24.

142 8 2
                                    


Pov Joelle

Ik zie Kaj staan , zijn kleren zijn gescheurd hij heeft bloed over ze armen en benen en allemaal bloedvlekken op zijn kleding zijn haar zit door de war en het leikt of hij elk moment in elkaar kan zakken

' Kaj wat is er met je gebeurd ? " zeg ik nogal geschrokken. Voordat hij kan antwoorden , zie ik hem voor me neus in elkaar zakken,  ik schrik er zo van ik zak huilend naast hem neer en pak me mobiel ik bel 112 en laat hem overgaan , na 3 keer overgaan word er eindelijk opgenomen wat echt een eeuwigheid lijkt te duren ' hallo, waar kunnen we u mee van dienst zijn?  " vraagt een beleefde dames staan aan de andere kant van de lijn.  ' een ambulanche snel " zeg ik paniekerig. ' meisje doe rustig , zeg waar je bent en we sturen een ambulanche erop af " ik geef het adres door en wat ik mz bedenk dat ik geen hulp heb gevraagd en ren snel de gang op en bonk bij allerlei mensen op de deur , er loopt een wat oudere man en vrouw mee naar dat kamer , ze proberen te helpen wat niet echt goed lukt.

Na 5 vreselijk lange minuten komen er twee mannen met een ambulanche pak de hotel kamee binnen en leggeb kaj neer op de brankcar ' er mag 1 iemand mee , wie gaat er mee?  " ikke, ik ben zijn vriedin " zeg ik door het snikken door en we lopen naar de uitgang van het hotel en stappen de ambulanche in, en met een loeiende sirene rijden we naar het ziekenhuis.

We komen aan bij het ziekenhuis en ze rollen Kaj naar binnen met de brankcar, alles gaat zo snel om dit te kunnen beseffen, ik bel de ouders van Kaj want die weten er ook nog helemaal niks van af na een tijdje overgaan neemt de moeder van Kaj op ' Hallo met Anita ' random naam ' " Anita,  met Joelle, Kaj ligt in het ziekenhuis ze weten nog niet wat en hoe er is gebeurd " zeg ik terwijl ik steeds harder begin te huilen.  ' rustig meid,  ik kom er zo snel mogelijk aan en probeer rustig te doen Kaj is sterk " zegt ze en hangt dan op.

Kaj word snel een kamer ingereden en er komen allemaal dokters op af er komt een dokter op me af en neemt me mee buitzn de deur ' wacht maar even hier ze gaan hem nu onderzoeken en kijken wat er is gebeurd, we gaan er alles aan doen om hem beter te maken " zegt de dokter en verdwijnt dan weer de kamer binnen.

Ik zak in elkaar en ga met me hoofd in me handen op de grond zitten. ' straks word Kaj nooit meer wakker en dan?! 

~~~~~~~~'

HII

eff een klein hoofdstukje, ik probeer het nog spannend te houden en hoop dat jullie t nog leuk vinden.

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik VIVJ meisje was en mis het echt veelste erg :(
Daarom wou ik vandaag ook even updaten.. 

Ik denk dat ik deze week ook niet kan updatdn omdat ik bijna jarig ben en her ga vieren op Kaj zijn verjaardag en met me vriedinnen ga vieren, ik probeer nog wel even te updaten deze week..

&& morgen komt #VERLEIDEN uit kan niet wachten ❤

Naja Vote & Comment

&joy

Love,
Joelle.

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu