14

3.3K 181 54
                                    

סול:
ידיים חמימות וגדולות עטפו אותי, שפשפתי את עיניי והבטתי סביבי בחדר.
השעה הייתה עכשיו שלוש וחצי בבוקר. שיט.
הבטתי בפניו של דייגו, הוא היה נראה כל כך שליו וכל כך רגוע. ידיו היו סביבי ואני הייתי קרוב אליו, מאוד קרובה אליו.
נשימתו החמה העבירה בי צמרמורת ולאחר מכן הוא הוציא אנחה שקטה שנשמעה כמו גניחה.
״פאק.״ הוא אמר ואני הבטתי בו, עיניו נחו על עיניי והוא חייך. חום עלה בלחיי ואלוהים יודע למה הוא גורם לי להרגיש.
״בוקר טוב מותק.״
״בוקר טוב.״ אמרתי וזזתי מגופו אך ידיו משכו אותי בחזרה אל תוך חזהו, ״תישארי פה.״ קולו היה שקט וצרוד, אני בתגובה הנהנתי וניסיתי לעכל את מה שאני מרגישה בגופי.
הנחתי את ראשי על חזהו וידו ליטפה את גופי הלוך ושוב,דפיקה נשמעה על הדלת ואני קמתי מהמיטה במהירות, מתאפסת על עצמי.

״היי.״ אנג׳לינה עמדה בדלת ואני חייכתי אליה, ״דוד דייגו פה?״
״כן, למה?״
״אבא אמר לי להגיד לו משהו, אני יכולה להיכנס? בבקשה?״
״כן בטח.״
היא רצה אליו וחיבקה אותו, דייגו הסתדר עם ילדים וזה משהו שהיה נחמד אצלו.
לא, אל תחשבי על זה.
הם ישבו על המיטה והיא אמרה לו משהו באוזן שגרם לשניהם לצחוק, אנג׳לינה לא הפסיקה לצחוק לשנייה אחת והצחוק שלה גרם לי לחייך.
עיניו של דייגו נחו עליי ואני הסטתי את מבטי הכי מהר שאפשר, הכנתי לעצמי כוס קפה ויצאתי אל המרפסת.
לאחר כמה דקות החלון נפתח ואנג׳לינה התיישבה לידי, הסתכלתי עליה והיא חייכה.
״דוד דייגו ואת מאוד חמודים ביחד.״
״אנחנו לא ביחד אנג׳לינה.״
״אני יודעת ובגלל זה אני אומרת שאתם חמודים ביחד.״

אני ואנג׳לינה ישבנו בשקט וברגע שדייגו יצא החוצה גם כן היא חייכה אליו ואז הביטה בי.
דייגו התיישב בצד השני שלי והדליק סיגרייה, לקחתי ממנו אותה והוא גיחך והדליק עוד אחת.
״שלא תעזי.״ הוא אמר לאנג׳לינה שלא הפסיקה לחייך.
״דייגו וסול לנצח! שתי נשיקות במצח!״ היא התחילה לשיר ואז דלגה לכיוון הדלת, אורורה נכנסה לחדר ובאה עם אנג׳לינה ביחד.
״אז...״
״כן?״
״אנג׳ל לא מפסיקה לשיר עליכם.״ היא אמרה וצחקה, ״שמנו לב.״ דייגו מלמל ואני חייכתי.
קירבתי את הסיגרייה לפי ושאפתי עוד ממנה, לאחר כמה דקות דייגו לקח את הסיגרייה מידי ומעך אותה במאפרה.
הבטתי בו בשרלה ובכעס והוא צחק.
״העישון מזיק לבריאות מותק. אני צריך אותך חיה ונושמת.״
גלגלתי את עיניי והתחלתי לשחק משחקים מטופשים בטלפון שלי, עשיתי הכל כדי לא ליצור איתו קשר עין או לדבר איתו.
הרגשתי פתאום לחוצה בקרבתו, זה לא קורה הרבה.

בילינו את כל היום עם אנג׳לינה ואורורה בחדר, כשהערב הגיע התלבשתי ויצאתי אל כיוון המזרקות שהיו ליד המלון.
היה מאוד קריר בחוץ ואני כמו מפגרת שכחתי להביא איתי פוטר, כרכתי את ידיי סביבי והמשכתי לטייל.
הסתכלתי בילדים ובהורים שישבו ביחד, בזוגות שהסתובבו והצטלמו ליד המזרקות.
כשהתקרבתי עוד יותר מים השפריצו עליי ואני קפצתי אחורה.
״אההה שיט!״ צעקתי והבטתי בבגדיי הרטובים, נאנחתי והמשכתי להסתובב, אם לפני זה היה לי קר אז עכשיו קר לי פי מיליון.

His Game (3)Where stories live. Discover now