Obudziłam się rano. Była jedenasta. Jak dla mnie było to w sam raz bo zawsze gdy miałam wolne wstawałam o tej godzinie. Poszłam do łazienki ogarnąć się. Minęły 15 minut a ja byłam już gotowa. Wzięłam do ręki telefon i wybrałam Jisunga.
Czokomoko
I jak idziesz dzisiaj z Minho?Wiewiór
Idę! Na pizze.Czokomoko
No to super. Gratuluję!Wiewiór
Dzięki. Zaraz będę musiał iść.Czokomoko
Powodzenia.***
Pogratulowałam mojemu przyjacielowi. Jestem ciekawa czy coś z tego wyjdzie. "Na pewno jest zestresowany". Pomyślałam i zeszłam na dół aby zrobić sobie śniadanie. A jeśli mowa o pizzy. Jisung siedział w salonie na kanapie i czekał aż jego tata się wykąpie. Gdy starszy wyszedł z łazienki chłopak poszedł się umyć. Po kąpieli młodszy ubrał się i włożył telefon do kieszeni po czym wyszedł z domu w stronę pizzeri. Gdy chłopak wszedł do niej usiadł przy stoliku. Przyszedł do niego kelner i spytał się jaką pizze by chciał. Młodszy odpowiedział a kelner odszedł. Po chwili zauważył kogoś przy drzwiach po chwili zorientował się kto to jest. Był to Lee Minho jego " chłopak". Młodszy machnął ręką a starszy przyszedł w jego stronę. Starszy usiadł koło chłopaka i się przywitał.
-Hejka. Jaką pizze wziąłeś? - Zapytał się mnie starszy a ja mu odpowiedziałem.
-Hej. Margerite.- Uśmiechnąłem się a starszy odwzajemnił gest. Po rozmowie przyszedł kelner z pizzą i postawił ją na stole. Starszy się uśmiechnął i kelner odszedł. Zaczęliśmy jeść.
***
-No to może opowiesz coś o sobie? - Zaproponował starszy a chłopak spojrzał się na niego i kiwnął głową.
-Jestem trochę nieśmiały lubię wiewiórki oraz koty. Moją ulubioną porą roku jest jesień. A na nazwisko mam Han. - Odpowiedziałem starszemu a on się uśmiechnął po czym zaczął mówić.
-No to jestem przeważnie wesoły lubię także koty. Moją ulubioną porą roku jest zima. A nazwisko mam Lee. - Uśmiechnąłem się i odłożyłem drewnianą tackę. Poszłem do drzwi gdzie czekał starszy. Ruszyliśmy w stronę jego domu. Blondyn objął mnie ręką a ja tak mi się wydawało zrobiłem się czerwony. Gdy zatrzymaliśmy się pod domem starszego zdjął za mnie ręke i poszedł w stronę drzwi.
-Pa Jisung. - Pożegnał się starszy a brunet mu pomachał. Gdy drzwi się zamknęły ruszyłem do domu.
***
Gdy byłem koło parku postanowiłem do niego zajrzeć zauważyłem siedzącą tam czerwono włosą. Pod biegłem do przyjaciółki i położyłem ręke na jej ramieniu.
-Hejo.- Spojrzałam się starsza i uśmiechnęła.
-Jak było? - Zapytała się a brunet usiadł koło niej.
-Było dosyć spoko. - Spojrzałem się na dziewczynę a ona uśmiechnęła się.
-A tak w ogóle muszę ci coś powiedzieć. - Brunet czekał aż czerwono włosa dokończy zdanie.
-Jutro będę wyjeżdżała ale nie daleko. - Dziewczyna spojrzała się na młodszego.
-O a gdzie? - Chłopak zadał pytanie a dziewczyna odpowiedziała.
-Jadę do wytwórni JYP. - Chłopak był zdziwiony że tak szybko jego przyjaciółka znalazła pracę.
-No to fajnie. Ja będę musiał iść. - Brunet wstał i wyszedł z parku. Dziewczyna także poszła do domu. Gdy wróciłam zrobiłam wieczorną rutynę i poszłam spać szczęśliwa.
CZYTASZ
꙳𝙸 𝙻𝚒𝚟𝚎 𝙵𝚘𝚛 𝚈𝚘𝚞 𝙲𝚞𝚝𝚒𝚎꙳ ♱𝘾𝙝𝙖𝙚𝙧𝙅𝙞♰
RandomKiedy Lee Chaeryeong dołącza do ITZY wszystkie dziewczyny wydawały się miłe ale z jedną coś nie pasowało. Poprawione rozdziały są oznaczone "✷" 1# HwangYeji 19.06.2022r. 1# LeeChaeryeong 22.06.2022r. 1#Chaerji 22.06.2022r. 1# Shinyuna 24.06.2022r. 1...