~party 34~

290 65 308
                                    


~ ڕاکانتان لە نێوان وشەکان بەجێ بهێڵن~

ڕەنگە بۆ ئێوە کۆمێنتێک کە ڕای خۆتان دەنووسن هیچ نەبێت بەڵام بۆ من زۆۆر شت دەگەیەنێت تکایە دڵخۆشم بکەن بە بیر و بۆچوونتان🥀❤️

VOTE


__________________________________









Write pov






کاتژمێر ٩ی شەوە میسۆ و یوجینا و کەی لەسەر ڕێگای ئەو سەیارەن کە پەرستارەکەیان پێیە.

یوجینا:- میسۆ ئەی چۆن شۆفێرەکە ڕازی دەکەی قسە نەکات ؟

میسۆ:- بەداخەوە کە ناتوانین ئەو ڕازی بکەین.

یوجینا بە سەرسامییەوە:- ئەی چی دەکەی.

میسۆ:- کەی تا نزیک ئەوێ شۆفێری دەکات دواتر من دادەبەزم و ئەو دەگەڕێتەوە.

کەی:- یااا من هێشتا ژیانم لە پێشە بۆ دەتەوێت بە کوشتم بدەی، بێگومان ئەوان ناهێڵن بڕۆم.

میسۆ:- دە بەس بڵێ دەڵێم دکتۆرەکە وتوویەتی نەیاتە نزیک و لە دوور دامبەزێنێت.

یوجینا:- ئەی تۆ ناڵێی ناتوانی قسە بکەی!؟

میسۆ:- ئێ با بە نووسین پێیان دەڵێم.

یوجینا:- باشە ئەی ئەگەر لە بیرت چوو قسەت کرد؟

میسۆ:- نا خەمت نەبێت ئاگادار دەبم.

تێبینی:- میسۆ بۆیە خۆی بێ زمان دەکات چونکە سوهۆ دەنگی بیستووە بۆ ئەوەی نەیناسێتەوە.

کەی:- هات هات..

کەی سەیارەکەی هەڵکرد و بە سەیارەکە چووە بەردەمی سەیارەکەی تر، سەیارەکەش وەستا. کەی و میسۆ و یوجینا دابەزین. میسۆ چوو دەرگای پەرستارەکەی کردەوە و هێنایە دەرەوە شۆفێرەکەش دابەزی بەس یوجینا و کەی گرتیان.

میسۆ:- بۆستن و ئارامبنەوە لەڕاستیدا هەواڵیان پێ داین بێین و پێتان بڵێین کە ئیتر پێویستیان بە پەرستار نییە.

پەرستارەکە:- ئەی بۆچی دکتۆرەکە ئاگاداریان نەکردینەوە؟

میسۆ:- ئاخر ئەو کارە نهێنییە دکتۆرەکەش ئاگادار ناکرێتەوە ئەگەر دکتۆرەکە پرسی چوون بڵێ چوون و گەڕاونەوە، بەڵام خاوەنی فەرمانەکە وتی لێتان بپرسین کۆدەکە چییە بۆ ئەوەی دڵنیابینەوە ئێوە ئەو کەسەن کە دەهاتن ؟

 ✅ناچار بووم! I WAS OBLIGATIONWhere stories live. Discover now