דייגו:
היא הזיזה את ישבנה כנגד הזקפה הקשה שלי, ״מה את עושה?״ שאלצי בקול צרוד ושקט והיא סובבה את ראשה וחייכה.
״אני מנסה למצוא תנוחה נוחה...״
נשענתי חזרה לאחור על הספה, סול המשיכה להזיז את ישבנה ואני שמתי לב לחיוך המרושע שיש על פניה.
התקרבתי אל אוזנה ופלטתי גניחה שקטה ועמוקה, היא נעצרה וצמרמורת כיסתה את גופה.
משכתי שמיכה שהייתה קרובה אליי וכיסיתי את גופה של סול, ידיי טיילו על גופה עד לעבר איברה החמים.
״מממ כמה שאת רטובה בשבילי מותק.״
״מי אמר שזה בשבילך?״ קולה היה צרוד והסגיר אותה.
״הגוף שלך.״
״ואם אני חושבת על מישהו אחר.״
״שנינו יודעים שזה שקר כי הגוף שלך רוצה אותי ואת יודעת את זה.״
סול לא הוסיפה מילה נוספת בעניין.אחרי שהסרט הסתיים אורורה ואיזבלה הלכו עם האחים החרמניים שלי חזרה הביתה, סול לא הזיזה את גופה ממני.
היא נהנתה מהמגע הזה בדיוק כמוני רק שהיא לא רצתה להודות בזה.
החלקתי את אצבעותיי אל מתחת לתחתוניה, היא הייתה רטובה מאוד ואני חייכתי לצווארה.
העברתי את האצבע שלי לאורך קפליה הרטובים ויללה פלטה מפיה, ״את אוהבת את זה נכון מותק?״ אמרתי והיא הזיזה את ראשה לשלילה.
עשיתי זאת שוב והיא גנחה בשקט, ״דייגו.״ היא יללה כשחזרתי על הפעולה הזאת שוב ושוב.
״מותק אני יודע שאת אוה-״ לא סיימתי את המשפט מכיוון שהטלפון שלי צלצל, סול הביטה אליו והביטה בי.
״תעיף את הידיים המחורבנות שלך ממני. עכשיו.״ היא אמרה ואני העברתי את מבטי לטלפון, שמה של אשלי הופיע שם ואני הבנתי מה היא חשבה.היא קמה ממני אבל אני משכתי אותה חזרה אליי, סול אגרפה את ידה ובאה לתת לי את זה לביצים.
״שלא תעזי!״ צעקתי והיא קמה ממני במהירות.
״אז אל תיגע בי!״
״מה נכנס בך אישה?״
״תלך לזונות שלך דייגו.״ היא אמרה בכעס והרימה את קולה.
״תשמרי על טון הדיבור שלך סול.״
״או שמה? אתה לא תעשה לי כלום! תלך לחפש לזיין מישהי אחרת שהיא לא אני. דייגו אני לא זונה אז תעוף לי מהבית עכש-״
היא לא הספיקה לסיים את המשפט ואני קמתי אליה ונישקתי אותה.
״או שאני אמצא להכניס לך משהו לפה כדי שתשתקי מותק.״ידי החליקה אל עורפה והחזיקה אותה במקום, היא נלחמה על שליטה.
וכך גם אני.
הלשונות שלנו הצליפו אחת בשנייה ואני נשכתי את שפתה התחתונה, ״אני לא קראתי לך זונה סול כי את לא אחת כזאת אז תפסיקי.״
״תלך אליה ותעזוב אותי בשקט.״ היא מלמלה.
״למה שאני אלך אל זבל כשיש לי יהלום בידיים סול? תגידי לי.״
״אני לא יהלום דייגו.״
״כן את כן,״ היא שתקה ואני נישקתי אותה שוב פעם.
אשלי באמת הייתה זבל, היא הייתה כלום חוץ מזיון.
אף אחד לא באמת סבל את אשלי, היא לכלכה על כל הבנות של המועדון וירדה עליהן.״אל תעשה אותי כמו זונה דייגו אני-״
״ששש״ אמרתי ונישקתי את פיה בעדינות שוב פעם, ״את לא זונה מותק, ואם את כן אז את רק שלי.״
עיניה הביטו בי וליטפתי את פניה העדינות, הטלפון שלי צלצל ולוקאס התקשר.
״כן?״
״אני צריך שתשב.״
לא ישבתי.
סול הביטה בי בשאלה ואני שמתי על רמקול, ״דייגו אני יודע שאתה לא יושב. תשב.״
גלגלתי את עיניי והתיישבתי על הספה, סול התיישבה לידי ואני חיכיתי שהוא ימשיך לדבר.
״אתה אממ אתה זוכר את אליסה?״ הוא אמר והרגשתי את עולמי עוצר.
״כן. למה?״ אמרתי בקול חנוק והוא נאנח, ״אה פאק היא פה בעיר דייגו.״
״איך אתה יודע?״
״כי היא שלחה לנו פתק איום, היא נמצאת בסביבה דייגו תיזהר ממנה.״
דמעות הציפו את עיניי כשזכרונות מהעבר עלו במוחי, הדחקתי אותם במשך השנים ולא דיברתי על זה עם אף אחד.
YOU ARE READING
His Game (3)
Lãng mạn*ספר גמור* הוא היה כל מה שרציתי. הוא היה חלום של כל בחורה. הוא היה הדבר שהיה אסור לי לקבל. אבל התשוקה כלפיו הייתה גדולה מדי. לא יכולתי לתת לו להיכנס אל הלב שלי, העבר שלי לא היה פשוט. לא בשבילי ולא בשבילו. הייתי המשחק שלו, והוא היה שלי. רציתי אותו...