,, Hej!!! Malfoyová, stoj!" Kričal Potter a utekal zamnou.
,,Čo chceš?!" Mávla som rukou a kráčala ďalej.
,,Prečo si to spravila?" Dobehol ma a schmatol za ruku.
,,Ako sa môžeš baviť, keď vieš čo sa blíži??? Prestaň byť sebecký." Vrčala som.
,,Podľa mňa len ziarliš." Zaškeril sa Potter.
,,Ja a žiarliť?" Zasmiala som sa,, nebuď smiešny."
,,ale áno, žiarliš." Zasmial sa,, pretože si všímam iné a teba nie." Zašepkal.
Vytrhla som si svoju ruku a sotila ho rovno na lavicu. Sadol si a oprel sa o stenu s jemným úsmevom.
Ruky som si položil na jeho stehná a zohla sa priamo pred jeho tvár.,, Myslím, že ty si tu ten, čo ma chce. Chceš ma, pretože ma nevieš dostať. Preto hľadáš nepodarené náhrady. Hľadáš baby, ktoré si prefarbujú vlasy na blond, ktoré majú aspoň trochu podobné oči tým mojim a pozeráš im na pery, či v nich nájdeš niečo podobné, čo majú aj moje." Šepkala som mu do ucha.
Nepovedal nič. Len sa na mňa pozeral a pokojne vdychoval moju vôňu.
,,Nikdy nenájdeš takú, čo mi siaha aspoň po členky a ty to vieš, preto si vždy nesvoj, keď si pri mne. Pretože ma nemôžeš ochutnať či naozaj chutím ako ovocný pelendrek, či naozaj môj ston je taký ako si predstavuješ a či som naozaj taká divoká a vášnivá ako moje oči." Pousmiala som sa a jedným okom som zbadala, že jeho prirodzenie je v pozore.
,,Keď ti ho dokážem postaviť pár vetami, predstav si aké to musí byť somnou v posteli." Žmurkla som a hrdo kráčala preč.
Vedela som, že na mňa pozerá, preto som začala kráčať svojou sexy chôdzou.
,,Vstávaj." Skočila mi na posteľ moja najlepšia kamarátka.
,,Fajn. Fajn. Za 5 minút." Zamumlala som.
Počula som buchnúť dvere a ja som sa vrátila naspäť do ríše snov.
Zacítila som vedľa seba teplo.
Pretočila som sa a pootvorila oči.,, Prečo je v mojej posteli Potter?" Zdvihla som obočie.
,,Pretože sa ti somnou sníva." Usmial sa.
,, Takže toto je sen?" Zažmurkala som.
,,Mhmmm." Škeril sa.
,,Tak v tom prípade..." zahryzla som si do pery a šuchla sa pod paplón.
S rukou som mu chodila po hrudi až som išla nižšie a cez nohavice som mu chytila fakt pevný a veľký penis. Obkročmo som si ľahla naňho a vystrčila hlavu.
James sa usmieval a čakal čo bude následovať.
Jeho úsmev sa z tvári vytratil a následoval bolestný kŕč. Moje koleno našlo jeho poklad. Áno kopla som mu medzi nohy.Ten parchant ma chcel oklamať.
Postavila som sa a paplón nechala na posteli. Nahá som podišla ku skrini a začala sa obliekať.
Jamesovi bolesť prestala, keď už som mala oblečené spodné prádlo a rolák James vstal.,,Bolo to nutné?" Popravil si nádobíčko.
,,Pouč sa z toho Potter. Nikdy neklam Malfoyovú v posteli." Zaviazala som si topánky.
Odkráčala som k dverám do kúpeľni a išla ich otvoriť, no James ma zastavil a naspäť ich zabuchol.
Ruka mu zostala položená na dverách a naše nosy sa dotýkali.,,Rozmýšľaš, čo ti spravím ak to spravíš však?" Pousmiala som sa.
,,Nevieš o mne jednu vec Malfoyová" pousmial sa ,,ak niečo chcem nič ma nezastaví."
Tep sa mi zrýchlil a pľúca skoro prestali fungovať.
No potom som si to uvedomila. Ja nie som jedna z tých všetkých.Ja som Malfoyová.
Odsotila som ho od seba a bez slova sa zavrela v kúpeľni.
,,Ovládaj sa Staria!! Kurva ovládaj sa." Syčala som na seba v kúpeľni.
Namočila som si tvár do studenej vody, umyla si zuby a potom na seba hodila jemný Makeup. Očesala som si vlasy a vyšla von.
Porozhliadla som sa po izbe a stále tam bol. No tentokrát len pozeral cez okno.,,Myslíš, že tam sú?" Pozeral smerom na zakázaný les.
,,Myslím, že áno." Zašepkala som a hlas mi preskočil,, myslíš, že vyhráme?" Pozrela som naňho so strachom v očiach.
,,Musíme. Nemôžme nechať svet pod vládou Voldemorta." Pousmial sa.
Zhlboka som si vydýchla,, poďme na raňajky."
Otočila som sa a kráčala von z izby. Potter utekal rovno zamnou. Keď sme prišli do klubovni, všetky hlavy sa na nás otočili.
,,Teraz si všetci budú myslieť, že sme spolu spali však?" Zašepkala som mu.
Na Potterovej tvári sa zjavil frajerský úškrn.,,Načo pozeráte?"vyprskla som a vyletela z klubovni.
Vošla som do jedálenskej miestnosti, a kráčala k nášmu stolu. Za učiteľským stolom ako vždy sedeli obaja naši otcovia. Ja som si sadla a začala si nakladať vajcový chlieb.
Oproti mne sedela Camille a vedľa nej Scorpius. Spokojne jedli cereálie a Derek vedľa mňa fučal po opici.
Zrazu ku Scorpiusovi doletel papier. Lenivo ho rozbalil a prečítal jednu jedinú vetu, ktorá bola napísaná na papieri.
Potter spal s tvojou sestrou.
Scorpius vyletel zo stoličky a zreval,, Ty si spala s Potterom?!"
Vypúlila som oči,,čo ? Nie!" Vyprskla som.
,,Potter zabijem tvojho syna." Zaškrýpal zubami otec.
,,Nespala som sním." Zavrčala som.
Treskla chlieb naspäť na tanier. Vzala som si iba pár pelendrekov a začala kráčať k východu.
YOU ARE READING
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?