8.

297 13 0
                                    

Pov Joelle

Het is nu woensdag ochtend 9:12 , ik ga milou om half 12 van het station halen, en ik heb zoveel zin om haar weer te zien want ze is en blijft me beste vriedinnetje. Het is nu 2 dagen geleden dat Kaj me kuste, en stiekem mis ik het wel een beetje wat hij geeft me echt een geweldig gevoel , we hebben elkaar ook niet meer echt gesproken en hij komt vanavond wel langs en ik ben best bang dat het best wel akward word met Milou erbij. Ik stap me bed uit en begin me alvast een beetje klaar te maken omdat ik over 2 uurtjes al weg moet, ik doe een witte high waisted aan met een zwart shirtje en me adidas super stars , ik stijl me lange haren wat net boven me kont valt. Ik smeer getinte dagcreme over me gezicht , eyeliner en mascara en ik loop naar beneden. Het is nu al weer 2 weken geleden dat ik me beste vriedinnetje heb gezien, en we zijn zo gek met elkaar .

Ik pak de sleutels van me fiets en loop naar de garage, want me ouders zijn toch niet thuis. Ik pak me fiets en rijd naar het station.

Ik kom aan bij het station en zet me fiets opslot,  ik kijk op welk spoor Milou aankomt en loop naar de goede plek , ik zie dat ze over 6 minuten aankomt , dus ik ga op een bankje zitten en kijk een beetje op twitter en tweet iets '  straks weer met beste vriedinnetje @milouux herenigd '  ik druk op tweetten en vergrendel me iphone weer en stop hem terug in me tas. Na iets langer dan 6 minuten te hebben gewacht komt eindelijk de trein aan , als de trein stil staat en de deuren open gaan zie ik Milou staan, ik roep der naam en spring haar omver dat we allebei op de grond liggen en niet meer bij komen van het lachen. Als we zijn uitgelachen, staan we op en geven elkaar nog een knuffel en lopen naar de starbucks toe, als we allebei onze caramel machiato hebben besteld gaan we ergens aan een tafeltje zitten. ' en , hoe is het hier, heb je al iemand op het oog ? " vraagt Milou meteen. ' ik voel meteen dat me wangen rood worden en ik vertel haar het hele verhaal tussen Kaj en mij en over de kus van maandag . ' maar die Samuel dan?  " die vind ik helemaal niks, maar hij denkt blijkbaar dat hij me kan krijgen maar dat echt nooit! , maar Kaj komt vanavond en dan kunnen we wel gaan stappen als je wilt , dat had hij al voorgesteld " top idee, maar laat eerst een foto van die Kaj zie " ik pak me mobiel en laat een foto zien dat hij me een kus op me wang geeft.  ' awh, jullie zijn zo schattig " zegt ze terwijl ze een aaw geluidje maakt. We gooien onze bekers weg en lopen naar me fiets toe.

We komen aan bij me huis en zetten de spullen van Milou op mijn kamer ' omg jullie hebben echt zo geweldig, Zo mooi en groothuis " zegt ze.  ' hahahah dankje liefje " antwoord ik.  Ik pak me geld en me spullen en we lopen weer naar het station om naar amsterdam te gaan en te shoppen . We komen aan bij onze goede trein en stappen net optijd in.  We zoeken een plekje, en gaan daar zitten.  na 20 minuten in de trein te hebben gezeten , komen we aan op Amsterdam centraal. 

We lopen het station uit , en lopen de winkelstraten van Amsterdam in. Dit is zo ontzettend lang geleden om eindelijk weer met me beste vriedinnetje te shoppen. Als eerste komen we aan bij de New yorker, 1 van onze favoriete kleding winkels. ' Joelle, kom is dit shirtje is echt iets voor jou " ze houd een croptop omhoog met de tekst ; ' its awesome. " ik pak het shirtje aan en pas hem , ' oh my god dit staat zo mooi bij jou figuur " zegt Milou tegen me waarvan ik moet blozen omdat ik best onzeker over me lichaam kan zijn. Samen met Milou koop ik een shirtje met de tekst ' Best Bitches. En allebei de zelfde broek met bij onze knieeen een scheur , en reken onze kleren af. We lopen samen de winkel uit en lopen richting de dam.

We komen aan op de dam , waar het redelijk druk is met allerlei soorten toeristen, enz.  Als ik goed kijk zie ik bekend gezicht, waar ik eigenlijk totaal geen zin in had vandaag. Samuel.  Ik probeer zo snel mogelijk weg te lopen om hem te vermijden maar het is al te laat , hij heeft ons al gezien. ' hey Joelle " zegt hij. Hoi Sam " zeg ik.  Wie is dit Joel? " mengt Milou . ' dit is Samuel " zeg ik tegen haar.  En aan haar blik te zien , weet ze meteen wie ik bedoel.
Na een tijdje te hebben gepraat met Samuel , lopen we snel door de kalverstraat in. ' hij is best wel lekker hoor " zegt Milou . ' Ja maar dat is het enigste , hij heeft totaal geen inhoud vind ik hoor " zeg ik met zucht . Samen met Milou lopen we sneakers binnen. Ik had het me voorgenomen om niet te doen , maar toch haal ik nog een paar Adidas supercolors , de baby blauwe en Milou haalt dezelfde maar dan in het licht paars. Na het afrekenen, lopen we de winkel uit richting de KFC.

Aangekomen in de KFC , gaat Milou alvast in de rij staan om te bestellen en ik zoek alvast een plekje uit , ik loop een beetje naar achter voor een plekje en zie Dioni en Kaj verschuild achter een grote bak met kip en ik loop naar ze toe ' Hey vreetzakken, jullie ook hier?  " ja tuurlijk, kip is me liefde " zegt Dioni terwijl hij meer kip naar binnen werkt.  Ik ga aan tafel zitten bij de jongens en na een tijdje komt Milou aan lopen met ons eten.  Maar als ze de jongens ziet betrekt meteen haar gezicht.

~~~~~~~~~~~~~~~

Hii,

Een lang hoofdstuk voor mij doen hahah, ik hoop dat jullie het leuk vinden ookal is het een beetje saai. 
Vote & Comment
Hoe meer reacties en votes hoe sneller ik door ga x

Love,
Joelle.

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu