1. Kapitola

740 15 0
                                    

Dnes sa znovu lúčim so Scorpiusom. Odchádza na Rokfort a ja na Beuxbatons.
Viete, je ťažké sa lúčiť so svojim dvojčaťom na celý školský rok.
Ale sme tu a máme pred sebou 6 ročník.

,,Budeš mi chýbať Scorp." Zakňučala som mu v objatí a pevne ho stískala pred Malfoy Manorom.

,,Aj ty mne Ria." Pousmial sa môj o minútu skôr narodený brat.

Po dlhom objatí sme sa rozdelili a každý mierili na svoju školu.

Možno sa pýtate prečo ja a brat nechodíme na rovnakú školu a odpoveď je, Scorpius nechcel aby sme chodili na jednu školu. Vraj kvôli tomu, že na Rokforte sú hrozní chlapi. A môjmu otcovi viac ani nebolo treba povedať. Odvtedy nechcel ani počuť o tom, že by som mala niekedy vkročiť na Rokfort.

,,Camille!!" Zakričala som na chodbe a vrhla sa na ňu.
,,Ahoj Ria, konečne si dorazila." Usmievala sa moja najlepšia a jediná kamarátka. Camille Dupont.

,,poď rýchlo do jedálni, riaditeľka Beaufoy má pre nás nejaké prekvapenie." Skackala a ťahala ma do jedálni.

Usadili sme sa a čakali na novoročný príhovor.
Riaditeľka Baeufoy prikráčakala k mikrofónu. Jej dlhý bledo modrý hábit jej padal až k zemi. Tmavo hnedé vlasy mala také brčkavé, že naozaj pochybujem o tom, že ich niekedy česala.

,,Dobrý večer žiaci, dnes je tu nový školský rok a s ním aj nová tradícia. Rozbehli sme nový projekt so školou v Škótsku a preto zajtra letíme na ich školu." Začala vysvetľovať naša riaditeľka.

V jedálni sa ozval krik, šepot a potlesk.

,,Pozor!! Nie všetci. Takú kapacitu Rokfort nemá. Pôjde iba šiesty ročník." Pozrela na nás všetkých.

Z davu sa ozval mužský hlas,, a čo tam budú robiť? Zbližovať sa?" Smial sa Monet.

,,Pán Monet, to by ste ani neboli vy." Pokrútila hlavou,, ale áno, ide o zlepšenie vzťahov medzi školami a porovnávanie výučby. Na škole budete celý školský rok. Budete sa tam učiť a dokonca aj písať koncoročné skúšky." Zahodila papier z ktorého čítala.

,,Keď sa najete, môžete odísť. Šiesty ročník poprosím aby prišiel do učebne elixírov." Otočila sa a odišla.

,,Ria!!!" Zapískala Camille,, ale to znamená, že..." začala sa tešiť.

,,Áno, viem čo to znamená." Pousmiala som sa,, už sa neviem dočkať, braček." Zamrmlala som si popod fúzy.

Celá trieda sme rýchlo do seba nahádzali večeru a postavili sme sa na odchod. Do rúk som si vzala pár ovocných pelendrekov a s Camille sme kráčali do učebne.

Posadili sme sa do zadných lavíc a v tom prišla riaditeľka a vrtule držal klobúk. Ten klobúk som veľmi dobre poznala. Scorpius o ňom rozprával celý prvý ročník.

Triediaci klobúk.

,,Takže žiaci, aby sme sa vyhli nedorozumeniam na Rokforte, rozdelíte sa do fakúlt už tu. " pousmiala sa.

,,Rokfort má štyri fakulty:

Chrabromil - odvaha, guráž, rozhodnost, rytierskost, pevné nervy

Bifľomor- loajalita, pracovitosť, poctivosť, dobrosrdečnosť, skromnosť, tolerancia

Bystrohlav- kreativita, inteligencia, múdrosť, originalita, samostatnosť

Potter?Malfoy? [Dokončené]Where stories live. Discover now