9.

220 13 0
                                    

Pov Milou

Ik loop een beetje naar achter, om te kijken waar Joelle zit als ik langer kijl zie ik Joelle zitten bij 2 jongens. Ik ga er bij zitten maar als ik langer kijk zie ik de jongen tegen over me zit Dioni is FUCKING DIONI!  Dioni had een tijdje geleden een relatie met een vriedin van mij , ze kende elkaar door musicals en toen ik een keer met haar mee ging kwam Dioni naar me toe en duwde me tegen een muur aan en kuste me, ik probeerde me uitzijn grip te halen maar hij hield me te stevig vast , en toen kwam ze binnen ze was gebroken en ze wilde me nooit meer zien. Allemaal door die eikel ik heb nu echt een hekel aan hem. 

Ik trek Joelle mee aan de arm naar een andere tafel en ze kijkt me met een verbaasd hoofd aan. ' wat is er nou?  " vraagt Joelle verbaasd. ' ik ken Dioni al een tijdje, hij had een relatie met een vriedin van me en toen ik een keer met haar mee geen naar de musicalschool was Dioni daar ook en toen zoende hij me " zeg ik Joelle terwijl ik steeds kwaarder begin te worden.  ' wat een eikel " zegt Joelle als ik alles heb verteld. 

Pov Dioni

Samen met Kaj zit ik in de KFC ik had echt heel veel zin in kip zoals altijd, als Joelle binnen komt lopen. ' ben je hier alleen? " vraagt Kaj. ' nee , Milou is aan het bestellen " antwoord ze.  Milou , Milou, Milou die naam komt me bekend voor naja zal vast niks zijn. 
Na een paar minuten komt blijkbaar de vriedin van Joelle aan lopen, maar het is ook blijkbaar de Milou die ik ken . Als ze me ziet betrekt meteen der gezicht en ze sleept Joelle mee naar een andere tafel.  Eigenlijk voel ik me nu best schuldig.

Huh, wat was dat nou ? " vraagt Kaj . Ik leg heel het verhaal uit aan Kaj wat er is gebeurd en over de kus enzo ' ik denk dat je het bij der heb verpest gast " zegt Kaj. Ik voel me echt schuldig tegen over haar . ' Gast wacht even , ik loop even naar haar toe " zeg ik tegen Kaj terwijl ik op sta.  Ik loop naar de tafel waar ik Milou samen met Joelle zie zitten ' Hey, kan ik even met je praten? " vraag ik aan Milou. 

Joelle loopt weg en gaat waarschijnlijk bij Kaj zitten. ' Milou , ik heb nog echt zo veel spijt terwijl ik met Joy had ik mocht het echt nie doen maar ik voelde op het moment echt aantrekkingskracht " zeg ik tegen haar.  Ik zie dat ze een beetje naar de grond zit te staren. ' hey Milou , het spijt me echt ik had echt niet 2 prachtige dames pijn moeten doen " zeg ik en ik zie dat ze begint te blozen. ' ja nu weet ik het, maar je hebt der haar gesproken en ze wilt me niet meer zien of spreken " antwoord ze.  ' ik begin me nu nog schuldiger tegen over haar te voelen.

Na nog een lang gesprek met elkaar te hebben heeft ze me eindelijk vergeven ' ik ben echt blij dat je me hebt vergeven " zeg ik als laatste.  Ze glimlacht zwakjes, en ik trek haar in een knuffel ' hoop dat het nog een normale avond kan worden " tuurlijk kan dat! " reageer ik.  Oke, vrienden?! " vrienden !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Weer een hoofdstukje hopp dat jullie t leuk vinden x

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu