~party 10~

585 119 274
                                    

خودا مێشکی پێ داوین بۆ ئەوەی لە ژیان هەوڵبدەین و هەڵبژاردنی خۆمان بکەین نەک لە دوو ڕێگایانەی ژیان دابنیشێین و بڵێین خودا چی دانابێت هەر ئەوە دەبێت و ڕوودەدات، چاوەڕێ بکەین خودا لەو دوو ڕێگایانە ڕێگایاکمان بۆ ڕێک بکاتەوە و بۆی بڕۆین.

~ میسۆ'م ~

⚠️بۆ هەر خوێنەرێکی بەڕێز تکایە ڤۆیت لە بیر مەکە⚠️

___________________________________________________

POV / BTS

جیمین:- هاوڕێیان دەبێت میسۆ کەی بگەڕێتەوە؟

جین:- دەمێکە ڕۆشتووە، خەریکە نیگەران دەبم لەوەی شتێکی لێ هاتبێت.

نامجوون:- کوڕینا هەست ناکەن پێویستە شتێک بکەین؟

جۆنگکوک:- چ شتێک؟

تێیھیۆنگ:- نەخێر تکایە هیچ شتێکی تر مەکەن کە میسۆ توڕە بکات خۆی دڵی لێمان ڕەنجاوە.

نامجوون:- دەی منیش هەر ئەوە دەڵێم ئێمە ئەومان زۆر نیگەران کرد کە بەقسەمان نەکرد لە کاتێکدا دەبوو بەقسەی ئەو بکەین، هەروەها بەهۆی ئەو هەڵەی ئێمەوە خەریکبوو هەموومان بمرین. با شتێک بکەین میسۆ ئاشت بکەینەوە.

شۆگا:- کچان حەزیان لە شیرینییە پێتان چۆنە کێکی بۆ درووست بکەین؟

جین:- بیرۆکەیەکی چاکە، بەڵام دەبێت لێرە پێداویستییەکان هەبن؟

جەیهۆپ:- با سەیر بکەین ئەگەر هەبوو با درووستی بکەین.

کوڕەکان چوونە چێشتخانە و بە دوای پێداویستییەکان گەڕان، خۆشبەختانە هەموو شتێک هەبوو، جین پێداویستییەکانی ئامادە کرد و ئیشەکانی دابەشکرد.

جین:- کوڕینا ئێمە زۆرین کێکێک بە تەنها بچووکە با دوو دانە درووست بکەین لەسەر یەکیان دەنووسین بمانبوورە پارێزەری ژیانمان، لەسەر ئەوی تریش دەنووسین سپاس ڕێزگارکەری ژیانمان.

جەیهۆپ پێکەنی و وتی:- ئەوە بیرۆکەیەکی زۆر باشە بێگومان میسۆی ئەوەی بەدڵ دەبێت.

جین:- باشە کەوایە با ببینە دوو کۆمەڵە جیمین و یۆنگی لەگەڵ من بن هەروەها تێی و کووک و جوون و هۆپی ئێوە بە یەکەوە بن.

نامجوون:- زۆر باشە با دەست پێ بکەین.

جۆنگکوک:- بۆستن بۆستن، تکایە جین هیۆنگ بە نامجوون هیۆنگ بڵێ با دەست کاری هیچ نەکات با ئەو سەرپەرشتیمان بکات.

جین سەیرێکی نامجوونی کرد و پێکەنی:- جوونی تۆ دەڵێی چی.

نامجوون:- ئەوە وەک بێڕێزی دەبینم ئەوە پرسیاری بۆ چییە بێگومان نەخێر وەها ڕوونادات. - ڕووی گرژ کرد و دەستەکانی لەیەک ئاڵاند-

 ✅ناچار بووم! I WAS OBLIGATIONWhere stories live. Discover now