16. Kapitola

374 10 0
                                    

Miestnosť sa zrazu zmenila a ja som sa objavila v prázdnej miestnosti s trónom.
Započula som tlieskanie.

Spoza trónu vyšiel neznámy muž a tlieskal mi ,,Bravó. Dokázala si mi odolať. Mohla si mať milióny sluhov, vojsk, čo si len dokážeš predstaviť a ty si len mala zabiť trochu bezcenných humusákov, na ktorých vôbec nezáleží." Pousmial sa muž a podišiel ku mne.

,,Som Lucifer, alebo Pýcha." Vzal mi jemne ruku a pobozkal mi hánky,, smiem tanec?" Zašepkal.
Hrdo som zdvihla hlavu a prikývla.

Začala hudba a moje oblečenie sa zmenilo na obrovské čierne šaty. Vlasy som mala vypnuté a čierne náušnice na ušiach.

 Vlasy som mala vypnuté a čierne náušnice na ušiach

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Ste veľmi krásna žena. Veľa mužov tu po vás túži." Usmial sa,, škoda, že vaše srdce už ukradol niekto iný." Začali sme tancovať valčík.

Hudba skončila,, rád som Vás spoznal slečna Starie." Pobozkal mi ruku a s hlbokým nádychom som sa vrátila späť do izby.

James Potter

Vošiel som do izby ale Star nikde nebola. Zrazu sa vypli svetlá a všade ostala tma. Počul som tlmené zvuky ako keď niekto rozpráva za sklom.

Obrazy sa pomaly začali vyjasňovať a ja som sedel za stolom. Stôl bol obrovský a za ním sedelo veľa ľudí. Pozerali na mňa so strachom.
Cítil som sa mocný, obávaný a pozeral som na nich s nechuťou, ako na obyčajných otrokov, ktorý nemali žiadnu cenu.

,, Môj pane, môžem ich zavolať?" Povedal so strachom muž.
Prikývol som.

,,Priveďte tých humusákov." Zajačal a do miestnosti vošli traja moji poddaní a sotili nejakých dvoch ľudí do miestnosti.

Postavil som sa a otočil sa k ním. Spolu somnou sa postavil ten muž a postavil sa o kúsok za mňa.

,, Čo spravili?" Spýtal som sa nahnevaním tónom.

,, Neveria vo vás pane. Veria v boha. " vykoktal sa muž, ktorý stál.

Podvihol som prútikom hlavu mužovi,,Prečo vo mňa neveríš?!" Zreval som.

,,Pretože nie ste boh. Boh je len jeden a moja viera je s ním." Povedal znechutene dobitý muž.

,, Smrť pre teba bude pomalá." Zavrčal som.

,,Zabite ich. Nezaslúžia si žiť, ak nevyznávajú vašu vieru a vás." Šepkal muž zamnou.

Namieril som prútik na tú ženu. Bol som pripravený vysloviť smrteľnú kliatbu.
Žena to vedela a so slzami stekajúcimi po tvári, otvorila oči a pozerala rovno do tých mojich.

Jej oči.
Modro sivé.
Búrkové oči.
Moja Star.

,,Zabite ich pane. Sú to dva bezcenné životy." Šepkal môj poddaný. Otočil som sa a s prútikom mieril naňho,, Nie!! Sú tu dva životy rovnako ako tie naše. Sme si rovnocenní!!" Zavrčal som a miestnosť podomnou sa prepadla.

Zrazu som stál v jednej čiernočervenej obývačke v nejakom hrade. Predomnou sa zjavil muž, ktorý bol môj poddaný.

,,Gratulujem. Zvládol si prvú skúšku." Usmial sa muž a sadol si do kresla.

Nezmohol som sa na slovo, tak som si len pretrel oči a ďalej naňho pozeral.

,, Som hriech. Moje meno je pýcha alebo ak chceš, Lucifer." Usmial sa a v ruke sa mu zjavil pohár s alkoholom.

,, Už tomu rozumiem." Vzdychol som si,, ešte nás čaká šesť skúšok."

Lucifer sa usmial,, Tvoja milá, ťa už čaká. Tak bež chlapče." Mávol rukou a zrazu som dopadol na zemi v spálni.

,,James!" Zbadal som jej tvár a už bola v mojom náručí.

,,Star, si v poriadku?" Zašepkal som.

Sedela na mne a pevne ma stískala ,,áno, áno som."

Sedeli sme tam ani neviem ako dlho. Jemne sme sa bozkávali a obíjmali. Napokon som ju odniesol do postele a obaja sme zaspali po náročnej prvej skúške.

Starie Malfoyová

Na druhý deň sme si obaja spokojne spali. Keď som sa zobudila, slnko bolo už veľmi vysoko. Vstala som a pozrela sa na Jamesa, ktorý ešte spokojne spal.
Išla som do kuchyne a začala variť.
Spravila som kávu, čaj a raňajky.
Sadla som si k stolu a začala jesť.

,,Dobré ráno." prišiel James, vzal si čaj a dal mi jednu sladkú pusu.
Sadol si vedľa mna a začal raňajkovať,, konečne tvoje raňajky."

Usmiala som sa a vzala do rúk dračiu knihu.
Odpila si z kávy a otvorila ju. Ukázalo sa, že prvých pár strán bolo popísaných pod názvom:

1. Kapitola -Lucifer

Bolo tam popísané všetko do detailov, čo sa stalo mne a aj Jamesovi.

,,Čo bude ďalšie a kedy?" Spýtala som sa samej seba.

,, Netuším." Vzdychol James,, jedno je isté. Ešte nás čaká 6 skúšiek."

,,Ako to vieš?" Spozornela som.

,, Včera sme prekonali prvú. Bol to Lucifer alebo Pýcha. Obe sú jeho mená.
Takže nám ich zostáva ešte 6.
Mamon - Klamstvo
Asmodeus - Smilstvo
Leviatan - Závisť
Belzebub - Obžerstvo
Satan - Hnev
Belfegor - Lenivosť

Je to vlastne sedem kniežat pekla." Vysvetlil mi.

,,Ty si úžasný!!" Vyskočila som a dala mu pusu.

Rozbehla som sa do obývačky, kde boli poličky s knihami.
Prstom som prechádzala po chrbte každej knihy a čítala názvy.

,,Tu je!" Potešila som sa a vzala ju. Prikráčala som naspäť do kuchyni a sadla si.

,,Kniha o siedmich kniežaťoch pekla."nalistovala som prvú stranu.

Potter?Malfoy? [Dokončené]Kde žijí příběhy. Začni objevovat