Pov Joelle
' Waar gaan we naar toe ? " dat zie je zometeen " neee, ik wil het nu weten ik kan niet tegen verassingen " we zijn er bijna en dan zie je het wel. " zegt hij zn rijd verder. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder aan ' eigenlijk zijn we best wel snel vrienden geworden " zeg ik. ' Ja , vrienden.... " wat is er?? " nee, niks " antwoord hij. Oke, eigenlijk wil ik meer dan alleen vrienden zijn maar ben bang dat hij mij niet leuk vind en Samuel zit in de weg " denk ik in mezelf. ' we zijn er " zegt Kaj. We stappen van de scootter af en we komen aan op het strand en ik zie in een hoekje een kleedje met allemaal rozenblaadjes liggen en met een piknick mand erop ' kom je mee " vraagt Kaj ik knik ja en loop achter hem aan. We gaan liggen op het kleedje en praten ovee allemaal verschillende onderwerpen, dit voelt zo vertrouwd ' Jilzz 0.0 ? " waarom krijg ik zonder alchol? " je krijgt pas alchol van me als je 17 bent! " oke papa, doe dan maar " zeg ik lachend.
Ga je mee " vraagt Kaj. We staan op van het kleedje , en ruimen de spullen op. We lopen naar de strandtent waar Kaj blijkbaar al heeft besteld , na een half uur komt er een ober met allemaal verschillende sushi. Het is super gezellig , en supee lekker en hij is zo lief , Joelle blijf sterk geef je niet over aan zomaar een jongen ookal is hij super leuk, knap, aardig, gewoon perfect... niet aan denken, ik word gek van mezelf.
' Hey joel , waar denk je allemaal aan ? " vraagt Kaj. ' Ow gewoon " oke " antwoord hij droog. ' Ga je deze week nog wat speciaals doen? " Ja, me beste vriedin uit schagen Milou, komt logeren en we gaan amsterdam in enzo, als je wilt kan ik je wel voorstellen aan haar " Ja gezellig, leuk om vrienden van jou te ontmoeten babe " zegt Kaj met een knipoog. ' Ga je nog even mee over het strand lopen ? " top idee'. Na eten lopen we naar de zee en lopen een tijdje langs de zee als Kaj me optilt en met me de zee in rent " Kaj , nee rot op laat me los asjeblieft " schreeuw ik. ' oke " zegt hij zn laat me vallen midden in het water. ' Gaast , nee waarom moet jij dit weer doen " omdat het leuk is om jou boos te zien babe " zegt Kaj terwijl hij grinnikt. Ik duw hem naar beneden en ga op zijn nek zitten ' tja , nu ben jij ook nat he meneertje van der voort. Hij rent zo hard mogelijk door het water heen en ik val van zijn nek af ' tja, nu zijn we allebei lekker nat " zegt hij lachend. ' oke, til me nou maar het water uit " oke madam ' ik zit op zijn rug en zo gaan we het water uit. Als we het strand opkomen zet hii meer en slaat een arm om mij heen ' Joel kom is ' ik draai me om en Kaj staat gevaarlijk dicht bij mij onze lippen raken elkaar bijna , maar dan...~~~~~~~~~~~~
Hii , nieuw klein hoofdstukje :)