Gdy się ubrałam wyszłam z pokoju. Poszłam do salonu aby sprawdzić czy nie ma tam Chaeryeong. Dziewczyna siedziała na kanapie z telefonem w ręku.
-Ładnie wyglądasz Chae.- Uśmiechnęłam się do dziewczyny a ona odwzajemniła uśmiech. Młodsza wstała z kanapy i ruszyła w stronę drzwi wyjściowych. Złapałam dziewczynę za nadgarstek.
-Poczekaj. - Puściłam czerwono włosą i ruszyłam w stronę kuchni. Na stole kuchennym leżały tosty. Podałam jednego młodszej. Ona się uśmiechnęła i otworzyła drzwi. Wyszłyśmy z budynku i ruszyłyśmy do parku. Między nami zastała cisza. Była ona bardzo nie komfortowa. W pewnej chwili dziewczyna złapała mnie za ręke i pociągnęła. Była to jakaś dróżka. Szłyśmy przez jakąś ciemną uliczkę. Gdzie się nie obróciłeś były drzewa.
-Mam pytanie. - Dziewczyna spojrzała się na mnie. Ja się uśmiechnęłam i po kiwałam głową.
-Czemu na każdym kroku co tylko zrobię rumienisz się? - Dziewczyna stanęła w miejscu i patrzała mi się prosto w oczy.
-Wiesz bo sama tego nie wiem. - Odpowiedziałam dziewczynie i ruszyłam po ścieszce a młodsza za mną. Szłyśmy chwilę gdy zauważyłam budynek JYP. Ruszyłam z dziewczyną w jego stronę. Gdy weszłam do budynku skierowałem się do naszego mieszkania. Złapałam za klamkę i poczułam jak ktoś kładzie swoją rękę na moją. Od skoczyłam od klamki jak poparzona.
-Coś się stało? - Młodsza wpatrzała się we mnie. Zaczęłam wpatrywać się piękne głębokie oczy dziewczyny i powoli się przybliżałam. Nasze twarze dzieliły od siebie centymetry a po chwili milimetry. Nagle drzwi się otworzyły a w nich stała Ryujin. Wychodziła przez drzwi i nas nie zauważyła. Wpadła na mnie i Chae.
-Co wy robicie?! - Spytała się nas dziewczyna i spojrzała na mnie a potem na młodszą. -Yyy nie ważne. - Odpowiedziałam dziewczynie i wbiegłam do mieszkania.
***
Lee Chaeryeong
Gdy Yeji pobiegła zostałam tylko ja i Ryujin. Starsza podeszła do mnie z lekko podniesioną głową i skrzyrzowanymi rękami na piersiach.-A więc tak? Policzymy się gdy wróce. - Dziewczyna szepnęła mi do ucha i ruszyła przed siebie. Stałam chwile w miejscu i rozmyślałam. Policzymy się? O co chodziło Ryujin w momencie kiedy to mówiła? Weszłam do mieszkania i zamknęłam drzwi. Poszłam do swojego pokoju i położyłam się na łóżku.
***
Shin Yuna
Zaczęłam się szykować do wyjścia nad rzekę. Wzięłam mini spódniczkę i brązową bluzę. Poszłam się ubrać do łazienki. Przy okazji umyłam zęby i rozczesałam włosy. Gdy wyszłam z łazienki zauważyłam stojącom Lię. Dziewczyna podniosła głowę w górę i się uśmiechnęła.-Yyy Hejka. Też idę do łazienki. - Dziewczyna ominęła mnie i weszła do łazienki. Poszłam do kuchni zrobić coś do jedzenia. Wyjęłam gofrownice i zaczęłam robić ciasto na gofry. Po zrobieniu ciasta zaczęłam smarzyć gofry. Gofry smarzyły się dosyć szybko więc w 10 minut miałam już cztery. Usiadłam do stołu i nałożyłam bitą śmietanę.
_______________________________________
Proszę bardzo i przepraszam za błędy. <3
2/4
❀❀❀❀❀❀
CZYTASZ
꙳𝙸 𝙻𝚒𝚟𝚎 𝙵𝚘𝚛 𝚈𝚘𝚞 𝙲𝚞𝚝𝚒𝚎꙳ ♱𝘾𝙝𝙖𝙚𝙧𝙅𝙞♰
RandomKiedy Lee Chaeryeong dołącza do ITZY wszystkie dziewczyny wydawały się miłe ale z jedną coś nie pasowało. Poprawione rozdziały są oznaczone "✷" 1# HwangYeji 19.06.2022r. 1# LeeChaeryeong 22.06.2022r. 1#Chaerji 22.06.2022r. 1# Shinyuna 24.06.2022r. 1...