Scorpius Malfoy
V hlave mi dunelo. Hlasy som počul tlmene a pohyby stále vnímal spomalene.
Doplazil som sa do jedálni k raňajkám.
Tam na mňa hľadeli obaja rodičia.,,Scorpius, miláčik, prečo si sa tak opil?" Spýtala s matka.
,,Proste.. som to neodhadol." Vzdychol som.
,,Vyzeráš ako troska Scorp." Pozrel pobavene otec ,,to s kým si pil?"
,,s Potterom." Chytil som si hlavu.
,,Prečo si pil s Potterom?" Zdvihol obočie.
,,No lebo sme uzavreli mier." Zastonal som od bolesti.
,, Prečo by ste uzatvárali mier?" Zvážnel otec.
,,kvôli Star...." Zastavil som a pozrel obom do očí.
Matka sa chcela napiť džúsu, no hneď ho položila, zatiaľ čo otec v nervoch krčil noviny pomalými pohybmi.
,,Potter!!!!!" Zakričal, kráčal preč a mama hneď za ním.
Búchal som si hlavu o stôl,, posral som to."
Staria Malfoyová
Ráno som sa zobudila v Jamesovej posteli. Mala som oblečenú jeho bledomodrú košeľu zo včera a posadila sa.
,,James, som smädná." Drgla som doňho.
,,Star, láska dole v chladničke je pomarančový džús." Zamrmlal.
,,James, som tu prvýkrát. Poď somnou." Zakňučala som.
,,Za bozk." Otočil sa a usmial.
Dala som mu jemný bozk na pery a James sa postavil a za ruku ma viedol do kuchyne. Zbehli sme po schodoch, prešli okolo obývačky a vošli do kuchyne. Obaja sme zastali a naše oči sa stretli. James iba v boxerkách spravil tri kroky dozadu a hlavu natrčil do obývačky. Pár sekúnd nato sa tam objavila aj moja hlava.
,,Mama, otec? Čo tu robíte? Nemali ste byť.. na týždeň preč?" Začal James nevinne.
Z obývačky na nás pozeralo 8 očí.
Harry a Giny Potterovci a Hermiona a Ron Weaslyovci.
,,No, ak by sme boli, očividne by sme sa toto nedozvedeli." Ukázal na mňa.,,Oh, zdravím pán a pani Potterovci." Povedala som roztomilým hlasom.
,,Potter!!!!" Dvere sa rozleteli a v nich stáli moji rodičia.
Keď ma zbadala mama, tá sa pousmiala. No otec, ten skamenel.
,,Ty spávaš s mojou dcérou?!" Kráčal s prútikom k nám.Postavila som sa pred Jamesa,, Oci, ja som s Jamesom nespala."
Na otcovej tvári som uvidela obrovskú úľavu.,,Dneska." Dodala som a vycerila zuby.
,, Nepomáhaš Star." Zašepkal James.
,,Hej ,hej, Malfoy. Som si istý, že sa to vysvetlí." Postavil sa Harry.
,, No to sa modli aby sa to vysvetlilo! Inak budeš mať už len dve deti." Vyprskol otec a mama pokrútila hlavou.
,, Poďme si sadnúť ako dospelí ľudia a naše deti nám to určite vysvetlia." Ukázala Ginny na gauč a usadila rodičov.
,,Áno, počkajte tu. Musíme sa obliect'." Povedal James a tiekla naozaj rýchlo do izby a ja som za ním nezaostávala.
Zabuchli sa dvere.
Ani jeden z nás nechcel tie tváre, keď sme to povedali.,,Zabije ma však?" Stresoval James.
,. Ale no tak, nestresuj. Si James Potter." Usmiala som sa a vytiahla si z kabelky legíny, tričko a tenisky.
James si obliekol tepláky a tričko.Vošli sme naspäť do obývačky, kde moja matka, Jamesova matka a Hermiona sa usmievali popod fúzy a Jamesov otec a môj sa zabíjali pohľadom.
,,Takže, ako začať." Stresoval James,, nepovieš to ty?" Pozrel na mňa.
,, Som tehotná!" Usmiala som sa.
Naši otcovia zabudli dýchať. Prisahám, oni modrali.
,,Star!!" Zhíkol James.
,,Hahahahaha, keby ste sa videli!!!" Strašne som sa smiala,, srandujem. Len som chcela vidieť vaše výrazy." Utrela som si slzy smiechu.
,,Staria Elizabett Malfoyová!!!!" Zavrčal Draco.
,,Prosím ocinko?" Povedala som nežným nevinným hlasom.
,,Astoria, prečo mi toto robí?" Pýtal sa môj otec v rozpakoch.
,, Dobre, dobre tak teraz vážne. Proste sme si k sebe našli cestu a milujeme sa. Ak by nebolo našej lásky, nenaplnilo sa proroctvo a my by sme tu už neboli." Povedala som v rýchlosti.
,, Ktorá časť proroctva?" Vyzvedala Jamesova mama.
,,Tá s tým -spojí sa v jedno - a - skúšky dospelosti-" upresnil James.
,, Tak nám vysvetlite tie pojmy." Usmiala sa Hermiona
,,Sme mŕtvi." Zašepkal mi James.
,,Proste, keď sme sa prvýkrát milovali, naše duše sa spojili v jedno a bola to zároveň prvá skúška dospelosti." Vysvetlila som,, odtoho dňa cítime všetky pocity toho druhého."
,,Ale no tak, mladý Potter je casanova. Sexoval s viac dievčatami ako tvoj brat." Hneval sa otec.
,,Viem, že nemám nevinnú minulosť ale medzi sexom a milovaním je rozdiel." Obraňoval sa James.
,,Aký?" Zdvihli obočie všetci, čo nás vypočúvali.
,,Sex môžete mať s hocikým a milujete sa iba s
osobou, ku ktorej máte silné city." Odkašľal si James.Hermiona sa začala smiať,, hahah, prepáč ale nikdy som neverila, že James povie niečo takéto."
,,Teta Miona, nesmej sa. Nepomáhaš!!" Zavrčal James,, teta Miona o tom vedela od začiatku!!" Ukázal na ňu prstom James.
,,Hej!!" Vyprskla.
,,Odkedy?!" Povedali naši otcovia naraz.
,,Od roku 1998." Povedal James s úsmevom na tvári.
,, Čo?!" Znovu povedali obaja na raz.
,,Grange....." Zasyčal otec,,Weaslyová, prečo si to nepovedala?!" Pozrel na ňu škaredo.
,,Oh Malfoy, prečo by som to robila? Nemali sme najlepší vzťah."Pretočila očami Hermiona.
,,Ale mne si to povedať mohol Miona!" Zazeral Harry.
,,Táto vojna medzi vami aj tak raz musela konečne prestať." Usmiala sa Ginny.
,,Plne súhlasím." Prisala sa moja mama,, veď možno nakoniec budeme aj rodina."
James sa usmial a žmurkol na mňa.
YOU ARE READING
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?