סול:
אחרי שהדיילת הזונה הלכה התיישבתי מול דייגו והוא חייך חיוך משועשע, אלוהים הוא צריך מכות.
ורק עכשיו הבנתי מה עשיתי.
שיט?
״מקנאה?״ הוא שאל.
״ממש אבל ממש לא. אני לא מקנאה.״
״תמשיכי לשקר לעצמך מותק.״
גלגלתי את עיניי וביקשתי מהדייל שהתעלם ממני כל הטיסה לשתות, הוא הביא לי תפוזים במקום וודקה. הבטתי בדייגו והוא שלח אליי חיוך של מפגר והבנתי שהוא זה שאמר לו לא להביא לי וודקה.
״אני רוצה וודקה.״
״אסור לי להגיש לך את זה...״
״דייגו!״
״כן מותק?״
״אני רוצה וודקה, תגיד לו.״
״אממ, לא.״
״אני לא שואלת אותך,״ אמרתי ואז פניתי אל הדיעל שהביט בי, ״תביא לי וודקה או שאני אתן לך אחת לפרצוף.״
הדייל הנהנן במהירות כשהוצאתי את האקדח שלי, הוא הושיט לי כוס ואת הבקבוק ויצא במהרה.
פניו של דייגו היו רציניות ואני חייכתי בזמן שהצמדתי את הכוס המלאה אל שפתיי.
אידיוט.
כשסוף סוף הגענו חזרה לאיטליה לקחתי מונית למלון הקבוע שלי ונכנסתי לבפנים.
ברגע שנכנסתי לחדר זרקתי את התיקים עם הבגדים על הרצפה ופיזרתי את שיערי, חלצתי את נעליי והלכתי אל כיוון האמטיה.
הייתי בפנטהאוז של המלון והחדר היה ענקי.
פשטתי את בגדיי ונכנסתי אל האמבטיה החמה, עצמתי את עיניי ונתתי לגופי לנוח.
נזכרתי בכל מה שקרה היום ואז נזכרתי בזה.
בידיים שלו שטיילו על גופי.
בזה שאני לא עצרתי אותו.
התחושה של ידיו הייתה תחושה מדהימה, הוא העביר בי צמרמורת שאף גבר אחר לא הצליח להעביר בי וזה הציק לי.
אני צריכה למצוא מישהו אחר.
מישהו שיעביר בי את אותה ההרגשה שהוא מעביר בי.
פתחתי את עיניי ויצאתי מהאמבטיה, כרכתי מגבת לבנה סביב גופי ולקחתי חלק מהבגדים של הערב מהתיק שלי ויצאתי אל אחד מהמועדונים שיש פה באזור.
פגשתי את קלואי בכניסה ונכנסו ביחד אל המועדון, הלכנו אל הברמן החמוד והוא הכין לנו משקאות. קלואי משכה בידי והיינו ברחבת ריקודים, רקדנו צמוד אחת לשנייה עד שיד גדולה אחזה במותני.
הסתובבתי וגבר חתיך עמד שם, שיערו היה בלונדיני ועיניו היו בהירות, ״היי בובה.״ קולו העמוק אמר ואני חייכתי.
זזתי ביחד איתו וביחד עם המוזיקה, עיניי הביטו בצד השני של המועדון ועיניי נחו על דייגו.
הוא ישב על הספה שמצדדיו יושבות שתי בחורות, הוא הביט בי וחייך. חייכתי אליו בחזרה ונצמדתי לבחור עוד יותר, כרכתי את זרועותיי סביב צווארו והוא חייך אליי.
הבטתי בדייגו וחיוכו נעלם וזעם עלה בפניו, צחקתי ונישקתי את הבחור. הוא הצמיד אותי אליו וידיי תפסו בשיערו ומשכו את פיו קרוב יותר אל פי.
אותו הבחור נמשך אחורה ממני בבת אחת ועף על הרצפה, הבטתי אל הגבר שעמד מולי ושמשך אותוס
דייגו.
הסתכלתי על דייגו בזעם בעודו מחייך אליי, הוא התקרב אליי ורכן לאוזני. ״אף גבר לא יתקרב אלייך כשאני פה, או בכללי. מותק אני הגבר היחידי שלך.״ הוא לחש אל אוזני והעביר בי צמרמורת.
פאק.
״אתה לא הגבר היחידי שלי.״ אמרתי בקול צרוד.
״תמשיכי לשקר לעצמך מותק.״
״תחזור לבנות שלך, הנה תראה הן מחכות לך.״
הוא הנהן וצחק, לאחר מכן הוא הסתובב וחזר אליהן, המשכתי לרקוד עם בחור אחר וחייכתי אל דייגו בניצחון, הוא לקח שתייה וקם לכיווני.
המשכתי לרקוד עד שהוא התנגש בי בכוונה.
״אני כולי רטובה בגללך עכשיו!״ התעצבנתי עליו והוא חייך.
״ברור שאת רטובה בגללי, אני החלום הרטוב של כל בחורה. רק תסתכלי עליי, איך אפשר לא להיות רטובה ממני.״
״אידיוט.״ אמרתי והתאפקתי לא לצחוק, הלכתי אל קלואי ושתינו המון.
כשאני אומרת המון אני באמת מתכוונת לזה.
אף אחת לא ידעה מה השעה, כל מה שעשינו היה לצלם תמונות לאינסטגרם ולצחוק בלי הפסקה.
יצאנו מחוץ לבר אל כיוון הכביש וראייתי הטשטשה מהאלכוהול שהשפיעה בהגזמה, האורות של הרכבים היו מטושטשים ואני התקדמתי עוד קצת אל הכביש, שמעתי צפירה של מכונית ואז יד גדולה וחסונה משכה את מותניי אחורה.
אני התפרצתי בצחוק ואותו בן אדם הרים אותי על כתפו וסחב אותי, ״אתה חוטף אותי אדוני?״ שאלתי בצחוק והוא צחק גם כן.
״אולי.״
אני המשכתי לצחוק והוא הניח אותי באוטו השחור שלו, חיפשתי את הטלפון שלי והוצאתי אותו מהמכנס.
״אתה רואה את האיש הזה?״ שאלתי והראיתי לו תמונה של דייגו.
״כן... מה איתו?״
״אני לא אוהבת אותו.״
״למה?״ הוא שאל עם צחוק בקולו.
״הוא קרצייה, מעצבן, שחצן, חתיך, חושב שהוא יותר טוב מכולם-״
״מה אמרת?״
״שהוא חושב שהוא יותר טוב מכולם?״
״לפני זה.״
״שהוא חתיך?״
״את חושבת שהוא חתיך אה?״
״בהחלט, אני צריכה למצוא גבר יותר חתיך ממנו. האמת היא שהגבר שרקדתי איתו יותר חתיך.״
״כן אה?״
״כן.״
״טוב, אולי לא יותר חתיך ממנו אבל אני עדיין שונאת אותו. הוא קוץ בתחת.״
״אם את אומרת מותק.״
״מותק?״ שאלתי בבלבול.
״התכוונתי בובה.״ הוא אמר ועשה קול של נשיקה, אני התפרצתי בצחוק שוב פעם והוא צחק גם כן, קולו היה קסום.
״לאן אתה לוקח אותי?״ שאלתי.
״למלון שלך.״
״מאיפה אתה יודע איפה המלון שלי נמצא?״
״אני יודע הכל.״
״כי אתה אלוהים?״
״כן.״
״גם ב-״
״במיטה? כן.״
״באמת?״
״רוצה לבחון ולהגיד לי? הבנות אומרות שאני ׳אלוהים והאליל של המיטה׳,״ הוא עשה חיקוי של קול נשי וחייכתי אליו.
אין לי מושג מי הוא היה, לא הצלחתי לזהות.
שתיתי הרבה עד כדי כך? כנראה שכן.
״לא תודה אני אוותר, אולי בפעם אחרת.״ אמרתי והוא צחק.
״טוב אז אם באלך פשוט תודיעי לי, אני מאוד אשמח לחלוק איתך את כישוריי המיטה שלי...״
אותו האיש הוריד אותי במלון ועזר לי ללכת ישר אל החדר, ברגע שנכנסתי הוא סרק את המקום ואני פשטתי את בגדיי ונשארתי מולו בהלבשה תחתונה.
הוא הביט בי וליקק את שפתיו, חייכתי ולבשתי מכנס פיג׳מה.
״תעשה ביד ותלך.״ אמרתי והוא צחק.
״אני מעדיף לזיין אותך...״
״זה לא יקרה.״
״לא ציפיתי שזה יקרה הערב, לא הייתי נותן לזה את שיכורה מהתחת.״
״היי, זה לא נכון.״
״אהממ, זה כן נכון. את כמעט נדרסת.״
״אני לא.״
״את כן.״
״אני יכולה להמשיך להתווכח.״
״אני יודע מותק, את כזאת... מעצבנת?״
״אתה מעצבן.״
״בטח בטח. אם את אומרת.״ הוא אמר וגלגל את עיניו.
לקחתי כוס מים ושתיתי בזמן שהוא קם ויצא להדליק סיגרייה במרפסת, יצאתי אליו והתיישבתי על הספה, ״אלוהים, כואב לי הראש.״
״זה יעבור מחר, או שלא.״
״תשתוק.״
״למה לי?״ הוא שאל וקירב את הסיגרייה אל שפתיו, קמתי אליו ולקחתי ממנו את הסיגרייה והצמדתי אותה אל שפתיי.
שאפתי ממנה עד שהוא לקח אותה בחזרה.
״היי. תביא לי גם.״
״לא.״
״אני לא שואלת.״
״גם אני לא איזה קטע.״
גלגלתי את עיניי והוא נכנס פנימה אחרי שזרקתי לו את הסיגרייה על הרצפה, ״ביי ביי.״ אמרתי ודחפתי אותו אל מחוץ לחדר, סגרתי אחריו את הדלת ונכנסתי מתחת לסדינים.
הנחתי את ראשי על הכרית הרכה ושקעתי לשינה עמוקה.
YOU ARE READING
His Game (3)
Romance*ספר גמור* הוא היה כל מה שרציתי. הוא היה חלום של כל בחורה. הוא היה הדבר שהיה אסור לי לקבל. אבל התשוקה כלפיו הייתה גדולה מדי. לא יכולתי לתת לו להיכנס אל הלב שלי, העבר שלי לא היה פשוט. לא בשבילי ולא בשבילו. הייתי המשחק שלו, והוא היה שלי. רציתי אותו...