4. Kapitola

419 11 0
                                    

Staria Malfoyová

Umytá, čistá, prezlečená a voňavá som kráčala po chodbe s mokrými vlasmi.

Konečne som prišla k malej úzkej chodbičke. Vošla som dnu a blížila sa k dverám, no niekto zelenooký ma zastavil. Oprel ma o dvere, ruky mi dal nad hlavu a pevne držal.

,,Nemám rád, keď ma niekto čiglí a ty si ma skoro učiglila k smrti." Zašepkal a jeho čerešňový dych som zacítila v oblasti pier.

,,Začal si vojnu Potter." Povedala som flirtovne,, a ja sa nevzdávam."

Už už otvoril tie svoje krásne ústa, že niečo povie a dvere sa otvorili. Zletela som na zem no hlavou som dopadla na Potterovu ruku. Dal ju tam aby som sa nebuchla a dopadol na mňa.

Pozerali sme sa do očí jeden druhému až nás vyrušilo niekoho odkašľanie.
Masle oči pozreli smerom odkiaľ išli zvuky a našli sme iba dva prekvapené pohľady.

Môj otec nenachádzal slov a Harry Potter iba sklonil hlavu.

Riaditeľka McGinagallová krútila hlavou a sedela za stolom.
,, Potter, Malfoyová!! Tak vy ste ešte neskončili?"
Odsotila som zo seba Pottera mladšieho a postavila sa.

,,Ocko, aké milé prekvapenie." Pousmiala som sa.

,,Staria Elizabett Malfoyová! Čo tu robíš?"zasyčal otec.

,,Pekné meno." Zaškeril sa Potter mladší.

,,Oh ja? No vlastne som v tom nevinne." Nahodila som zlatý výraz.

,,Tak ešte raz." Otočil sa na McGonagallovú,, čo robí moja dcéra na tejto škole?"

,,Vaša dcéru tu je na ročnom štúdiu, pán Malfoy a takýto tón si vyprosím." Vyprskla.
Môj otec sa narovnal a ukludnil.

,,Ja už radšej pôjdem." Začal cúvať Potter a snažil sa pomaly vytratiť.

,,Nikam!" Povedal vážnym tónom Harry Potter ,,Čo sa vlastne stalo pani riaditeľka?"

,, Pán Potter zase robil tie ich žartíky a slečna Malfoyová bola v zlom čase na zlom mieste a strhla sa prestrelka."vysvetlila.

,,Kto vyhral?" Prerušil ju môj otec.

,,Samozrejme, že ja." Povedala som hrdo.

,,To je moja princezná." Usmial sa Otec.

Riaditeľka zakašlala a otcov výraz na tvári zmizol ,,teda.." zamračil sa,, to je nezodpovedné Staria."

,,Ach..." vzdychla si McGonagallová,, vy dvaja máte trest. Dnes budete spoločne mať nočnú a strážiť chodby. Teraz už choďte nech vás nevidím." Zamumlala na nás a obaja sme sa rozbehli preč skôr ako nás jeden z otcov stihol zastaviť.

A na chodbe sme vleteli do dvoch žien, ktoré spolu viedli rozhovor.

,,Mami?!" Vyprskli sme obaja naraz.

,,Oh.. ahojte." Usmiali sa obe.

,,Pani Potterová aké máte krásne šaty." Usmiala som sa na Potterovu matku Ginny.

Potter?Malfoy? [Dokončené]Where stories live. Discover now