Pov Joelle
Maandag
ik word wakker van me wekker, het is nu 6:30 ik ben extra vroeg wakker geworden voor me eerste schooldag waar ik totaal geen zin voor heb. Vrijdag avond is Milou weg gegaan en we hebben sirieus gejankt maar we hebben besloten sws elke maand een keer aftespreken .
ik stap uit me bed en loop naar de badkamer om een douche te nemen, ik doe me pyjama uit en stap onder de douche . ik was me haren en daarna me huid. Als ik klaar ben pak ik een handdoek, droog ik mezelf af . trek me ondergoed en daarna zoek ik een leuk kleding setje uit wat bestaat uit;
een broek met scheuren een shirtje en een lang grijs vest, ookal is het best warm het zit gewoon lekker. Ik kam me haar zn pak dan me krultang waarmee ik een beetje een slag in me haar maak. ik doe een beetje mascara op en voor de rest niet want dan kom ik zo fake over, als ik daar klaar mee ben pak ik me cowboy bag en stop daar me spullen voor school in . ik kijk nog op mz mobiel of ik dingen heb gemist een appje van Kaj, Milou en eghh Samuel..Kaj; Goodmorning sweetie, lekker geslapen?!
Ik; heerlijk, jij ook?! totzo X
~~~
Milou; hey Joel, have fun op je nieuwe school missen je hier
Joelle; Dankje lieverd, ik mis jullie ook
~~~
Samuel ; hey schatje, ik krijg je wel let maar op, je merkt het straks wel
Ik; Samuel rot op je zou me nooit krijgen, zoek maar zen eigen chickie
ik walg echt van die gast elke dag meer met zijn praatjes.
~~
ik leg me mobiel in me tas, en ik loop ermee naar beneden waar me moeder in de keuken zit. ' Hey Joel , lekker geslapen " Vraagt me moeder. ' Jawel, maar ik hen geen zin in school " Het zal je goed doen om weer les te krijgen en nieuwe vrienden te maken " typisch een antwoord van me moeder. het is nu 7;45 dus Kaj komt straks ik pak snel een broodje en smeer er snel iets op , ik smeer er ook nog wat voor school en stop ze in me tas. ik ga tegen over me moeder zitte. aan de tafel en duw snel me broodje naar binnen , ' waar is pap eigenlijk? " vraag ik aan me moeder. ' die moest extra vroeg naar zijn werk " ow oke '.
Na nog even met me moeder te hebben gepraat en me tanden te hebben gepoetst en overige dingen te hebben gedaan , hoor ik de bel gaan. ik loop naar de deur en ik zie Kaj voor me deur staan, ik spring meteen in zijn armen waardoor hij omvalt en met mij opzich op de grond ligt ' had ik even zin in " zeg ik met een glimlach. ' hahah sukkel " oke dankje Kaj " asjeblieft Joel '. ik pak snel me tas en me lerenjasje en sluit de deur. ik spring bij Kaj achterop en hou hem stevig vast om zijn middel. ' beetje zin in je eerste schooldag ? " nee " antwoord ik droog waardoor ik Kaj hoor lachen .
na 10 minuten op de scootter te hebben gezeten, komen we aan bij een groot rond gebouw wat blijkbaar de school is. We stappen van zijn scootter af en hij parkeert hem . als hij zijn scootter heeft geparkeert en naar het plein lopen zien we Samuel al op ons wachten.. de kwal, als hij ons ziet grinnikt hij en loopt ons af ' Yo " Yo bro " hey " is wat we tegen elkaar zeggen. Hij geeft me een knuffel en alleen omdat Kaj kijkt knuffel ik hem wel terug.
Met zijn 3en lopen we de school binnen en melden ons bij de Concierge , we halen onze roosters op en de kluis sleutels en we lopen naar het goede lokaal waar we onze eerste kennis makings les hebben , waar we nog net op tijd binnen komen. Als we de les binnen vallen zijn alle ogen op ons gericht en de lerares komt op mij afgelopen ' Hallo, jij moet Joelle zijn ik ben mevrouw van veen " Ja dat ben ik " vertel maar wat over jezelf " oke ehm, ik ben joelle ik ben 17 jaar ( niet echt ) ik kom uit schagen en woon sinds een tijdje in beverwijk en ben het buurmeisje van Kaj " vertel ik. ' oke Joelle, zoek maar een plekje " zegt me mentor . Samuel en Kaj zitten samen , dus ik zoek een andere plek ik zie een meisje alleen zitten en ze lacht naar me, en ik ga naast haar zitten. ' Hey ik ben Quinty " zegt het meisje. ' hii ik ben Joelle maar dat wist je al " zeg ik lachend.
Samen met Quinty praten we de hele les door over alles en nog wat , en we hebben al tig waarschuwingen gehad in het eerste uur op de eerste dag.
Na twee lange saaie uren gaat de bel en hebben we pauze, samen met Kaj en Samuel en Quinty . Met zijn 4en gaan we aan een tafeltje zitten en ik merk de eerste minuut dat Quinty haar ogen de hele tijd gefocusd zijn op Samuel. Ik ken Quinty nog niet lang of goed en weet nu al dat ze beter verdiend dan Samuel.
~~~~~~~~~~
hii, klein hoofdstukje
vote & comment
x