4

4.7K 167 47
                                    

דייגו:
אחרי שסול יצאה עם דניאל הרגשתי את הלסת שלי נחשקת.
חוליו צחק ואני קמתי אל המרפסת גם כן, הבלונדינית ששמה מיה או ליה קמה אחריי, השם שלה לא ממש מעניין אותי.
״תישארי פה.״ אמרתי והיא חייכה וחיכתה, דניאל חזר והלך עם הבלונדינית לשירותים.
סול עמדה וצפתה בנוף, גבה היה אליי והיא נשענה על המעקה.
התקדמתי אליה וכרכתי את זרועותיי סביבה, היא נבהלה אבל לאחר כמה שניות נרגעה.
ידי החליקה אל מתחת לחצאית שלה וראשי היה קבור בצווארה.
התחתונים שלה היו רטובים ואני החלקתי אותם לאט במורד רגליה, אחרי שהורדתי אותם הכנסתי אותם לכיס שלי.
הרמתי את הטבעות שלי וליטפתי את הכוס שלה, היא השתנקה ואחזה במעקה חזק יותר.
״דייגו...״
״כן מותק?״
״תוריד את הטבעות שלך.״
״למה?״
״הן קפואות, אני נשבעת לך אם אתה תקפיא לי את הכוס אתה תשלם על זה.״ היא אמרה בתוקפנות ואני צחקתי.
אגודלי תפסה את הדגדגן שלה והיא גנחה, סול הניחה את ראשה על כתפי ואני חייכתי אל צווארה.
נישקתי אותה ונשכתי את עורה, ידה הכתה את ראשי וצחקתי. ״שלא תעז לעשות את זה שוב.״
״למה לא? את לא אוהבת שאני מסמן אותך כשלי?״ אמרתי בשקט אח אוזנה והיא גנחה כשהחדרתי אליה אצבע אחת.
״אני לא שלך דייגו ואתה יודע את זה.״
״תמשיכי לשקר לעצמך מותק, את שלי ואת יודעת את זה.״
״כן?״
״מממ.״ הכנסתי אל תוכה עוד אצבע והיא ניסתה לא לגנוח, נישקתי את צווארה ואגודלי ליטפה את הדגדגן הנפוח שלה.
ידיה של סול אחזו במעקה חזק יותר והיא עמדה לגמור, לקחתי את האקדח שהיא לקחה מחוליו ושמתי אותו אצלי.
״את חושבת שלא ראיתי מה עשית?״ הוצאתי את אצבעותיי ממנה והיא נשפה בכעס.
״לא עשיתי כלום.״
״אז לא לקחת מחוליו את האקדח?״ אמרתי.
״אתה חתיכת חרא מהלך. אלוהים היית צריך לעשות את זה בכוונה?״ היא הסתובבה ואמרה בכעס.
״את רוצה לגמור? תעשי את זה על השפתיים שלי או הזין שלי מה שתחליטי...״
״אני לא צריכה אותך בשביל לגמור, אני אגיע חזרה למלון ואגמור בעצמי.״
״איך בדיוק?״
״שמעת על משהו שנקרא דילדו?״
חייכתי והיא צחקה, ״כן, שמעתי על זה.״
״יופי, אני אשתמש בו. הוא כנראה יותר גדול וטוב יותר מהזין שלך. למען האמת לא נהניתי, אל תעשה את זה שוב.״ היא אמרה והסתובבה חזרה פנימה.
נכנסתי גם כן והיא דיברה עם חוליו, צריך לסיים את זה פה.
ידיה ליטפו את חזהו של חוליו וזעם בער בגופי, הוא לא הזיז את ידיה והם קבעו להיפגש מחר.
״היא ממש שווה אלוהים.״ הוא אמר כשהיא חזרה החוצה לדבר עם אורורה ואיזבלה.
״תתרחק.״
״אל תדאג, אנחנו נפגשים מחר וזהו. נשבע.״ הוא עשה עם אצבעותיו שבועה ואני התפרצתי בצחוק.
ישבנו כולנו בחוץ ורפאל מזג לנו וויסקי, איזבלה לא שתתה בגלל ההריון שלה. למען האמת היא נהייתה כלבה שזה נוראי.
כל מה שנגיד זה נחשב תקיפה אז היא תתקוף.
ואם זה נוגע ללוקאס אז בכלל, היא תפרק אותך מכות אם תגיד משהו לא נכון או לא במקום כלפיו.
חוליו צחק על לוקאס ואיזבלה הייתה רצינית, כולם צחקו חוץ ממנה.
היא לקחה את הכפכף שהיא לבשה וזרקה את זה על חוליו.
לוקאס לא הפסיק לצחוק לשנייה והיא קמה ומשכה לחוליו בשיער כשהוא לא סתם, כולם צחקו כולל סול.
צחוקה היה קול פעמונים.

His Game (3)Where stories live. Discover now