12.

195 15 2
                                    

Pov Joelle

Inmiddels aangekleed zitten we tegen over elkaar op de bank , niet wetend wat we tegen elkaar moeten zeggen. ' Dusss " ja...  " is het enigste wat ik eruit krijg. ' van gister he, het was niet me bedoeling en het spijt me ontzettend " komt er met moeite uit Kaj zijn mond. ' het is niet jou schuld , het is even mijn schuld. Gebeurd id gebeurd zullen we het gewoon zo laten?! " tuurlijk " vrienden?! " beste vrienden!.

Eigenlijk wil ik veel meer dan alleen beste vrienden met Kaj zijn , hij is perfect hij is alles wat ik in een jongen zoek en beter.

Waar zijn die tortelduifjes eigenlijk? " vraagt Kaj opeens. Shit, Milou en Dioni ik ben die twee helemaal vergeten gister ik dacht alleen maar aan Kaj..  ik pak me mobiel  en toets Milou haar nummer in en laat het nummer overgaan,

Met Milou " hoor ik een slaperige stem zeggen.

J ~ Milou, waar ben je en hoe gaat het met je?

M ~ Hey Joel, het gaat super ik ben bij Dioni ik kom straks wel naar je huis toe.

J ~ oeehh Dioni , naja tot zo dan

M ~ totzoo

Ik hang op en leg me mobiel aan de kant. ' en waar is ze? " bij Dioni bleven slapen " ja slapen vast " zegt Kaj terwijl hij grinnikt.  We gieren het samen uit van het lachen , Na een tijdje hoor ik deurbel gaan.  Me moeder heeft waarschijnlijk de deur al de deur voor de opengedaan want binnen 30 seconden staat ze voor ons neus met een super grote grijns op haar gezicht. ' wat is er gebeurd ? " vraag ik nieuwschierig aan Milou.  Ik zie dat ze naar Kaj kijkt. ' zal ik naar huis gaan? " vraagt hij . ' ohnee hoeft niet hoor , je weet vast niet wie het is dus niks akwards " verteld ze ons. We kijken haar nu benieuwd aan ' Ja vertel nou maar ". ' okee, nou gister toen jullie te druk met elkaar bezig waren trok Dioni me mee naar Jasha die vriend van hem en er was nog een jongen die erbij stond waar ik redelijk lang oogcontact mee had, dus we begonnen een gesprek en hadden veel dezelfde intresses we hadden samen een drankje gedaan en gedanst toen ik samen met Dioni weg zou gaan drukte hij zijn lippen op de mijne en drukte een briefje in me hand en liep ik weg naar Dioni toe " eindigt ze haar verhaal. ' Hey, heeft Milou een fix?  " zegt Kaj lachend die haar een knipoog schenkt. ' Kaj rotop jij hebt Joelle duss doe normaal " antwoord ze. Ik voel dat me wangen roodkleuren om wat Milou zei maar ik probeer me groot te houden.

Na een tijdje gaat Kaj weg en blijf ik over met Milou . ' Milou ik ben bang dat ik echt ongeloofelijk veel gevoelens voor die jongen krijg ".

~~~~~~~~~~~

Hii,

Klein hoofdstukje
Ik moet morgen naar het ziekenhuis en van de week een paar toetsen dus weet niet hoelang ik niet kan schrijven, ik probeer me best te doen!

&& ik heb eindelijk 5K op me andere boek, I AM HAPPY

Thankss
Love.

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu