25. Kapitola

334 8 0
                                    

Jeden zo smrťožrútov odišiel dnu a keď prechádzal okolo mňa, omráčila som ho. Ten tučný idiot spadol na mňa.ocitla som sa na zemi pod ťažkou váhou. Pomocou svojej sily som ho zo mňa dala dole a postavila sa. Na moje šťastie mu z vačku vypadli rôzne prútiky.

Vzala som ich a znovu vykukla. James práve rozviazal posledného a ja som mávala prútikmi, aby ma James videl.

Zrazu ma niekto chytil zozadu a zakryl mi ústa aby som nemohla kričať.

,,James!!! Ty idiot!!" Ako som sa zľakla!" Šepkala som nahnevane.

Namiesto odpovedi ma zakryl pod plášť a začal bozkávať.
,,James!! Teraz zachraňujeme naše rodiny!" Šepkala som.

,,Nemôžem zato, že nahnevaná si tak sexy." Usmial sa a dal mi bozk.

,,Poďme James." Dala som mu do rúk prútiky a vyšla z plášťa.
James sa vrátil pod plášťom k ostatním a rozdal im prútiky.

,,Ahoj Delphini, tak čo, už ste zistili prečo tvoj tatinko tu nie je?" Usmiala som sa a vyšla som von.
V momente na mňa začali mieriť všetky prútiky smrťožrútov.

,,Čo si spravila? Za toto zaplatíš, ty suka!" Zavrčala Delphini.

,,Povedzme, že cesta do minulosti bola úspešná." Žmurkla som.

,,A kde je James?" Obzerala sa.

,,p..p...počkaj"zamrzla som,,on ...t..tu nie je ?" Pozrela som vystrašene.

Využijem trochu môjho herectva.

,,Oh, takže ty nevieš kde je?" Zasmiala sa,, najprv zabijem teba a potom jeho."

,,Veľká škoda Delphini, mohla si byť dobré dievča." Pokrútila som hlavou.

Obe sme vystrelili prútiky pred seba a čakali.
Delphini mala na tvári znechutený výraz a všetci sme videli, že zachvíľu po mne hodí kliatbu.

,,AVADA.." začala po mne kričať a v tom jej prútik zmizol z rúk a ďalší sa jej objavil pod krkom.

,,Prehrala si Riddleová." Usmial sa James.

,,Ste dvaja, nesedia Vám výpočty. Ja tu mám 9 svojich smrťožrútov." Zasmiala sa Dćera temného pána.

,, Si si istá?" Obzrela som sa po okolí a videla, ako každý smrťožrút je odzbrojení a ležali na zemi pod kúzlom.

,,Kurva!!! Takto to nemalo skončiť." Nervačila Delphini.

,, Idem ohlásiť aurorov aby ich odviedli do Azkabanu. Určite si nikto ani len nevšimol, že sme zmizli." Povedal Jamesov otec,,som na teba hrdý James." Usmial sa na Jamesa.

O pár minule sa objavilo desiatky aurorov a začali odnášať všetkých do Azkabanu.

,, Kde ste toľko boli??" Usmial sa môj otec a pevne ma objal. Hneď sa zamnou rozutekal aj mama a Scorpius.

Za Jamesom sa rozbehla celá jeho rodina a obe rodiny nás ťahali domov.
Ani sme sa nerozlúčili.

Len čo sme prišli k Malfoy Manoru, musela som im rozprávať všetko, čo sa stalo. Ich výrazy v tvárach počas toho ako som eozprávala menili podoby. Chvíľu boli nadšení, chvíľu som videla strach a inokedy hnev.

Samozrejme, že som vynechala všetko, čo sa stalo medzi mnou a Jamesom. Pretože nechcem aby môj otec dnes išiel zabiť Jamesa Pottera.

,,Tak, poďme do postelí. Dnes to bol náročný deň." Povedala mama.

Postavila som sa a pomaly odišla z obývačky.
Dala som si naozaj dlhú sprchu a potom v osuške prešla do izby.
Zavrela som dvere a zamkla. Osušku som spustila na zem a išla ku skrini.
Zalial ma pocit túžby, vášne a lásky.
Zatvorila som oči a zhlboka sa nadýchla.

,,Nie je pekné odísť bez rozlúčky, Malfoyová." Zašepkal James.

,,Bolo na čase zamnou prísť Potter. Už som myslela, že si na mňa zabudol." Otočila som sa naňho.

,,Mmm.. na teba sa nedá zabudnúť." Podišiel ku mne a pobozkal ma.

,,James, tu nesmieme" prerušila som bozk,, otec začaroval moju izbu aby sa spustil alarm, ak sa bude schyľovať k sexu."

James sa zasmial,, ten tvoj otec ťa naozaj stráži." Pobozkal ma ale iba krátko,, ale predomnou ťa neustráži." Žmurkol.

,,Ostaneš tu spať?" Usmiala som sa.

,,Samozrejme, moc si mi chýbala." Dopovedal a vyzliekol si tričko a tepláky.

Dala som si jeho tričko a odcupitala do postele.
,, Inak, zajtra nám Fred a Camille usporiadali párty ako poďakovanie za záchranu sveta." Zasmial sa a ľahol si ku mne.

,,Super, konečne sa môžme uvoľniť." Obmotala som sa okolo Jamesa,,povedal si im o nás?"

,,Nie, chcel som aby sme obaja videli tie neveriace tváre na párty. Nikdy nikto neuverí, že my dvaja sme naozaj spolu pokiaľ to neuvidia." Hral sa mi z vlasmi.

,, To si vychutnám." Zachichotala som sa zhasla svetlo.

Obaja sme naozaj rýchlo zaspali.

Na druhý deň ráno, sa mi podarilo dostať Jamesa z Manoru bez toho, aby si ho niekto všimol. Máme sa stretnúť o 19 v Londýne pred nejakým čarodejníckM klubom.

Mama ma zobrala na nákupy a ja som si mohla kúpiť šaty na večer.
Potom ma vzala ku kaderníkovi, pretože Lucifer nemá v rukách rovnosť.
Nakoniec sme prišli domov a ja som si dala sprchu, namaľovala sa a obliekla.

Nakoniec sme prišli domov a ja som si dala sprchu, namaľovala sa a obliekla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zišla som dolu a išla sa rozlúčiť s rodičmi.
,,Tak, ako vyzerám?" Usmiala som sa.

,,Krásna ako vždy princezná." Vykukol otec spoza novín..

,,Nádherná." Objala ma mama.

,,Kde je Scorpius?" Obzrela som sa ale nikde nebol.

,,Už išiel, vraj ti to dlho trvá." Pousmial sa otec.
Prevrátila som očami.

,,Nečakajte ma." Otočila som sa k odchodu.

,,Prečo?" Spozornel otec.

,,Asi budem spať u Camille." Odkráčala som preč a len čo som vyšla z dverí, premiestnila som sa.

PUK!!

Potter?Malfoy? [Dokončené]Where stories live. Discover now