סול:
אני אספר לו היום.
יש לו את הזכות לדעת, הוא סיפר לי על העבר שלי ועכשיו תורי.
״דייגו?״
״כן מותק?״ הוא שאל כשהוא ניגש אליי, ישבתי על הספה והוא התיישב לידי.
״אתה זוכר שסיפרת לי על העבר שלך?״
״כן... לאן את מתקדמת עם זה?״
״אני אספר לך גם על העבר שלי, כלומר למה ברחתי וכל זה.״
״את לא חייבת לעשות את זה, אני-״
״אני יודעת, אבל אני חושבת שיש לך את הזכות לדעת.״
״אוקיי, אני מקשיב לך.״ הוא אמר ואני נשמתי עמוק.*העבר*
״קומי על הרגליים שלך סול. עכשיו.״ קולו של סיימון נשמע באוזניי ואני קפצתי על רגליי.
״כן אדוני, איך אני יכולה לעזור לך היום?״
״אני צריך שתזיזי את התחת שלך ותתחילי לעבוד! זה מה שאת יכולה לעשות! את נהיית חסרת תועלת עם הזמן.״ הוא צעק עליי והתקרב אליי מהר יותר, השפלתי את מבטי ונמנעתי מלהתסכל עליו.
אסור היה להסתכל על סיימון אם הוא לא אמר לך להתסכל עליו.
״סליחה אדוני-״
כאב חד פילח את הפנים שלי ומעדתי לאחור, זו לא הפעם הראשונה שבה סיימון מרים עלינו יד.
״הסליחה שלך לא שווה כלום מה את לא מבינה! הייתי צריך להרוג אותך כשהייתה לי את ההזדמנות! את לא יותר מזונה מסכנה בדיוק כמו אמא שלך.״ לא חשבתי פעמיים וקמתי להתעמת איתו, אמא שלי הייתה הדבר הכי יקר לי.
ידי פגעה לסיימון בפנים ואני מיד התחרטתי על כך.
שומרים רצו אליי ואני ניסיתי לברוח, זרם חשמל פגע ברגלי והפיל אותי אל הקרקע.
״את הרמת עליי יד?! יש לך משאלת מוות! תקחו אותה לכלובים.״
״לא! אדוני! לא התכוונתי-״
״את אף פעם לא מתווכנת! אני שם לזה סוף.״ הוא אמר והניד בראש לשומרים שתפסו אותי.כל פעם שניסיתי להתנגד חטפתי מכה.
״פשוט תיכנסי לכלוב סול.״ ניק אמר לי בשקט ואני הנהנתי.
ידיי נקשרו לתקרה ורגליי היו קשורות גם כן. כל גופי כאב וכשסיימון נכנס הבנתי מה זה אומר.
״תפעיל את החשמל.״
״לא!״ צעקתי אך זה לא עזר, חשמל עבר בכל גופי וסיימון צחק. ״מי רוצה לקחת אותה לסיבוב?״
״אני אשמח!״ רונאן אמר וחייך אל סיימון, ״תשתמש בקונדום לא צריך שיתרבו ממנה, זה יהיה מופע מעניין.״
״אדוני, היא לא יכולה להביא ילדים...״
״נכון! זה יהיה עוד יותר מעניין. אל תשים קונדום.״
״אם היא מזוהמת?״
״לא. אכפת. לי.״רונאן ניגש אליי וחיוכו גבר, ״זה יהיה כיף בובה.״
״תזוז ממני רונאן!״ צעקתי כשהוא הסיר את הבגדים שלי, הוא סובב אותי והוריד את הידיים שלי מהתקרה וקשר אותם לקיר.
הוא חדר אליי וכל גופי זעק בכאב, דמעות זלגו במורד פניי וכשניסיתי להזיז אותו הוא סטר לי.
סיימון גיחך בזמן שרונאן גנח, ״זה התפקיד שלך, את רק עוד זונה קטנה.״
״מה עם אחותך רונאן? היא יודעת מה אתה עושה?״
הוא משך בשיערי אחורה וצעקתי בכאב, ״עוד מילה אחת ואני דואג לזה שאת תמותי היום. ברור לך?!״ הוא אמר ואני הנהנתי.
״זונה טובה.״
אחרי שהוא גמר בתוכי הוא סובב אותי כך שעמדנו פנים מול פנים, הוא ניסה לשים אותי על ברכיי אך אני התנגדתי.
רונאן בעט ברגליי ונפלתי על הרצפה, ״תמצצי לי את הזין.״
הנדתי בראשי לשלילה והוא תפס בשיערי, ״אמרתי לך משהו.״
הוא הכניס את איברו לפי והזיז את ראשי לפי הקצב שהוא רוצה, תחושה של גועל עלתה בגופי ורציתי להקיא, אחרי שהוא סיים הוא קשר את ידיי חזרה על התקרה ושם עליי את הבגדים שלי ברפרוף.
״תהני פה בובה.״
YOU ARE READING
His Game (3)
Romance*ספר גמור* הוא היה כל מה שרציתי. הוא היה חלום של כל בחורה. הוא היה הדבר שהיה אסור לי לקבל. אבל התשוקה כלפיו הייתה גדולה מדי. לא יכולתי לתת לו להיכנס אל הלב שלי, העבר שלי לא היה פשוט. לא בשבילי ולא בשבילו. הייתי המשחק שלו, והוא היה שלי. רציתי אותו...