,,Staria! Zastav." Rútil sa zamnou otec.
,,Čo chceš? Mám ísť do nemocničného krídla aby ti overili, či som stále panna?" Zavrčala som.
,,To by si urobila?" Otcovi sa rozžiarili oči.
,,Nie!" Prevrátila som očami.
Začala som kráčať von z dverí ale vrazilo do mňa kúzlo a ja som sa rozletela dozadu o pár metrov.
James Potter ihneď preskočil stôl a utekal zamnou. Naši otcovia už mali pripravené prútiky a pálili kúzla. Niektorí žiaci začali bojovať, iný utekali tajnou chodbou preč.,,Si v poriadku?" Zašepkal a postavil ma.
,,Áno, len som to nečakala." Pozerala som sa naokolo.
S Jamesom sme začali páliť kliatby naokolo. Všade lietali smrťožrúti a samé kúzla.
,,Tik tak, zlatíčka moje. Čas vypršal. Jeden z vás pôjde somnou." Zastala pred Delphini Riddle.
,, To si myslíš iba ty." Zaškeril sa James a začal do nej páliť kúzla.
Vytlačili sme ju až ku kraju miestnosti a my sme sa rozbehli. Bol čas na náš plán. Museli sme ho rozbehnúť teraz.
James utekal a ťahal ma so sebou.,,Vieš, čo máme robiť však?" Pozrel na mňa ale nereagovala som.
V hlave som mala toľko myšlienok.
Čo bude s ostatnými? Čo moja rodina, otec, mama ,Scorp? Čo všetci tí študenti??Dvere sa zabuchli a my sme sa objavili v Jamesovej izbe. Hlavu som si oprela o stenu a zavrela oči.
,, Malfoyová, pamätáš si ten plán?" Kričal po mne Potter.
,,Malfoyová!!" Zatriasol somnou a potom mi s rukami vzal tvár,, hej, som tu jasné? Prežijeme to a vyhráme vojnu. "Šepkal,, len prosím spolupracuj."
Pozrela som sa do jeho zelených očí a ukludnila sa.
,, Poďme vyhrať vojnu Potter." Usmiala som sa a vzala si vak. Potter mal tiež jeden na sebe a potom vytiahol prázdny pergamen.
,,Čo to robíš? Myslíš, že je vhodná doba písať listy, Potter." Zavrčala som.
,,Slávnostne prisahám, že za lubom nič dobrého nemám." Zašepkal a žmurkol na mňa.Na pergamene sa začala objavovať mapa celého Rokfortu. Každá, chodba, izba, miestnosť, lúky, lesy a aj jazerá.
,,Čo to je Potter?!" Vyvalila som oči.
,,Toto moja zlatá, je záškodnícka mapa. Uvidíme na nej každé jedno meno, ktoré sa nachádza na Rokforte a aj to kam kráča a kde je." Vysvetlil.
Žasla som.
,,Budeš ju držať, jasné?" Zašepkal.
Prikývla som a v tom nás James zabalil do nejakého plášťa. Boli sme tak blízko seba. V tom sa rozleteli dvere a v nich bol Greyback. Rozhliadal sa po izbe a začal to tu prehľadávať. James ma chytil za ruku a tlačil ma pred sebou. V druhej ruke držal prútik.
Chodili sme po chodbách. Museli sme sa dostať do zakázaného lesa.
Hľadela som na mapu a sledovala mená. Rýchlo ubúdali a už na Rokforte zostali iba tie temné.
,,Myslíš, že žijú?" Zašepkala som, keď sme vchádzali do zakázaného lesa.
,,Samozrejme, že áno. Hovoríme predsa o našich rodinách." Pousmial sa Potter,, poď. Ešte kúsok." Stále ma držal za ruku.
Prišli sme na akési miesto, kde bol strom. Obrovský mohutný strom.
,,Kde to sme James?" Stisla som mu ruku.
,,Už sme skoro v bezpečí." Natiahol ruku a vložil ju do diery v stromu.
PUK!
A my sme sa objavili v nejakej jaskyni.
,,Lumos." Zašepkal a vytiahol prútik spod plášťu.
Poprezerali sme celú jaskyňu a potom sme prišli na koniec. Všade iba oceán alebo more. Boli sme vo veľkej výške a jediný spôsob ako sa dostať z tej jaskyne bol skočiť.
James nám dal dolu plášť a položil prútik na pergamen,,Darebáctvo sa podarilo."
Poskladala som ju a hneď ju podala Potterovi.
Vytiahla som prútik a začala s ním, čarovať ochranu aby sme sa neprezradili. James sa hrabal vo vaku a našiel stan. Pomocou prútika stan rozložil a predtým ako vošiel dnu, sa na mňa usmial.Obaja sme sa tu rozhliadali. V stane bola obývačka, kuchyňa a dokonca aj kúpeľňa so spálňou.
Sadla som si na gauč a do dlaní si vložila tvár.
James si išiel dať sprchu a ja som nehybne sedela a hľadela do zeme.Po pól hodine som započula kroky. Vzala som prútik a trhlo somnou.
Bol to James v sivých teplákoch.,,Prepáč. Nechcel som ťa naplašiť." Sadol si ku mne.
,, To nič. Dnes je toho len veľa. " utrela som si slzu ,,idem do sprchy." Postavila som sa a odkráčala preč.
Vošla som do kúpeľne, ktorá voňala presne ako James.
Pozrela som sa do zrkadla.
Bola som celá špinavá, spodnú peru som mala rozťatú a čierny rolák roztrhaný.Vyzliekla som sa do naha avošla do sprchového kúta. Pustila na seba teplú vodu. Tá mi stekala po vlasoch a celom tele. Z očí sa mi valili slzy a miešali sa s vodou.
Po ani neviem akom čase som vyšla zo sprchy a obliekla si čiernu teplákovú súpravu.Vošla som do obývačky a ležal na gauči. Jeho tvár bola uvoľnená a kľudná. Spal. Nadvihla som pravý kútik a odišla do kuchyne.
Pozrela som do chladničky a bola plná potravín. Skrinky boli taktiež naplnené hrncami a potravinami. Dokonca som tam mala aj pelendreky.
Rozhodla som sa navariť obed.
VOUS LISEZ
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?