^2^

3 1 0
                                    

Merhabalaarr!! 🤗
Aklıma bir şeyler geliyorken yazdım ve hemen yayınlıyorum. Aslında kendi kendime yazıyor gibiyim olsun. Birlikte büyüyeceğiz. 🖤

Keyifli okumalar...

2.BÖLÜM

Eve gelir gelmez su ısıtıcıya hemen su koydum. Tabi ki de kahve yapmak için. Hihihi. Ada kaloriferde ısına dursun hemen bende olan pijamalardan birisini ona getirdim. Hava çok soğuk olmasa da bu aralar evim soğuk oluyordu. Su kaynayana kadar pijamaları giyindik. Ben makyajımı silene kadar canım Adaçayım kahvelerimizi yapmıştı bile.

Hemen kitaplık yaptığım köşenin önüne puflarıma oturduk. Ada başladı hemen 'Ee Yaso kuşum ne diyorsun? Ne yapalım sence?'

'Aslında bence son dönemimizde ayağımıza gelen en iyi top. Hatta projemizi geliştirme imkanı diyor. Seninle Erasmus planları yaptığımız zamanları düşünüyorum. Erasmus'tan daha büyük bir fırsat gibi değil mi sence de?'

'Ya aslında bende seninle aynı düşünüyorum. Hiç kazanamasak projemize katkısı olması bir yana 2 aylık yurt dışı tatili diye de düşünebiliriz öyle değil mi?' bunu sorarken tatil olmasını daha çok ister gibiydi. Deli kızım benim sen varsan zaten gittiğimiz her yeri mutlaka tatil yapmaya çalışıyorsun hayır bir de başarıyorsun demedim. Çünkü benim gönlümden geçen bir yanda bundan yanaydı.

Ne var canım hem kariyer hem tatil yapamaz mıyız yani. Gayette yaparız bence.

'O zaman ailelere de soralım sonra da hoca ile konuşuruz.'

Ada gülerek 'Bizimkiler elin gavur memleketleri Rizeli görsün demezler inşallah' dedi çünkü Nebahat teyzemde o potansiyel vardı. Cidden şaka yapmıyorum.

O an kafama dank eden şeyle Ada'ya dönüp 'Biz nereye gideceğimizi sormadık ki.' Diye söylerken Ada gülmeye başladı tabii bende. Biz iki aklı havada arkadaş nereye dahi gideceğimizi sormadığımız yurt dışı olan yere bir de kafadan tatil planları ekliyorduk. İşte okulun son dönemine girerken erittiğimiz beyinlerimizden bir kesit. Siz sakın böyle olmayın.

Aklıma hocaya mesaj atmak geldi. Ayıp eder miyiz tartışmamızdan sonra Ada'nın tatil aşkı galip geldi ve Hakan hocaya mesaj attım.

Siz: Hocam rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Öncelikle iyi akşamlar. Biz konuyu düşünürken size neresi olduğunu sormayı unutmuşuz da. Lütfen kusura bakmayın tekrardan.

Ada başladı ya bizi bu salaklıkla göndermekten vazgeçerse ya başkaları ile anlaşırsa ya tatil yapamazsak diye sıralamaya. Mesaj ses ile hemen yanıma geldi. Ekrana bakmaya çalıştı.

'Kızım bir dur şimdi yanlış bir şeye basıp göndereceğiz adamın gönderesi varsa da vazgeçecek.' Ada hemen elini çekti uslu uslu beklerken bende mesaja döndüm.

Hakan Hoca: İyi akşamlar Yasemincim. Bilgileri mail yolu ile göndereceğim. Kafam dolu olduğu için bende söz etmeyi unutmuşum sorun değil. En kısa sürede dönüşünüzü bekliyorum.

Siz: Estağfurullah hocam. Mailinizi bekliyorum. Tekrardan iyi akşamlar.

Ada'ya dönüp hemen merakını giderdim. Yoksa yazdığı senaryoyu oynamaya başlayacaktı.

'Hocanın da kafası dolu olduğu için unutmuş. Mail yollayacakmış. Heh mailde geldi zaten.'

Vakit kaybetmeden maile girdim. Ada'nın kafasından seçebildiğim kadarı ile İspanya yazısı gördüm. Bir de hocanın dediği gibi uçuş, kalma yerlerinin onlara ait olduğu vs. bilgiler yer alıyordu. Birçok ülkeden katılım olan bir yarışma olacaktı. Tabii ki hedefimiz ilk 3 de yer almak hatta kazanmaktı ancak olmasa bile kendimizi üzecek değiliz. Hayatta her zaman başka yollar vardı. Birisi olmazsa öteki mutlaka olacaktı. Hayat da zaten böyle değil miydi?

SONBAHAR SICAKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin