Pov Joelle
Het is 18:00 en ik zit bij Kaj achterop zijn scootter onderweg , we rijden de straat in en als ik bij mijn huis van zijn scootter af wil stappen houd hij me tegen ' Joelle wacht , heb je zin om vrijdag met me mee te gaan ik heb een verassing " zegt hij. ' ehh ja hoor " oke afgesproken " en dan komt er een lach op zijn gezicht waar iedereen wel gelukkig van moet worden. hij drukt een kus op me wang en ik loop me huis binnen.
Pov Kaj
ik zet Joelle af bij haar huis en rij met me scootter de garage in, ik zet hem op slot dn loop de woonkamer binnen waar me moeder Joy en Jill zitten ik begroet ze alle 3 en loop door naar boven , ik plof neee op me bed en haal me mobiel uit me broekzak
' Dana heeft U een bericht gestuurd '
Dana jezus ... Dana is me ex , 2 jaar geleden hadden we wat we zouden afspreken maar dat kon niet door gaan want haar moeder was ziek en ze zei dat ze voor haar moest zorgen, dus ik ging naar der huis toe om te kijken hoe het met haar en der moeder ging. Toen ik bij der huis aan kwam stond de deur op een kier , ik liep het huis in en liep naar haar kamer toen ik voor haar slaapkamer deur stond hoorde ik allemaal geluiden toen zag ik Dana in bed liggen met een jongen NAAKT, sindsdien stuurt ze me facking vaak berichtjes met dingen erin zoals ' ik hou van jou of het spijt me ". Ik word werkelijk gek van dat kind. Ik heb ander half jaar niet naar meiden omgekeken want ik was compleet gebroken . Maar sindsdien ik Joelle ken ben ik weer diegene die ik hiervoor was , Kaj leroy van der voort.