15

3.5K 181 78
                                    

דייגו:
הבטתי בגופה השקט של סול, היא ישנה בשקט וברוגע.
שפתיי מצאו את עורה ונשמתי את ריחה הממכר, גיחוך קל נשמע בחדר ואני חייכתי אליה.
״זה מדגדג תפסיק.״
״את כן רגישה לדגדוגים? אני בהלם שסול צוחקת בגלל דגדוגים.״
״תשתוק.״ היא אמרה בגיחוך ואני נישקתי את צווארה.
היא הסתובבה ופניה היו מול פני, עיניה הביטו אל תוך עיניי ושפתיה היו קרובות לשפתיי.
התקרבתי אליה עוד יותר ונישקתי את שפתיה בעדינות, היא לא הנתגדה אלא ההפך היא פתחה את שפתיה ונתנה ללשוני לגלוש לתוך פיה.
ידיה אחזו בשיערי ואני קירבתי אותה אליי, היא עצרה את הנשיקה והביטה בי בעיניה הגדולות.
המבט שהיא שלחה לי הלך ישירות אל הזין שלי, היא חייכה ואז התרחקה ממני והתעטשה, סול קמה והוציאה מהתיק שלה כדורים.
״שיט.״ היא מלמלה כשהיא התחילה להשתעל, קמתי מהמיטה והתחלתי לסדר את הדברים שלי בחזרה.

אחרי שסיימנו לסדר הכל ירדנו לקבלה והחזרנו את המפתחות, האישה בקבלה לא הפסיקה לפלרטט איתי לשנייה וראיתי את פרצופה העצבני של סול.
״אל תקנאי מותק.״
״אני לא מקנאה.״ היא אמרה בעצבים והביטה על רגליה.
חייכתי והלכתי לכיוונה, כרכתי את זרועי סביבה ושמתי לב שהיא לא החליפה מהבגדים שלי.
״את ממש אוהבת את הבגדים שלי אה?״
״שקט דייגו.״ היא אמרה בגיחוך ואני הלכתי איתה לכיוון הרכב, נכנסתי לרכב שלי וחיכיתי שהיא תיסע לפניי.

נסעתי אחריה וראיתי איפה היא עצרה, כתבתי את הכתובת שלה בטלפון שלי והלכתי אל כיוון הבית שלי.
ברגע שנכנסתי למעלית ונכנסתי לבית שלחתי לאורורה הודעה, התקלחתי ולבשתי בגדים רגילים.
אורורה התקשרה אליי ואני הלכתי אל הבית שלהם, ברגע שפתחתי את הדלת אנג׳לינה רצה וקפצה אל תוך זרועותיי.
״היי אנג׳ל.״
״היי דוד דייגו, איפה חברה שלך?״
״סול?״
״כן! איפה היא? אני אוהבת אותה היא ממש יפה.״
״כן היא ממש יפה...״
״ידעתי! אתה חושב שהיא יפה, אתה אוהב אותה.״
״זה שאני חושב שהיא יפה אנג׳ל לא אומר שאני אוהב אותה.״
״אמא אמרה לי לשאול אותך משהו בזמן שהיא מבשלת.״
״מה זה אנג׳ל?״
״אתה אוהב את סול? כי אני כן.״ היא שאלה ולי לא הייתה תשובה, כחכחתי בגרוני והבטתי ברפאל לעזרה.
הוא צחק ולקח את אנג׳לינה, לא ידעתי ששאלה מילדה קטנה יכולה לתקוע אותי.

הלכתי אל המטבח ואורורה סיימה להכין את האוכל, היא ארזה לי את זה ונתנה לי את זה בשקית.
״תודה לך.״ אמרתי לה והיא חייכה.
״תיזהר עליה.״
״אל דאגה.״
יצאתי מהבית והלכתי חזרה אל כיוון הרכב שלי, נכנסתי והתנעתי את האוטו. נסעתי לכתובת שרשמתי בטלפון וכשהגעתי דפקתי קלות על הדלת.
מבעד לדלת נשמע רעש של השתעלות, הדלת נפתחה וסול עמדה מולי עם שמיכה גדולה סביב גופה.
״מה, מה אתה עושה פה?״ היא שאלה בשקט והמשיכה להשתעל.
״את חולה אז הבאתי לך מרק.״ אמרתי והיא הביטה בי בשאלה.
״לא אני הכנתי אל דאגה זה אורורה הכינה מותק.״ אמרתי והיא צחקה.
״אני, אממ, תודה.״ היא אמרה ופתחה לי את הדלת כדי להיכנס, הדירה שלה הייתה קטנה אך מעוצבת בדברים עדינים ביותר.
הטלוויזיה שלה שידרה את הסרט לשבור את הקרח והיא הביטה בי וחייכה, הלכתי אל כיוון המטבח שלה וחיפשתי קערות.

His Game (3)Where stories live. Discover now