשמע בחדר, הוא גיחך.
אגודלו עיסתה את הדגדגן שלי ואני הרגשתי את הראש שלי עף לשמיים, הוא עשה מעגלים עם אגודלו ואני לא יכולתי לעצור את גניחותיי.הוא נישק את פי וגהר מעליי, שפתיו ירדו לצווארי ושיניו נשכו את עורי. הוא הרים את החולצה שלי ונישק את בטני, שפתיו המשיכו לרדת למטה עד שהוא הגיע אל מכנסיי.
דייגו הוציא את היד שלו מתוכי והוריד את המכנסיים שלי ביחד עם התחתונים שלי.
הרגשתי את נשימתו החמה על איברי והבטתי בכל פעולה שהוא עשה, ״אל תורידי את העיניים ממני אוקיי?״ הוא שאל ואני הנהנתי.
שפתיו נישקו את איברי הרטוב ולשונו ליקקה את קפליי, גניחה חזקה נפלטה מפי כשהוא מצץ את הדגדגן שלי.
״דייגו,״ יבבתי כשהוא חזר על הפעולה הזו שוב ושוב, הוא הרפה מהדגדגן שלי והחדיר אליי את לשונו.
אגודלו חזרה אל הדגדגן שלי ואני לא שלטתי על גניחותיי, ״את תהרגי אותי עם הקולות האלה מותק.״ הוא אמר בשקט והמשיך במלאכה שלו.
YOU ARE READING
His Game (3)
Romance*ספר גמור* הוא היה כל מה שרציתי. הוא היה חלום של כל בחורה. הוא היה הדבר שהיה אסור לי לקבל. אבל התשוקה כלפיו הייתה גדולה מדי. לא יכולתי לתת לו להיכנס אל הלב שלי, העבר שלי לא היה פשוט. לא בשבילי ולא בשבילו. הייתי המשחק שלו, והוא היה שלי. רציתי אותו...