20.

183 13 5
                                    

Pov Kaj

Ik aankom bij het huis van Joelle,  staat de deur op een kiertje en zie ik Joelle met der gezicht in der handen op de grond zitten. Ik leg me hand op haar schouder en ik zie dat ze schrikt ' wat is er gebeurd liefje " vraag ik haar bezorgd. Ze verteld me het hele verhaal over Samuel dat hij haar heeft gezoend en ook over de eerdere keren wat hij allemaal heeft gedaan
, op dit moment gaat er zoveel woede door mij heen het is een van me beste vrienden en hij doet dit bij haar het meisje waar ik zoveel om geef ik had echt anders van hem verwacht. Ik neem Joelle in me armen en wrijf rustig over haar rug ' Joelle , ik snap wel waarom hij je wilt zoenen je bent geweldig maar hij zou dit nooit bij je mogen doen , ik blijf bij je ik beloof het " zeg ik om haar een beetje gerusttestellen.  ' heb je nog wel zin om vanavond mee te gaan? " vraag ik haar.  ' Ja tuurlijk, ik laat dit niet een leuke avond tussen ons verpesten " en ze probeert een lach op te zetten.  ' oke mop, pak ook nog snel even je slaapspullen enz want ik heb een verassing voor je " ze kijkt me verbaasd aan maar loopt naar boven om al haar spullen blijkbaar te pakken.

Na 5 minuten te hebben gewacht komt ze naar beneden gelopen met in haar hand een tas ' klaar voor ? " helemaal " antwoord ze.  We lopen naar de range rover die ik voor haar huis heb geparkeert en ik laat haar instappen ' hoe kom je aan deze auto " vraagt ze.  ' is van me moeder ik mocht m lenen " zeg ik terwijl ik de auto start en daarna weg rij uit de straat.

Na een paar uurtjes te hebben gereden komen we aan bij een groot paleis wat een hotel moet voorstellen , ookal gaat me dit een vermogen kosten alles om haar voor me te winnen, we stappen de auto uit en we lopen het hotel binnen waar we allebei bewonderend om ons heen staan te kijken , ik pak haar hand stevig vast en zo lopen we hand in hand naar de receptie, ik krijg een sleutel in me hand en we lopen naar de juiste kamer en ik steek de sleutel in het slot , we lopen naar binnen.  Wow niet normaal hoe mooi het hier is ik heb de speciale kamer geboekt. We zetten onze spullen neer en ik plof neer op het grote bed wat er staat en Joelle komt naast me liggen.

Pov Joelle

Ik lig naast Kaj op het bed, ik krijg bij Kaj echt een heel goed gevoel ik kan bij hem mezelf zijn bij hem voel ik mezelf niet onzeker hij is zo leuk zo schattig zo knap en zorgzaam , ik ga proberen te laten zien dat ik gevoelens voor hem heb het moet echt gebeuren .. ineens trekt Kaj me mee aan me arm kom we gaan naar het bubbelbad ik heb een verassing voor je " maar ik heb geen bikini mee?!   " daar heb ik allemaal aangedacht " hij knipoogt en trekt me mee naar de badkamer.  Op een tafeltje ligt een geweldige bikini van het merk Triangl die ik al super lang wou hebben. Ik spring in zijn armen en geef hem een kus op zijn wang ' je bent een schatje " .

Op de bovenste verdieping van het hotel zit het bubbelbad en gelukkig zit er niemand in dus we zijn alleen, Kaj springt in het bad wat er echt heel erg dom uit ziet en gaat zitten ik stap er rustig in en ik ga op zijn schoot zitten ' Kaj kijkt me ineens droog aan " Wat nou Kaj je zit gewoon als een stoel kan ik niks aan doen ' Kaj tilt me op en gooit me in het grote bad wat er naast staat.  ' Eikel die je bent " zeg ik lachend .

Als we weer zijn bijgekomen van het lachen en samen aan de kant van het bad zitten komt staart Kaj de hele tijd naar me ' Wat is er ? " vraag ik.  ' Niks jz bent gewoon prachtig "antwoord hij.  Ik voel aan me wangen dat ik begin te blozen.  En ineens uit her niets pakt Kaj me hand vast ' Joel, ik moet je wat vragen ".

~~~~~~~~~

Hii,

Weer  een hoofdstukje
Ja sorry ik zou gister updaten maar ik viel in slaap zn vandaag heb ik de hele dag gezwommen enzo..

Ik hoop dat julliz het nog een leuk boek vinden, maar ik ga wat met jullie proberen
Als ik 5 vote's heb en 5 comments heb van verschillende mensen ga ik weer verder schrijven :)

X

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu