Merhabalaar!! 🤗
Yazmaktan kendimi alamadığım bir gün daha.Şey oluyorum yazdıkça kendimde bir kitap okuyor gibi akışı inanın bende çok merak ediyorum bir sonraki cümle ne olacak diye 😂
Çok konuşmayayım kendi kendime deli gibi. Ne diyorduk, birlikte büyüyeceğiz. 🖤
Keyifli okumalar..
3.BÖLÜM
Sabah gözlerimi açmak o kadar zor gelmişti ki. Yatağımdan ayrılmak istemiyordum. Ama ne yazık ki kalmak, duş almak ve hazırlanmak zorundaydım. Bugün okula uğramamız gerekiyordu. Hakan hocaya cevabımızı bildirmeliydik. Yoksa Ada beni çiğ çiğ yiyebilirdi.
Çok oyalanmadan hemen kıyafetlerimi ayarlayıp duşa girdim. Soğuk havalar gelmeye başladı başlayalı banyo sonrası gelen o serinlikten korkuyordum. Çabucak hasta olabilecek bir bünyeye sahiptim sonuçta. Ancak duş sonrası gelen paklanma hissi beni çok mutlu ettiği için (Temiz nevresim sermek dışında tabi) görmezden gelmeyi tercih ediyordum.
Bornozuma sarınıp banyodan odama koşturdum. Bordo iç çamaşırı takımımı giydikten sonra üstüme siyah dik yaka kısa kol bir body, altıma eskitme renkli biraz dar gelen bir kot pantolon giydim. Hava düne nazaran daha iyi olduğundan taş renginde blazer ceketle tamamladım.
Sade bir makyaj yapmak istediğim için gözaltı kapatıcısı, rimel ve glossla her şey tamamdı. Tamam belki birazda allık yaparsam şöylee heh şimdi tamam olmuştu. Saçlarım hafif dalgalı olduğundan kabarmaması için kremleyip taradım ve serbest bıraktım.
İkili biri boğazda kalan biri göğsüme kadar uzanan bir kolye ile üçlü çelik bileklikle takılarımı da taktım. Bugün okuldan sonra alışverişe gitmek isteyeceğine adım gibi emin olduğum Ada yüzünden beyaz spor ayakkabılarımı alarak girişe koydum. Evde altı pis ayakkabılarımı giyemezdim sonuçta. Siyah deri çantamın içine eşyalarımı koyup parfümümü sıktım ve etrafımda dönerek aynada kendime bir öpücük atarak göz kırptım.
Çok güzeldim tü tü maşallah. Ada olsa kalbin boş olduğundan kendine sarıyorsun bir sevgilin olsa ayna yerine onu seyreder bedavadan sevaba da girerdin derdi. Ada iyi ki şu an burada yoktu aman duymasın.
Saate baktığımda yeterli vakit vardı. Ayakkabılarımı giyerek evden çıktım. Kapımı kilitleyerek asansör yerine merdivenlerden indim. Sabahları kendime gelmem biraz uzun sürüyordu.
Ada'yı ararken kahvesine âşık olduğum kahve dükkânından kahve alarak günümü güzel başlatmaya hazırdım.
Telefon çalarken ben dükkâna varmıştım bile. Kasadaki kıza siparişimi verirken Ada sonunda telefonu açabildi. Tabi o alo derken kahve ismi duyduğu için ne olduğunu anlayamamıştı.
Ada'ya hitaben 'Bekle bir dakika canım.' Diyerek kasadaki kıza ödememi yapıp ilerledim.
'Alo adaçayım günaydın.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR SICAKLIĞI
General FictionAşkı arayan birisi olmamıştım şimdiye kadar. Âşık da olmamıştım hiç. Arkadaşlarım ve ailem bana hep huzur vermişti. Bu yüzden bir eksiklik olduğunun dahi farkına varmamıştım. Ta ki o güne kadar. Bir sonbahar günü kalbimin böyle atacağını hiç düşün...