,,Vieš o tom, že by si mala byť v posteli?" Ozval sa zamnou hlas.
,,Ešte sa mi nechce." Odpovedala som bez žmurknutia.
,,Vieš Malfoyová, o tebe toho nikto veľa nevie a ja som zvedavý." Hovoril muzšký hlas a ja som cítila ako zastavil zamnou.
,,Vyzerá to tak, že si to budeš musieť zistiť, Potter." Otočila som sa k nemu a jeho oči na mňa hľadeli naozaj z blízka.
,, Zato o tebe vie každá až priveľa." Dvihol sa mi ľavý kútik.
,, Pýtala si sa na mňa?"zaškeril sa.
,,Nie." Zasmiala som sa,, stačí byť v dievčenskej spoločnosti a netrvá dlho aby som zistila, že ty a môj brat ste najväčší kurevníci na Rokforte." Povedala som s miernym znechutením.
,,Ak chceš, mohol by som ti ukázať o čom všetky hovoria." Žmurkol.
,,Oh Potter, to radšej vynechám." Obišla som ho ,,ja predsa nie som naivné dievča, ktoré po tebe skočí len kvôli tvojim pekným očiam." Spravila som tri kroky vpred ale jeho hlas ma zastavil.
,,Takže si myslíš, že mám pekné oči?" Otočil sa.
,,Samozrejme. To nie je tajomstvo. Tak ako ty si myslíš, že tie moje sú sexy." Hodila som pleciami a žmurkla.
,,Ahhh..Malfoyovské ego chytilo aj teba." Zasmial sa.,,Je to vrodené." Usmiala som sa,, ale predsa bez neho by som ťa nezaujala, však Potter?" Otočila som sa a hrdo odkráčala do izby.
Následujúce dni si ma môj brat nevšímal. Na hodinách sa tváril, že tam ani nie som. No zato s Potterom sme sa stále nenápadne podpichovali.
Prešiel týždeň a pól.
Momentálne sedíme v učebni na hodine herbológie. Úplná nuda. Vonku svieti septembrové slnko a ja som sa strácala vo svojich myšlienkach.
,,Tak ako sa Vám tu páči, dievčatá?" Zašepkal zo zadnej lavice Fred Weasly ale jeho oči pozerali len na Camille.
,, Je tu super!!" Potešila sa Camille,, ak by sa mi podarilo prehovoriť Riu, hneď by som sa sem budúci rok vrátila na trvalo. Naša škola je nudná oproti vašej." Básnila Cam.
,,To ste ešte nič nevideli dievčatá." Pousmial sa a odtiahol sa.
Po vyučovaní som sa na chodbe rozprávali s Rose Weaslyovou s Lily Potterovou.
Camille bola úplne unesená z Freda Weaslyho a po bokoch celej chodby boli študenti v skupinkách a rozprávali sa.,,Baby, idem na toaletu, zachvíľu prídem." Pousmiala som sa a podala knihu Camille.
Zastavila som pred dverami toalety a chytila kľučku.
Z diaľky sa ozval krik,, Malfoy....." obzrela som sa a dvere otvorila.V tom momente na mňa niečo vybuchlo a ja som zostala pokrytá nejakou slizkou čiernou tekutinou.
Zavrela som oči, zhlboka sa nadýchla a v očiach sa mi objavil hnev. Nie hnev je slabé slovo. Zúrivosť.
Vytiahla som prútik do pravej ruky a s ľavou som si pomocou bezprútikovej mágie pritiahla Pottera,, si mŕtvy James Sírius Potter." Zasyčala som a začala po ňom páliť kúzla.Potter sa začal brániť a uhýbať sa kúzlam.
Nakoniec ho zasiahlo kúzlo Rictussempra a Potter spadol na zem s obrovským smiechom.,,Potter to riadne posral. Posledný chlapec, čo spravil žartík na Stariu, skončil na psychiatrii." Preglga Camille a sledovala ma.
,,Malfoyová!! Potter!! Čo sa to tu deje?!" Docupitala riaditeľka.
Škaredo som na ňu pozrela a utrela si z tváre všetok sliz a hodila rovno na tvár smejúcemu sa Potterovi na zemi.
,,Odčarujte ho!!" Prikázala.
Ja som sa drzo pozrela na Pottera ale s prútikom som nepohla.
,,Malfoyová!!!" Okríkla ma McGonagallová ,,Hneď!!!"
Prevrátila som očami a zrušila som kúzlo.
V tom momente sa Potter postavil a rozbehol sa ku mne celý červený od smiechu, no v očiach mu mu horeli plamienky hnevu. Chytil ma a jemne, no zároveň drsne ma buchol o stĺp a pritisol sa ku mne.
,,Toto ti len tak neprejde Malfoyová." Zasyčal.
,,Potter!" Skríkla McGonagallová, no obaja sme ju ignorovali.
,, Ešte sa len rozohrievam Potter." Provokatívne som sa pousmiala.
,,A dosť!!!" Zkríkla a kúzlom nás oddelila,, choďte sa umyť a obliecť do čistých vecí a potom vás čakám v riaditeľni!!" Kričala.
Obaja sme po sebe škaredo pozreli.
Otočila som sa na podpätkoch a odišla do svojej izby.Draco Malfoy
,,Pán Malfoy, prišla Vám sova s poštou." Povedala mi asistentka.
,,Nechajte to na stole." Nevenoval som jej pozornosť.
,, Pane ale to je z Rokfortu." Zatriasla obálkou.
Svoj zrak som zdvihol od počítača a Pokrútil hlavou. Vzal som si obálku a prečítal som si, čo bolo napísané vo vnútry.
Dobrý deň,
dnes o 17tej vás očakávam u seba v kancelárii kvôli nerešpektovateľnému chovaniu vášho dieťaťa.
Riaditeľka McGonagallová
Prevrátil som očami.
ZASE!! Ten môj syn sa nikdy nepoučí. Určite to všetko začal ten Potterov syn.
Pozrel som na hodiny a bol bolo 9:50.
Postavil som sa, vzal si sako a premiestnil sa pred brány Rokfortu.Vošiel som do riaditeľni.
,,Čo to je tentokrát??? Zase sa tvoj syn nevie zmestiť do kože Pottah?" Zasyčal som.,,Alebo ten tvoj Malfoy." Zažmúril škaredo Harry Potter.
Mračili sme sa na seba, obaja sme mali ruky v päsť a v tom sa rozleteli dvere.
VOUS LISEZ
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?