^4^

5 1 0
                                    

Merhabalaarr!! 🤗
Yine kendi kendime konuştuğum bir giriş 🤭

Aslında Kerem için bir fotoğraf buldum. Ama bölüme ekleme konusunda kararsızım. İlerleyen bölümlerde belki ekleyebilirim.
Yazdıkça akıyor şu anlık. Nereye kadar ilerlerim bilemiyorum umarım yolun sonunu birlikte görürüz. 😌

Birlikte büyüyeceğiz. 🖤

Keyifli okumalar..

4.BÖLÜM

İspanya/Madrid

Kızlar kafeye oturdukları sıra

Kerem uyanıp yatakta gerinirken dışarıya baktı. Hava çoktan kararmıştı. Ne kadar uyudum ben diye düşünüp elini telefonuna attığında saatin epey geç olduğunu gördü. Hakan hocasından da bir mesaj vardı.

Kalkıp banyosuna ilerledi. Elini yüzünü yıkayıp kendisine gelmesi gerekiyordu. İşlerini halledip mutfağa geçti. Bir çay koysa fena olmazdı. İspanya da olması çay demlemesine engel değildi. Geldiğinde Türk çayını getirmeyi unutmamıştı elbet.

Çay suyunu koyup kaynamasını beklerken hocasının mesajını hatırladı. Odasından telefonu alıp geldi. Mutfak tezgahının yanında bulunan bar taburesine oturup mesajı açtı.

Hakan hocası iki kişi demesine rağmen bir isim ve ona ait telefon numarasını atmıştı. Ardından da bu öğrencisinin İspanyolcasının olduğunu söylemiş, dile tamamen de hakim olmadığını belirterek.

Mesaj da yazan adı okudu. "Ada Özmen". Demek bir kadındı. Bölümlerinde tabi ki karşı cins de vardı ancak hocasını bu denli heyecanlandıran bir projenin sahibinin bir kadın olduğunu bilmek gururlanmasına sebep oldu nedensizce.

Çay suyu kaynadığını belli eden fokurdaması ile Kerem'in dikkatini çekince kalkıp çayı demledi. Çay demini alırken bar taburesine geri döndü.

Ada'nın numarasını kaydedince profiline baktı. Dudakları yaramaz bir eda ile iki yana gerildi. Hoş bir kadınmış diye geçirdi içinden.

Ada'nın profil fotoğrafı eski tatillerinden kalmaydı. Çok sevdiği için uzun süredir bunu kullanıyordu. Fotoğraf Hemşin'de çekilmişti. Yasemin ile gittiği bir yayla gezisinde akan derenin yanında eğlenirlerken Yasemin habersizce çekmişti fotoğrafı. Dereye doğru hafif yan dönmüş, gülmekten gözleri kısılmış, dudakları aralanmış ve inci gibi sıralı dişleri ben buradayım derken. Kafasında puşisi kızı daha da güzel göstermişti. Ada o an o kadar doğaldı ki. Sonradan çok sevmiş ve profil resmi yapmıştı.

Yaramazlık sadece dudaklarında kalmadı. Numarayı kaydetti. Kendisini kıza mesaj yazarken buldu.

Kime: Isla (Ada nın İspanyolcası)

Hola Isla, Ben Kerem.

Hakan hocadan aldım numaranı. Buraya geldiğinizde size yardımcı olacağım. Bahsetmiştir zaten. Biraz İspanyolcan varmış. Sorun değil takıldığın yerlerde seve seve sana yarımcı olurum. Gelene kadar merak ettiğin şeyler olursa yazmaktan çekinme lütfen. Por cierto, me gusta tu foto de perfil. Buena elección.

Kızın ispanyolca düzeyini merak ettiğinden ve tabii içindeki yaramaz çocuğa dur diyemediğinden son kısmı İspanyolca yazmıştı. Profil resmini beğendiğini ve seçimini güzel bulduğunu söylüyordu.

Kerem kıza yazılıyor gibi dursa da aşk ona çok uzaktı. Sadece biraz flört etmek istemiş olabilirdi. Kızın güzelliğini inkar edecek değildi. Kim görürse görsün kumral saçların, beyaz tenin ve o gülümsemenin güzelliğini kabul ederdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONBAHAR SICAKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin