Pov Joelle
We komen net terug uit de stad , Milou en Dioni hebben het met elkaar bijgelegd en kunnen we nu gelukkig normaal met ze allen op gaan , met zijn 2en staan we bedenkelijk te kijken in me inloopt kast ' wat moet ik godsnaam aandoen , ik heb totaal geen idee " zucht ik. ' doe dit aan " zegt Milou . En ze houd een croptop tevoorschijn met een highwaisted short en me licht roze supercolors . Ik loop naar de badkamer en kleed me daar om. Ik loop onzeker me slaapkamer in ' het staat je echt geweldig " zegt Milou. Zelf doet ze croptop aan met een skinny en haar lila paarse supercolors wat haar outfit helemaal afmaakt.
Samen lopen we nazr beneden met onze krultang en stijltang en make up , we doen onze make up bij elkaar op. Als we klaar zijn met alles is het half 10 en wachten we op de jongens , na een tijdje te hebben gewacht horen we de bel en we zien de jongens door het keukenraam .' Yo " Hey " begroeten we elkaar.
We komen aan in Amsterdam en lopen Club Air binnen waar Jasha zit te draaien. Dioni en Kaj gaan meteen naar de bar alvast shotjes voor ons halen. Na een tijdje te hebben gedanst komen Kaj en Dioni aan met de drankjes en komen bij ons staan we pakken allemaal een drankje en slaan hem in een keer achterover , het blijft niet bij een drankje 1 word 3 en 3 word weer 6 na die 6 drankjes zijn we alle 4 redelijk aangeschoten. Ik begin steeds wilder te dansen en schuur Kaj van achter, als ik me omdraai zie ik dat Kaj grinnnkt ' haal die lach van je smoel Kaj " zeg ik maar kom amper uit me worden.
2 uur later
Pov Milou
Samen met Dioni sta ik te dansen , want ik merk meteen al als we binnenkomen dat Joelle en Kaj te druk bezig met elkaar bezig zijn. Jasha staat al de hele avond te draaien en hij is echt geweldig en naast hem staat een getinte jongen waar ik al een tijdje na sta te staren, hij ziet dat ik hem aankijk en ik draai me hoofd snel weg voordat hij het ziet. ' na wie zit je kijken " vraagt Dioni. ' naar niemand " en ik wil weg lopen maar Dioni trekt me mee aan me arm en loopt naar voren waar Jasha zit te draaien. ' Dioni wat doe je?! " naar de jongens lopen " antwoord hij droog. ' hey bro's " zegt Dioni tegen Jasha en de andere jongen en geeft ze een bro hug. Ik sta er maar een beetje ongemakkelijk bij . ' hey ik ben Cassius " zegt de jongen waar ik naar staarde. ' hey ik ben Milou " antwoord ik
Damn he is...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Hey, sorry heel klein dom hoofdstuk.
Ii ga morgen heel vroeg naar B brave en het nog even zin om wat opteloadenX
Love