Hwang Yeji
Wstałam z łóżka i pobiegłam do Lii. Gdy zatrzymałam się przed jej pokojem otworzyłam drzwi.-SIEEEMANOO!- Krzyknęłam do starszej a ona aż spadła z łóżka ze strachu.
-Yeji bo jeszcze Chae obudzisz. Ty myślisz? - Dziewczyna spojrzała się na mnie.
-W sumie masz rację. Sorki. - Szepnęłam do starszej i pomogłam jej wstać.
-No to po co w ogóle tu przyszłaś? - Starsza zaczęła się otrzepywać. -No więc tak dzisiaj przyjdą dwie nowe dziewczyny.
- Odpowiedziałam a starsza gwałtownie odwróciła głowę w moją stronę i otworzyła buzię.
-C-c-c-co-o-O? - Dziewczyna wzięła poduszkę i rzuciła nią mnie.
-Ej! Co ty robisz? - Krzyknęłam do starszej i poprawiłam sobie włosy.
-Muwiłaś że będziesz mi o wszystkim mówić jak najszybciej. I co?- Starsza odwróciła się do mnie plecami.
-No sorki nie miałam czasu.- Uśmiechnęłam się i odwróciłam dziewczyne.
-Aha czyli nie powiedziałaś mi bo nie miałaś czasu? Mogłaś to powiedzieć po tym jak wróciłaś? - Dziewczyna zaczęła zadawać mi co raz więcej pytań.
-No nie mogłam bo poszłam już spać do siebie. - Przewróciłam oczami.
-A teraz jeszcze będziesz mi tu kłamać w żywe oczy? - Dziewczyna spojrzała na mnie ze złością.
-Ale ja nie kłamię. - Odpowiedziałam starszej.
-Nie no wcale. Byłaś widocznie tak śpiąca że poszłaś spać do Chae i musiałam cię przenosić. Ale wybaczam. - Dziewczyna uśmiechnęła się i zaśmiała pod nosem.
-Że co!? Ja poszłam spać do Chae!? - Krzyknęłam na cały dom i o mały włos nie obudziłam Chaeryeong.
-No widzisz zorganizowałam wam randkę to jeszcze do tego się dogadałyście. - Dziewczyna uśmiechnęła się i poszła po ubrania.
-Dobra to ja idę się ogarnąć i dom też żeby tu jakoś wyglądało jak przyjdą nowe. - Starsza kiwnęła głową a ja ruszyłam do swojego pokoju i także się ubrałam.
***
Lee Chaeryeong
Wstałam o 12 a gdy wyszłam z ubraniami ze swojego pokoju zauważyłam balony i wielki napis nad kanapą "Witajcie w itzy". Obróciłam się do starszej a ona spojrzała się na mnie.-Co się dzieje? I po co te balony?- Zapytałam się dziewczyny a ona uśmiechnęła się.
-Dzisiaj przyjdą dwie nowe dziewczyny- Starsza zarumieniła się i odwróciła do mnie plecami.
-Nie musisz się chować wiem że się rumienisz. Rumieńce ci pasują- Uśmiechnęłam się a starsza się odwróciła i zamknęła oczy.
-Eheh nie wstydź się. - Przytuliłam się do starszej. W tym momencie najstarsza wyszła z pokoju a gdy nas zauważyła pobiegła do kuchni.
-Ooooo Chae- Dziewczyna uniosła brwi po czym zaczęła coś gotować. Zdjęłam ręce z starszej i poszłam do łazienki. Gdy wróciłam usiadłam na kanapie koło Yeji. Naj starsza usiadła koło mnie.
_________________________________________
Część 1/2
Przepraszam za wszystkie błędy!
❀❀❀❀❀
CZYTASZ
꙳𝙸 𝙻𝚒𝚟𝚎 𝙵𝚘𝚛 𝚈𝚘𝚞 𝙲𝚞𝚝𝚒𝚎꙳ ♱𝘾𝙝𝙖𝙚𝙧𝙅𝙞♰
RandomKiedy Lee Chaeryeong dołącza do ITZY wszystkie dziewczyny wydawały się miłe ale z jedną coś nie pasowało. Poprawione rozdziały są oznaczone "✷" 1# HwangYeji 19.06.2022r. 1# LeeChaeryeong 22.06.2022r. 1#Chaerji 22.06.2022r. 1# Shinyuna 24.06.2022r. 1...