Pov Joelle ;
Daar sta ik dan , in me slaapkamer wat helemaal niet meer als mijn slaapkamer aanvoelt. Het is hier zo leeg ik vetrek hier uit het vetrouwde Schagen naar Beverwijk waar ik nog nooit van gehoord heb of waar ik nog niemand ken ' JOELLE , OPSCHIETEN WE GAAN !! " roept me moeder van onder de trap. ' pff, jaja of ik hierop zat te wachten nou nee duss..
Daar zit ik dan in de auto , dag school , dag best friends, dag huis . Over een uur komen we aan in beverwijk ik ben benieuwd wat er deze tijd gaat gebeuren, of ik leuke nieuwe vrienden maak , of we in een mooi huis gaan wonen en op wat voor school ik kom. Met dat idee word ik meteen nieuwschierig naar alles.
Na een uur rijden we een oprit op van een prachtig mooi groot huis , me mond valt er open . ' Joel, stap maar uit we zijn er ons nieuwe huis " zegt me vader. Ik doe deur van de auto dicht en pak een verhuis doos en til hem mee het huis in ik roep nog snel nog naat me ouders dat il een kamer uit ga zoeken en verdwijn het huis in.
Ik loop een kamer in en weet al meteen dat dit mijn droomkamer is , ik zet me verhuis doos op de grond neer en ga zelf ook op de grond zitten want er staat nog bijna niks , ik pak me mobiel en begin te appen met Milou .
' Joelle , kom even naar beneden de verhuizers zijn er . Met een diepe zucht loop ik vermoeiend van de trap af terwijl ik ook gewoon met de lift kon gaan.
Ik zie allemaal spullen verpakt staan zoals een Bed stoellen een bankje een buro .Ik sta nu in me eigen kamer me muur te schilderen, totaal niks voor mij om zoiets te doen maarja voor alles moet er een eerste keer zijn ' Joelle , als je klaar bent kleed je even om lieverd we gaan vanavond bij de buren eten "schreeuwt me moeder van beneden. Lekker, dat er ook weer bij....
Me muren zijn geschildert , alles staat er me inloopkast is gevuld ik kijk enthousiast voor me uit. Ik loop me inloopkast in om een outfit voor vanavond te pakken , ik pak een croptop met een high waisted broek en me adidas superstars ik kleed me om en ga daarna aan me make-up tafel zitten , ik doe me make - up en als ik klaar ben kijk ik blij naar het resultaat.
Ik loop naar beneden toe waar me ouders op me zitten te wachten ' kunnen we gaan? " vragen ze , ik knik en we lopen naar de overkant waar de buren wonen.
We staan voor het huis van blijkbaar onze nieuwe buren ,me vader drukt op de bel en 20 seconden later staat er een vrouw in de deur opening . ' hallo , leuk dat jullie zijn gekomen , ik stel me voor aan de vrouw en we lopen achter haar aan naar binnen , waar een man met 2 meiden aan tafel zit , ik stel voor me voor aan ze alle drie en ga aan de tafel zitten , ' KAJ , OPSCHIETEN DE NIEUWE BUREN ZIJN ER " roept de vrouw naar boven. Jaja, ik kom al " roept hij terug naar beneden. Een paar minuten later komt er een jongen naar beneden lopen , de jongen komt naar me toe lopen en schud me hand ' Kaj " Joelle " antwoord ik. Kaj komt naast me zitten op de enige legen stoel die er nog is -
GOD DAMN HE IS CUTE.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Klein hoofdstukje voor het begin hoop dat jullie het leuk vinden
X
Joelle