~party 11~

559 106 421
                                    

~ئێمە بۆ خۆمان بەخێوکەری هەستەکانمانین دەتوانین گەورەیان بکەین، لە هەمان کاتدا دەتوانین بییانکوژین~

~ میسۆ'م ~

⚠️بۆ هەر خوێنەرێکی بەڕێز تکایە ڤۆیت لە بیر مەکە⚠️
________________________________


دوای ئەوەی میسۆ هەمووانی پشکنی هەمووان ئارام و دڵخۆشبوون بەو کارانەی خۆیانیان پێوە سەرقاڵ کردبوو چووە لای جین و پێی وت،.

میسۆ:- ئوپپا من دەچمە دەرەوە نزیک ئێوارە دەگەڕێمەوە تکایە بە هیچ شێوەیەک ڕێگە بە ئەندامەکان مەدە بچنە دەرەوە.

جین:- بۆ کوێ دەچێت میسۆ؟

میسۆ:- دەچم بۆ ئەو شوێنەی دوێنێ ڕووداوەکەی لێ ڕوودا پێویستە هەندێک سەرەداو بە دەست بهێنم،.

جین:- ئەی بۆ ناچیت بۆ بنکە ئایا دوێنێ پیاوەکانی پۆلیس دوای ڕۆشتنی ئێمە ئەو کەسانەیان دەستگیر نەکرد؟

میسۆ بیری هاتەوە کە هیچ شتێکی بە ئەندامەکان نەوت کە ئەو پیاوانەی ئەوانیان ڕزگار کرد پیاوانی پۆلیس نەبوون، میسۆ خێرا وتی:- ئاخر ئوپپا ئەو پیاوانە هیچ ناڵێن پێویستە کارێک بکەم ناتوانم دانیشم و چاوەڕێی بنکە بکەم.

جین:- من پێم باشترە چاوەڕێی ئەوان بکەی، بەڵام دەزانم تۆ ناوەستی بۆیە ئاسوودە بە من ئاگاداری کوڕەکان دەبم و ناهێڵم بچنە دەرەوە یان کارێکی زیانبەخش بکەن.

میسۆ جینی لە باوەشکرد:- تۆ باشترینی ئوپپا سپاست دەکەم.

جین:- شایەنی نییە، دەی زوو بڕۆ و زوو وەرەوە درەنگ مەکەوە بۆ نانی ئێوارە.

میسۆ:- هەوڵدەدەم ئوپپا.

دوای ئەوەی میسۆ لە لایەن جینەوە بێخەم بوو دەربارەی ئەندامەکان، بەرەو شوێنی ڕووداوەکەی دوێنێ بەڕێکەوت. کاتێک میسۆ گەیشتە ئەوێ هیچ شتێکی دەست نەکەوت تەنانەت وەک ئەوە بوو هیچ ڕووداوێک لەوێ ڕووینەدابێت هیچ نیشانەیەک لە شوێنەکە نەبوو، تەنانەت هیچ یەک لە کامێراکان ئەو ڕووداوەی تۆمارنەکردبوو میسۆ بیری کردەوە ئەوە بەهۆی ئامێرێکەوە کراوە کە هەرکات دەست بە دوگمەی ئامێرەکە بنێیت ڕاستەوخۆ کامێراکان لە کار دەکەون. دوای ئەوەی لەوێ هیچی دەست نەکەوت چووە کافتریاکەی دوێنێ ئەندامەکانی لێبوو لە کاشێرەکە داوای تۆماری کامێراکانی کرد و هەر لەوێ سەیری تۆماری کامێراکانی کرد،.

میسۆ:- لە کۆتاییدا شتێکم بە دەست کەوت.

وتی کاتێک پیاوەکانی بینی لە سەیارەیەکی ڕەش دابەزین و چوونە ناو کافتریاکە و سەیارەکە ئەوانی بەجێ هێشت. میسۆ تەلەفونی بۆ هاوڕێیەکی کرد و پێی وت کە زانیاری لەسەر ئەو ئۆتۆمۆبیلە پەیدا بکات.






 ✅ناچار بووم! I WAS OBLIGATIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora