14 .

191 11 1
                                    

Pov Joelle

Ik keek omhoog en zag het gezicht van Samuel , waar ik dit moment echt geen behoefte aan had om te zien. Ik probeer weg te lopen van hem maar hij trekt me terug aan me arm en houd met dezelfde arm me tegen de muur aangedrukt ' ook leuk om jou hier tegen te komen Joel " zegt hij met een valse grijns op zijn gezicht waar ik echt van walg. Ik zet een nep glimlach op en loop snel van hem weg naar de wc. Ik fris me op en loop weer weg naar het tafeltje waar Milou op me zit te wachten. Maar als ik door de gang loop zie ik Samuel praten met een jongen maar niet zomaar een jongen.. Kaj , ik loop zo snel mogelijk mischien zien ze me dan niet. Maar nee hoor, te laat! ' Hey joel, kom is " hoi, wat is er? " waarom probeer je ons te ontwijken " ehh, dat probeer ik helemaal niet Milou zit op me te wachten dus ik wil gewoon snel naar haar toe " oke, wat jij wil tot maandag Joell " zegt Samuel met een knipoog ik walg echt van die gast. Ik geef Kaj een knuffel en wil weglopen maar dan komt die kwal van een Samuel er weer mee mengen ' krijg ik geen knuffel meer dan ? " zegt hij op zo'n rottoontje. Ik geef hem snel een knuffel en loop weg.

ik kom aan bij de tafel waar Milou aanzit, met een diepe zucht ga ik op de stoel zitten ' wat is er ? " vraagt Milou. ' ik kwam Samuel de slijmbal tegen en daarna kwam Kaj er ook nog bij en toen begon Samuel zich nog meer als een idioot te gedragen ik word gek van die jongen " zeg ik met een diepe zucht. ' maak je niet te veel druk om die gast,  hij houd van zelf wel op echt waar " probeert Milou me gerust te stellen.
nou ik hoop het maar voor die eikel,  never dat ik gevoelens voor hem zou krijgen.

We zijn uitgegeten en staan op om te betalen als Kaj weer aangelopen komt. ' Hey , ga je maandag bij mij achterop de scootter naar school? " is goed " oke ik sta 8 uur voor je deur " zegt hij en loopt weg.  we rekenen af en gaan naar buiten toe, laatste avondje met beste vriedin. ik heb echt behoefte aan een drama film na Samuel te hebben gezien.

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu