,,Kurva! Kurva!" Zvreskol James a rozbil tanier.
,,Hrabe ti??" Zamračila som sa. Cítila som jeho hnev.
,,Už toho mám plné zuby, som preč od rodiny už dlhý čas!! " kričal.
,, A prečo teraz kričíš po mne?! Ja tiež nevidím svoju rodinu!!"zavrčala som.
,,Ak by si neprišla na Rokfort, nič z toho by sa nestalo!" Treskol do stola.
,,Takže to je moja vina?! Syčala som hnevom a zúrivosťou.
,,Áno a koho iného ? Keby nie je toho debilného proroctva, teraz som mohol trtkať nejakú babu z Rokfortu. Alebo aj dve!" Vyprskol.
V mojom tele sa objavila okrem hnevu aj žiarlivosť a nenávisť pri pomyslení, na tie dievčatá.
,, Že to hovoríš práve ty!!! Ja som mohla byť vo francúzsku a nájsť si tam nejakého krásneho francúza, ktorý by neustále uspokojoval moje potreby a spravil by mi nádherne deti." Kričala som a hodila po ňom kotúku servítkou.
Pocítila som Jamesov hnev, žiarlivosť a nenávisť, voči tomu vymyslenýmu Francúzovi.
,,Malfoyová!!!" Zreval a približoval sa ku mne ,,jediný, kto ťa bude do konca života uspokojovať, som ja a tie deti, budú tiež moje." Vrazil somnou do steny.
,,Tak načo čakáš." Precedila som medzi zuby,, jediný koho budeš trtkať, som ja, Potter."
Pobozkal ma ale tak drsne, že to až zabolelo. Zacítila som ako mi zo spodnej pery vyteká krv.
Všetky negatívne emócie sa z našich tiel vyparili a znovu sme obaja cítili lásku.
James ma jemne pobozkal a pozrel sa mi do očí.,,Mrzí ma všetko, čo som povedal." Zašepkal.
,,Aj mňa, James ." Objala som ho.
,,Nemôžem uveriť, že aj keď sme sa spojili, sme prehrali, Leviatan." Povedal svalnatý blonďák bez trička.
,,Asi strácame šmrnc." Prevrátil očami modrovlasý.
S Jamesom sme sa obaja zľakli a on sa ochranársky postavil predomňa.,,Lucifer a Leviatan. Mám pravdu?" Povedala som opatrne,, Takže ty máš dva hriechy."
,,Múdre dievča." Žmurkol na mňa Lucifer,, Teraz som Satan-Hnev."
,,Mali ste sa navzájom zabiť a namiesto toho ste skoro mali ten najdivokejší sex." Pokrútil hlavou Leviatan,, to sa nám ešte naozaj nestalo."
,, Čo bol spúšťač toho, že ste sa nezabili?" Vyzvedal blonďák.
,,U mňa to bolo, keď povedala, že by mala deti s niekym iným. " odpovedal James bez hanby.
,, A u mňa, keď si povedal, že to budú naše deti." Povedala som tichším hanblivým hlasom.
James sa usmial od ucha k uchu a otočil sa naspäť na dve kniežatá.
,,Takže, pokiaľ sa nemýlim, ostáva Vám ešte lakomstvo a lenivosť." Zasmial sa Leviatan.
,,Ak by si niekedy zomrela, pri bráne sa pýtaj na Satana.
Zvodne sa usmial, poslal mi vzdušný bozk a obaja zmizli.
,,Pffff...."vyprskol James.
,,Ale no tak, nežiarli, láska." Usmiala som sa,, zvládli sme dvojitú skúšku."
,,Mohli by sme pokračovať v tom, v čom nás vyrušili." Pritiahol si ma James.
,,James, musíme sa pozrieť do knihy." Zašepkala som a ušla mu.
,,Nie je to fér!" Kráčal za mnou.
,, Zaslúžim si odmenu.." povedal smutne.
,,Veď ju aj dostaneš, len nie teraz." Usmiala som sa a listovala v knihe.
Ďalšie strany boli zapísané. No za nimi, žiadna nápoveda a ani hádanka. Nič.
Začala som chystať a vyzdobovať stan kvôli Vianociam.
James mi pomáhal a spolu sme počúvali Vianočné pesničky.,, Dnes v tomto čase pôjde môj otec do Godricovej úžľabiny spolu s Hermionou." Začal z ničoho nič.
,,Čo sa tam stane?" Sadla som si priňho a dal a si ruky okolo jeho krku. On mi položil ruku na nohu a pohladil.
,, Bude to pasca od Voldemorta." Pokrútil hlavou.
,,Jedna žena, je mŕtva už mesiace a Voldemort pošle do jej domu svojho hada. Nagini. Tá sa vprace do kože tej starenky a keď príde otec, zatočí. V poslednej chvíli sa Hermiona premiestni a tesne sa minú s Voldemortom." Povedal James.,,Neviem si predstaviť aké to je, bojovať s ním." Zašepkala som.
,,Dúfam, že to ani nebudeme musieť okúsiť. " pozeral do zeme a potom pozrel na mňa,, žiadne negatívne myšlienky láska. Dnes len tie šťastné." Zašepkal.
,, Idem variť večeru." Usmiala som sa.
Naša večera bola pokojná a skromná.
Žiaden darcek sme si nedali. Bola veľmi ťažká doba. Všade boli smrťožrúti a schyľovalo sa k vojne. Nemohli sme ohroziť našu úlohu kvôli nejakým darčekom. V ten věcer sme si rozprávali rôzne príhody, čo sme zažili s rodinou alebo s kamarátmi.Silvester a Nový rok sme celý preležali v posteli a miľovali sa.
Stále sme sa iba vyvaľovali v posteli alebo na gauči. Dokonca sme si už ani nevarili iba sme zjedli to, čo sme vytahli z chladničky. A sex? Nechcelo sa nám.
,, Pozrieme do knihy ?" Navrhol James.,,Teraz nie, nechce sa mi ísť po ňu." Zakňučala som.
,,Máš pravdu. Poďme spať." Usmial sa James a zhasol svetlo.
James Potter
,,James. James. Spamätaj sa!" Triasol somnou otec.
,,O čom to hovoríš?" Nechápal som.
,,Musíš sa spamätať. Prešvihli ste 18te narodeniny. Toto nie ste vy. " povedal môj otec a pevne ma objal.
YOU ARE READING
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?