~party 36~

510 64 245
                                    

🥀ڕاکانتان لە نێوان وشەکان بەجێ بهێڵن🥀

~VOTE~


_______________________________





MISO POV








تێیھیۆنگ ڕۆشت بەرەو ژوورەکەی، سوهۆش پشتی دایەوە بە کورسییەکەیەوە.

جاک:- سوهۆ بەسە تا کەی دەتەوێت ئەو ڕاستییەکان نەزانێت؟

میسۆ لە دڵی خۆیدا:- ڕاستی! شتێک هەیە ئێمە نەیزانین؟

سوهۆ سەیری جاکی کرد و بێدەنگی کرد جاک سەیری منی کرد و نزیک بۆوە لێم. بۆچی وەها سەیرم دەکات!

جاک:- خاتوو بێڵ تکایە یاوەری خاتوو ڕۆزا بکە بۆ نان خواردن- ڕوویکردە بێڵ- دواتریش بیبە ژوورەکەی، هەروەها ئەو ناتوانێت قسە بکات.

خاتوو بێڵ سەرۆکی خزمەتکارەکانە.

بێڵ:- ئۆو بەڕاستی! کێشە نییە وەرە کچم.

خاتوو بێڵ ڕۆشت منیش بە دوایدا ڕۆشتم. دەمویست بچمە لای تێیھیۆنگ ئاخر ئەو هیچی نەخوارد نابێت ئاوها هیچ نەخوات ئەو تەواو بێ هێزە.
بەڵام ناتوانم من لێرە تەنها پەرستارێکم، چووینە چێشتخانەکە لەوێ نانمان خوارد، خاتوو بێڵ ئافرەتێکی زۆر نەرم و نیانە هیچ پرسیارێکی لێ نەکردم چونکە بەحساب نەمدەتوانی وەڵامی بدەمەوە. بەڵام ئەو چەندین قسە و ئامۆژگاری پۆزەتیڤی کردم. دواتر بردمییە ژوورێک، دواتر لە ژوورەکە شتەکانم ڕێک خست.

میسۆ:- پێویست ناکات لێرە هەموو شتێک بە ڕێکی بکەم لێرە زۆر نامێنمەوە.








END POV














SUHO POV







سوهۆ:- جاک تکایە لەبەردەمی میسۆ شتێک مەڵێ کە دەریخات ئێمە شت دەشارینەوە.

جاک:- بۆ تۆ بە تەمای تا کەی بیشاریتەوە؟؟؟

سوهۆ:- ئێستا کاتە ڕاستەکە نییە.

جاک:- نەخێر سوهۆ تۆ هەڵەی! ئێستا لە هەموو کات باشترە، ئێستا لای خۆتە. وا دەبینیت نە هیچ دەخوات نە هیچ دەخواتەوە نە قسەیەکت لەگەڵ دەکات.

هەناسەیەکم هەڵکێشا، جاک'یش ڕاست دەکات بەڵام چی بکەم من ئامادە نیم بۆ ئەوەی ڕاستییەکانی پێ بڵێم، من دەترسم ئێستا ڕقی لێم بێت دوای ئەوەی ڕاستییەکانیشم پێ وت وەک هاوڕێکەی جاران خۆشی نەوێم. دواتر من چی بکەم!

جاک:- تەنها هەموو شتێکی پێ بڵێ، مەترسە. تۆ بۆ ئەو جەنگای.

سوهۆ:- جارێ نا جاک جارێ نا. هەندێک شت دەکەم هیوادارم بیری ڕابردووی بخاتەوە.

 ✅ناچار بووم! I WAS OBLIGATIONWhere stories live. Discover now