15. Kapitola

395 10 0
                                    

,, Už mlč." Povedal som a pobozkala ho. Bozky mi v sekunde opätoval.

Zhodila som zo seba vak bez toho aby som prerušila bozk. Potom som zošuchla aj Jamesov vak a vyzliekla mu tričko.

Všetko oblečenie skončilo okolo nás a my dvaja opäť skoro nahí. Mali sme nasere už len spodné prádlo.

,,Tadiaľto. " zakričal pišťavý hlas v diaľke.

,,Už za tými stromami sa budeme môcť premiestniť za temným pánom." Povedal mužský hlas.

,,Draco? Kde máš otca? Prišiel s nami." Pýtala sa tá žena.

,,Neviem Bellatrix." Povedal bez emócie.

Obaja sme stuhli a potichu sme vzali vaky a chytili sa za ruky. Schovali sme sa za jednu stenu jaskyne.

,,Kam sa premiestnime?" Šepkala som.

,,To je jedno, hlavne už nás prenes." Hlas sa mi zatriasol.

PUK!

Objavili sme sa uprostred obrovskej zelenej lúky a naokolo nič nebolo až v diaľke bolo vidieť stromy.
James rozložil stan a ja som znovu dávala ochranu okolo miesta, kde sa nejakú chvíľu zdržíme.

,,Je fajn byť späť." Hodil vak na gauč a išiel do
chladničky.

Vytiahol si pomarančový džús a napil sa.
Pozrela som na ten gauč a pri spomienke na tú noc, som zostala znovu nadržaná. Rýchlym krokom som išla do a rýchlo išla do kúpeľni. Pustila som na seba studenú sprchu a zavrela oči.

Počula som ako sa kohútik sám pretočil a zo sprchy začala tiecť teplá voda.
Cúvla som a narazila som do niečoho. Nie. Do niekoho.

,,Čo som to cítil?" Zašepkal mi do ucha.

,,Niečo sa ti muselo zdať." Spanikárila som.

,,Nemyslím." Pousmial sa a ja som sa ocitla nalepená na stene.

Po Jamesových vlasoch začali stekať pramene vody. Bolo to tak sexy. James mi držal ľavou rukou krk. Bolo to jemné a vášnivé. Tú druhú som zacítila v rozkroku a neubránila som sa vzdychu.

,,Cítim tvoju túžbu. Chceš ma." Zašepkal a jeho prst sa ocitol vo mne.

,, Tak načo ešte čakáš." Vzdychla som a zahryzla si do pery,,James."

A ani neviem ako, ocitla som sa vo vzduchu a s Jamesovým penisom vo mne.

Toto bolo úplne iné, ako predtým. Cítila som všetko a to rovno dvakrát!!! Ak by sme boli na Rokforte, pravdepodobne by nás rozdelili a očarovali aby sme sa nemohli k sebe priblížiť.

,,Star." Vzdychol James a položil ma.

Otočil ma a pripučil o stenu. Znovu mi ho dal dnu a zaklonil mi hlavu. Bozkával mi krk a vzdychal mi naň.

Všetky zrkadlá a sklá boli zarosené. Bolo počuť stony dvoch ľudí, ktorí sa práve milujú a vodu, ktorá stekala po ich nahých teláchaž na zem a strácala sa v zemi.

Po nejakom čase sme obaja a vyšli von z kúpeľni, zabalení v uterákoch. Vytiahla som si krátky overál a obliekla si ho. Vytiahla som dračiu knihu a odišla do kuchyni.

Otvorila som ju a na prvej strane bolo ručne napísané:

Lucifer, Mamon, Asmodeus, Leviatan, Belzebub, Satan a Belfegor Vás vítajú na začiatku cesty.

Iba úprimný a silný človek zvládne skúšky a je hoden pokladu dračieho oka.

Priprav sa, prvá skúška sa blíži.

,,Takže musíme byť pripravení, však?" Vzdychol si.

,,Áno. Tie mená poznám, no neviem odkiaľ." Zašepkala som.

Sedeli sme za stolom a rozmýšľali nad tým, čo to môže znamenať.

,, Poďme si ľahnúť Star. Je už hlboká noc." Pousmial sa.

Všade sme zhasli a vybrali sa do izby. Otvorila som a stan zmizol.

Bola som v nejakom zámku a predomnou stálo obrovské množstvo ľudí. Za sebou tom započula hlas. Muzšký hrubý hlas ako mi šepká.

,,Toto všetko môže byť tvoje Starie. Všetko toto budú tvoji poddaní. Budú ti slúžiť na čo len chceš. Ako armáda alebo sluhovia. Je to len na tebe." Chrapčal mi do ucha a potom sa postavil predomňa.

Bol vysoký, jeho telo bolo vypracované. Vlasy mal blond a tvár mal dokonale oholenú. Jeho oči boli čierne ako uhlie. Bol to veľmi príťažlivý muž.
Moje myšlienky sa sústredili iba na jedno. Na Moc, ktorú predstavovalo toto vojsko.

,,Čo musím spraviť aby to bolo moje?" Zašepkala som a nevedela oči odtrhnúť od ľudí, ktorí sa mi klaňali.

,, Priveďte ich." Luskol neznámy muž.

Dve bytosti zahalené v čiernych plášťoch odišli z miestnosti a o chvíľu priviedli troch ľudí. Predhodili ich pred nás. Tí ľudia boli celí špinaví, doráňaní, unavení a zanedbaní. Ich oblečenie bola iba veľká dotrhaná plachta, ktorej farba bola kedysi biela, no teraz je nasiaknutá krvou.

,,Sú to nuly. Sú to deti muklov. Majú humusácku krv. Zabi ich a dokáž, že si pravá čistokrvná princezná." Šepkal mi do ucha a držal ma zozadu na chrbte.

Do rúk mi vložil prútik a odstúpil o krok.
Pozerala som na ľudí, ktorí sa krútili na zemi. Potom mi oči spadli na všetkých ostatních. Všetci s napätím sledovali, ako ich zabijem a na tvári mali úsmev a v očiach im horela nedočkavosť.

,,Sprav to Starie." Šepkal muž.

No potom sa jeden z tých týraných ľudí na mňa na okamih pozrel. Smaragdové oči.
Jeho oči ma vrátili naspäť do reality a ja som vedela, čo je správne.
Preglgla som a prútik namierila.

Hrdo som sa postavila a pozerala na muža,,Nie." Zavrčala som ,,pusť ich. Čistá krv a špinavá krv je dávno klišé. Je to úplne jedno. Ak porežeš mukla a čarodejníka, ich krv je rovnaká. Nijak sa nelíši." Kričala som.

Potter?Malfoy? [Dokončené]Where stories live. Discover now