4.

264 14 1
                                    

Pov Joelle

Het is nu acht uur, ik kleed me om , ik trek een zwarte broek met scheuren aan en met een zwart shirtje ( zie media ) ik werk me make up bij , en doe me haar. Ik loop naar beneden en trek me schoenen alvast aan en ga op de bank zitten met me mobiel in me handen ik maak een selfie en zet hem op me instagram '  @Kajleroy heeft op je foto gereageerd ; Mooiste ❤ ". Hij is zo ontzettend lief , ik mag niks voor hem voelen dat gaat veelste snel en ik ga vandaag met Samuel naar de bioscoop...

Een uur later

Hey , ik ben klaar " zeg ik tegen Samuel die voor me deur staat. Je bent prachtig " zegt ie. Ehm oke, dankje " reageer ik droog. Kom je bij mij achterop ? " vraagt Samuel. ' Ja is goed " antwoord ik terwijl ik bij hem achterop ga zitten. we komen aan bij de bioscoop , we stappen van Samuel zijn scootter af en lopen naar binnen toe. Welke film wil je " vraagt Samuel. ' ik heb geen idee , kies jij er maar eentje uit ' oke, die??  " en hij wijst naar een komedie. We kopen de kaartjes voor de film en een bak popcorn en lopen dan zaal 3 binnen , we zitten helemaal achteraan en er zit bijna niemand in de zaal . De film begint en het is redelijk stil in de zaal alleen ik heb het gevoel dat Samuel me de HELE tijd aanstaart ' is er wat? " vraag ik. ' je bent mooi " antwoord hij. ' awh dankje ".
Oke dit is echt ongemakkelijk want stiekem heb ik gevoelens voor Kaj...

De film is afgelopen , en we hebben amper nog wat tegen elkaar gezegd onder de film echt een akward stilte dit. ' Ga je in de stad nog wat mee drinken? " Ja hoor , gezellig " antwoord ik.  We lopen de bioscoop uit naar Samuel zijn scootter toe. Ik stap bij hem achterop de scootter en we rijden naar de stad toe. We komen aan bij een tentje en bestellen allebei wat te drinken
, ' hoe vind je het in beverwijk ?? " vraagt Samuel.  ' super leuk , alleen totaal geen zin in een nieuwe school " antwoord ik lachend. ' naar welke school ga je dan?  " naar,  het zwet ofzo " hey daar zaten Kaj en ik ook op " yes , ben ik niet alleen " zeg ik lachend.  ' wil je me weer naar huis brengen?? " vraag ik. Natuurlijk het begint al laat te worden. We komen aan bii me huis en ik stap van Samuel zijn scootter af ' het was gezellig " zeg ik. ' Ja vond ik ook,  leuk om even alleen met jou te zijn " zegt ie. ' vond il ook " en schenk hem nog een glimlach. Ik geef hem nog een laatste afscheids knuffel en wil weer weg lopen , maar daar denkt Samuel vast anders over hij pakt me arm vast en trekt me naar zich toe zijn lippen komen steeds dichterbij die van mij , als onze lippen 2 centimeter van mijne staan ' Nee Samuel, dit wil ik niet ik ken je pas net en ben bang dat ik gevoelens voor iemand anders krijg het spijt me " zeg ik tegen hem terwijl ik een beetje verder van hem vandaan gaat staan.  ' wacht maar , ik krijg je , let maar op " zegt hij. ' Samuel , je kan beter voor een meisje gaan die vol van jou is , wat ik niet ben " zeg ik en loop naar de deur . ' slaaplekker " zeg ik als laatste en loop me huis binnen.  Jezus wat denkt die gast wel niet.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey x

Ja i know, klein hoofdstukje van 575 woorden maar haf gewoon zin om een klein stukje te plaatsen, hoop dat jullie het leuk vinden , ik verdeel later rollen voor vriedinnen van B brave :)

Love,
Joelle.

New Life  ~ B braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu