Pov Kaj
Ik laat Joelle haar omdraaien , ze is zo ontzettend mooi. Onze lippen staan 1 centimer van elkaar vandaan, op dit moment wil ik haar zo graag zoenen. Maar op dat moment staat Samuel tussen ons in ' hey bro " hey Sam , wat doe jij hier? " me nichtje wou naar het strand dusja " oke , gezellig "antwoord ik.
Met zijn 3en en Samuel's nichtje semmy lopen we langs het strand. ' Semmy , zullen we een ijsje halen? " vraagt Samuel. Ze kni't overtuigend ja en ze geeft ons beide een knuffel en lopen samen weg , straks vallen er weer is ongemakkelijke momenten nu met Joelle.
' Zullen we gaan ? , want we zijn nog helemaal doorweekt " whahaa, ja verstandig " antwoord ik. We lopen naar me scootter toe, ik ga erop zitten en joelle gaat achter me zitten en leunt met haar hoofd tegen me rug, het voelt echt vertrouwd tussen ons . ' wat ga je morgen doen " beetje met Dioni chillen en jij? " naar familie in dordrecht ' random ' . ' wanneer, zie ik je weer ? " ik kan woensdag wel langs komen en dan kan ik jou en vriedin wel meenemen naar een stapplek " top idee " antwoord ze. Na 20 minuten zijn we aangekomen bij ons in de straat , ' het was super vandaag " vond ik ook, zie ik je woensdag dan? " jaa sowieso " antwoord Joelle. Ze stapt van me scootter af we geven elkaar een knuffel maar ik heb nu echt de behoefte om haar te zoenen . Oke ik kan het nu echt niet laten , ik kus haar gewoon " gaat er door me gedachte heen. Haar lippen komen steeds dichterbij de mijne en opgegeven moment, raken onze lippen ook echt elkaar. Haar zachte lippen, voelen perfect op die van mij. Na een minuut zo te hebben gestaan , zet Joelle een stap naar achter ' ehm , ik moet maar gaan " zegt ze zonder dat ik antwoord kan geven en ze verdwijnt zo der huis binnen '
Dit voelde zo fijn en vertrouwd, na vandaag ben ik echt wat voor haar beginnen te voelen en ook niet zo klein beetje. Met dat gevoel zet ik me scootter in de garage en loop het huis binnen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hey
Ja i know, ik beloof steeds om grotere en langere hoofdstukken te doen, maar daar ben ik echt heel slecht in. Dit is me kortste hoofdstuk tot nu toe en ik ga ze nu wel weer wat langer maken .
Is er nog iets wat jullie erin willen, of iets dat het spannender maakt?!
Ik ga proberen elke dag te uploaden, maar ik ga van de week wel nazr B brave en afspreken enz , dus ik weet niet of ik het waar kan maken. Maar ik probeer me best te doen
Vote & Comment please :)
X