5. Kapitola

394 9 0
                                    

,,Narodili ste sa v rovnaký deň a spolu s vami prišlo proroctvo. Snažili sme sa zo všetkých síl aby sa nezačalo plniť. Dúfali sme, že sa nikdy nestretnete alebo aspoň kým nebudete milovať niekoho." Rozprávala moja matka Astoria.

,, Pred 18timi rokmi, keď tvoj otec porazil Voldemorta, medzi smrťožrútmi sa povrávalo, že má dcéru. Delphini Riddlovú. " Vysetľovala Ginny Potterová.

,, Nedávno nám jeden z vypočúvaných smrťožrútov povedal, že Voldemort tesne pred smrťou vložil svoju dušu do svojej dcéry, v prípade, že by zomrel. Chcel sa poistiť, že bude mať daľší pokus o návrat." Povedal Harry Potter.

,, Prečo až teraz?" Spýtal sa mladý Potter.

,, Pretože to za 1 rok a 8 mesiacov bude 20 rokov od jeho úmrtia. Všetko je prepojené. Je to naozaj zložité." Hovorila zmätene Hermiona.

,,To proroctvo, aké je ?" Pozrela som na nich zvedavým pohľadom.

,, Chlapec a dievča sa narodia v rovnaký deň,
keď nočná mora sa zmení na jasný sen.
Dievča bude krvi čistej,
Chlapec synom hrdinu vojny historickej.
Vo vzduchu bude cítiť mágiu,
nájdu v sebe tú najsilnejšiu inšpiráciu.
Láska a nenávisť ich spojí v jedno,
rovnako ako nebo a peklo.

Stretnú sa s pánom temným,
keď sa ocitne budúcnosť v minulosti.
Búrkové oko so smaragdovým,
Obaja prekonajú skúšky dospelosti.
Platinové dievča s chlapcom havraním,
Ruka v ruke sa postavia tej udalosti."

Odrecitoval to môj otec ako básničku.

,,Fajn. Čo to znamená?"pozrel sa na nich Potter mladší.

,,No...
Chlapec a dievča sa narodia v rovnaký deň,
keď nočná mora sa zmení na jasný sen.
Dievča bude krvi čistej,
Chlapec synom hrdinu vojny historickej.

Myslím, že táto časť nám je úplne jasná." Začal Harry.

,,Vo vzduchu bude cítiť mágiu,
nájdu v sebe tú najsilnejšiu inšpiráciu.
Láska a nenávisť ich spojí v jedno,
rovnako ako nebo a peklo.

Myslím, že by ste mali spolu tráviť čo najviac času aby ste sa začali učiť jeden od druhého aby ste boli sebe tou inšpiraćiou. Musíte sa tolerovať, rešpektovať, mať sa radi." Vysvetlila Hermiona.

,, A čo sa týka k poslednej časti,

Stretnú sa s pánom temným,
keď sa ocitne budúcnosť v minulosti.
Búrkové oko so smaragdovým,
Obaja prekonajú skúšky dospelosti.
Platinové dievča s chlapcom havraním,
Ruka v ruke sa postavia tej udalosti.

Nemáme šajnu, čo to s budúcnosťou a minulosťou a skúškami dospelosti." Vzdychla Ginny.

,,Jedno je isté. Vojna pokračuje a my sme na jej čele." Pozrel na mňa James Potter.


Je posledný januárový víkend.

Posledný polrok bol naozaj ťažký.
Od raná do poobedia sme mali školu. Od poobedia nás zase rodičia a ich kamaráti trénovali.
Všetci sme večer padali na zadok.
Môj brat toho mal plné zuby a Lily s Albusom tiež.
Ja s Jamesom sme to mali oveľa ťažsie. Keď sme si chceli oddýchnuť, nikdy to nevyšlo. Vždy to skončilo obrovskou hádkou medzi nami dvoma.

,,Ria, ideš?" Zašepkala Cam.

Prikývla som.
Utajení sme do komnaty najvyšších potrieb, kde sa konala párty.

 Utajení sme do komnaty najvyšších potrieb, kde sa konala párty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vošli sme dnu a môj oči hneď našli Pottera. Sedeli okolo neho dve baby a jeho ruky boli omotané okolo ich krkov.

Prevrátila som očami a išla k stolu s alkoholom. Kopla som do seba pár pohárikov prišiel za mnou Scorp.

,,Nemala by si tu byť." Pozrel na mňa.

,, To by tu nemal byť nikto z nás, nie?" Zdvihla som obočie a naliala si.

,,To áno ale mala by si oddychovať." Vzal mi pohár s wiskey.

,,Nechaj ma Scorpius. Aspoň jednu noc sa chcem znovu cítiť ako normálny tínedžer. Mám dosť buzerácie od všetkých naokolo. Nepotrebujem ju ešte aj od teba." Vytrhla som mu z rúk svoj pohárik, hodila ho do seba a drzo som mu ho vrátila nárazom do hrudi.

Odišla som do prostred miestnosti a s Camille sme začali tancovať. No nevedela som sa uvoľniť. Okom som behala po miestnosti a videla ako sa môj brat bozkáva s babou v kúte a chytá jej prsia v druhom kúte bol Potter s úplne inou babou.

,,Poď za Fredom." Usmiala sa Camille a skôr ako som stihla reagovať, už som stála pri ňom.

,,Ako sa bavíš Camille?" Usmieval sa na ňu. Camille celá červená ako rajčina sa naňho usmievala a jedla ho pohľadom.

,,Je to tu super." Žmurkla.

Oni dvaja sú do seba zamilovaní. Správajú sa tak a dokonca sa aj všade bozkávajú. Poďla mňa už aj sexovali ale ani jeden sa nespýtal, či sú spolu alebo nie.

,,Sesternička!!" Skríkol po mne Zabini a chytil ma okolo krku.

,,Áno?" Otočila som sa naňho.

,,Už pól roka nič. Celá škola čaká, kedy sa s Jamesom pozabíjať a vy okolo seba chodíte, ignorujete sa a len po sebe zazeráte." Pokrútil hlavou.

Prevrátila som očami. Kiežby vedel. Moje dennodenné hádky s Potterom. Pred tréningami, po tréningoch a môj zúfalý plač každý večer na záchodoch.

Pozrela som na Pottera, ktorý k nám kráčal a pod krkom mal akúsi blondínku.

,,Chceš vojnu? Máš ju mať." Zavrčala som.

Vytiahla som prútik a nenápadne pod ním vyčarovala šmykľavú dlážku.
Nielenže sa šmykol on ale aj tá baba. Tá spadla na zadok a Potter doletel rovno pod moje nohy.

Pousmiala som sa a odkráčala preč z miestnosti.

Potter?Malfoy? [Dokončené]Where stories live. Discover now