Objavila som sa v tenkej uličke vedľa klubu.
,,Práve včas." Z tmy sa vynoril James.
,,Dlho sme sa nevideli." Usmiala som sa.
,,Vyzeráš úžasne láska." Pobozkal ma,, rodičia odišli na jednania ohľadne minulých udalostí. Vrátia sa o týždeň." Šepkal.
,, Čo tým chceš povedať, James?" Povedala som provokačne.
,,Dnes, láska, spíš u mňa." Pobozkal ma.
,,V tomto nebudem protestovať." Usmiala som sa.
,,Pripravená?" Ukázal rukou.
,,Samozrejme." Začala som kráčať.
James mi otvoril dvere a vošli sme dnu.
Hneď pri vchode ma strhla Camille a Jamesa Fred zase na druhú stranu miestnosti.
,,Tak strašne si mi chýbala, Ria!!!" Stískala ma Camille.
,, Aj ty mne, Cam. Poďme si vypiť. Už ani neviem ako chutí alkohol." Zasmiala som sa a prešli sme k baru.
Sadla som si na barovú stoličku a s Camille sme sa rozprávali o tom, čo sa všetko stalo.
,,Čo Vám namiešam dámy?" Usmial sa barman.
,,Dve dvojité ohnivé wiskey." Povedala Camille.
Prišiel ku mne nával nepríjemnosti. James sa cítil nepríjemne.
Otočila som sa a očami ho hľadala.Sedel v boxe spolu s Fredom a ešte s Longbottomom. Na Jamesa sa lepili TRI baby. James ich ignoroval ale nebolo mu to príjemné.
Naše oči sa stretli a po pár sekundách som prerušila náš očný kontakt.
,,Ten Potter sa vôbec nezmenil." Zasmial sa Scorpius, ktorý sa objavil pri mne.
,,Nemyslím. Je mu to nepríjemné." Povedala som a vypila wiskey do dna.
Ukázala som barmanovi aby mi znovu dolial.
,,Sesternička moja." Započula som zamnou hlas.
,,Derek Zabini." Usmiala som sa a postavila zo stoličky. Pevne som ho objala.
,,Chýbala si tu. Scorpius bol úplne mimo." Zasmial sa Derek,, mimochodom, toto je Krum. Daniel Krum." ukázal na chlapa, ktorý stál pri ňom.
,,Teší ma. Som Staria. Staria Malfoyová." Usmiala som sa a podala mu ruku.
,,Daniel Krum. Potešenie je na mojej strane." Usmial sa a pobozkal mi ruku.
Zacítila som veľkú žiarlivosť. Pozrela som smerom, kde sedel James.
Zdvihol sa a prepchal sa pomedzi tie vtieravé ženy. Vzal do ruky pohár wiskey a šiel za Djom.
Zobral mikrofón,, zdravím Vás, chcel by som sa poďakovať všetkým, čo ste prišli s nami osláviť, výhru alebo ako to nazvať. Dúfam, že ak náhodou, budeme musieť ešte zachrániť čarodejnícky svet, bude to s tebou Malfoyová." Usmial sa a žmurkol na mňa,, na víťazstvo." Hodil do seba pohár wiskey a potom zahodil za seba.
Všetci sme si pripili a ja som sa stále usmievala kvôli tej vete, čo James povedal.
Camille ma stiahla na tanečný parket ešte skôr ako som stihla reagovať.
Obe sme začali tancovať.,,Čo ty a Fred?" Usmiala som sa.
,,Ria, on je úžasný. Bol mi obrovskou oporou a je tak pozorný." Usmievala sa od ucha k uchu,, s Fredom hľadáme spoločný byt."
,,Camille!! To je úžasné." Objala som ju.
,,A čo ty? Čo bude ďalej?" Pozrela na mňa.
,,Neviem. Rozmýšľala som, že by som sa mohla venovať móde." Usmiala som sa.
,,Sesternička, vieš čo nám veľmi chýbalo?" Zjavil sa pri nás Derek.
,,Čo?" Pozrela som naňho.
,,Vojna." Zazubil sa,, Malfoyová vs. Potter."
,,No tak, Derek." Pokrútila som hlavou.
,, Poslednýkrát?" Pozrel na mňa prosebne.
,,Tak fajn, ale aby si nebol prekvapený." Zamumlala som.
On ma nepočul, ale Camille áno. Pozerala na mňa akoby rozmýšľala.
Vzala som zo stola so zákuskami čokoládovú tortu a kuzlom ju začarovala aby pristála na tvári Jamesa, ktorý znovu sedel medzi babami a ignoroval ich.
Keď mu torta vrazila rovno do tváre, všetci stíchli a spravili priamu cestu ku mne. Bojkovia.
James sa postavil, zotrel si tortu z tváre a hodil ju do tej mojej.,,Potter!! Tie šaty sú nové." Zapišťala som.
,, Stále ti to svedčí." Usmial sa.
Po jeho vete zostalo v klube hrobové ticho.
,,Dobre vieš, že špinavé veci na sebe nenosím." Pousmiala som sa, pretože James vedel, že ak nezakročí, šaty si vyzlečiem.,,Ani nato nemysli!!" Zavrčal a kráčal ku mne.
,,Lebo čo?" Povedala som, keď podišiel ku mne.
,,Lebo si moja, Malfoyová a žiadny chlap sa na teba nebude pozerať." Zavrčal mi do tváre.
,,Dokáž to." Povedala som vyzývavo a hneď som bola stiahnutá do jeho tela.
Tisol ma k sebe tak silno, že som cítila jeho každý kúsok tela.
Bozkával ma tak majetnícky a hrdo aby každý vedel, že som jeho.,,Chutíš ako na naše narodeniny." Zašepkal mi James.
,,Aj ty." Pousmiala som sa.
,, No...to ...ma... podrž!!!" Začal kričať Fred a začal tlieskať.
,,Ty a James?! To sa kedy stalo?!!!" Pišťala Camille.
,, Na naše 17te narodeniny." Povedala som jej.
,,Potter!!! Moju sestru za nos ťahať nebudeš." Zasyčal Scorpius.
,,Neťahám ju za nos. Myslím to s ňou vážne." Povedal James bez srandy.
,,Iste, preto tam sedíš celý večer s tými babami, však?"zasmial sa Scorp.
,, Sedieť pri nich bolo nepríjemné, pretože mám tvoju sestru." Ukázal na mňa.
,,Scorp, hovorí pravdu. Cítila som to. Nepociťoval voči ním žiadnu príťažlivosť." Usmiala som sa ,,nezabúdaj, že cítim to, čo cíti on."
,, Miluješ ju?" Priblížil sa k Jamesovi.
Ten stál sebavedomo,, z celého srdca." Žmurkol na mňa.
Scorpius chvíľu behal očami z Jamesa na mňa a naspäť a zahlásil,, ak jej zlomíš srdce, s otcom si ťa nájdeme." Zasyčal a potom nastavil ruku,, som ochotný nastoliť mier ale iba kvôli Rii."
,,Platí." Usmial sa James,, a teraz poďme piť."
James vzal Scorp okolo krku a odišli k baru.
YOU ARE READING
Potter?Malfoy? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] Na svete existuje ďalšie proroctvo. No tentokrát sa týka Jamesa Síriusa Pottera a Starii Elizabett Malfoyovej. Dokážu prejsť všetkými prekážkami, čo sa na nich sypú? Dokážu naplniť proroctvo a zabrániť znovuzrodeniu Temného pána ?